Aaaah wat leuk! Hoopte je t zelf ook? Hier zegt ie ook alleen maar broertje en jongetje… hoop voor hem dat t zo is
Hier andersom, iedereen wil heel graag een meisje en dat heb ik ook als onderbuikgevoel, dus als het straks toch een kereltje is dan moet ik even heeeeeel hard omdenken. Maar, on the bright side, als het een jongen is dan heb ik wel nog heeeeel eel leuke kleertjes, ook al zijn die 10 jaar oud en een zolder vol treinen, want dat was de grote passie van mijn eerste en is toch iets minder vaak de grote passie van meisjes (als hoorde ik wel dat dat kan voorkomen ))
Een jongen zou goedkoper zijn dan meisje hier Maar beide even welkom, meisje zou mooi zijn ivm vernoeming van tweede naam na een lieve vriendin die ons enorm heeft geholpen na R
Nou eigenlijk dacht ik zelf een meisje, dus moet even schakelen . Iedereen in me omgeving denkt ook een meisje dus het wordt een leuke verrassing zondag. (Dan gaan we het vertellen op C. Zijn verjaardag)
Ja dat is even wennen… maar wel een leuke verrassing. Hier denkt ook ie de reen meisje dus ben zo benieuwd
De eerste jongen is bekend! Leuk! Ook heerlijk al dat speculeren… wij willen het dus niet weten tot de geboorte. Wij hebben alles op voorraad dus wat dat betreft maakt het ook niet uit. Namen word wel weer een dingetje maar we hebben nog even. ik heb mijn vertrouwen weer een beetje terug. Was al paar dagen op zoek naar het randje van mijn baarmoeder en kon ik niet vinden… ik weet nu waarom… hij ligt veel hoger dan ik dacht. Met volle blaas tot de navel. Voelde het vannacht ineens door een soort harde buik (geen idee of dat nu al kan) bij de miskraam Kwam die niet hoger dan schaambot en kon ik hem ook moeilijk vinden. Dus dit stelt toch weer gerust (schijnveiligheid i know maar voor nu wat ik nodig heb).
@Maritiem Als je volle blaas hebt die drukt je baarmoeder omhoog waardoor je een harde bol hebt die duidelijk zichtbaar en voelbaar is. Bij lege blaas zal die lager zitten wat logisch is. Heb je beetje een idee!
Hi Dames, smeren jullie eigenlijk ook de borsten in? De mijne zijn zo groot en hard geworden dat ik de Belly Balm van Naïf daar ook maar opsmeur maar weet niet of dat gewoon is?
Nee want dan boze zoon haha… die krijgt nog borstvoeding. Maar lekker insmeren is prima hou je ze ook soepel mee. Als hard zijn onder douche ff straal erop en inzepen is ook vaak fijn
Toch fijn die geruststelling! Ik kan de rand duidelijk voelen 3-4 vingers boven schaambot met lege blaas. Met volle blaas heb ik echt een bolletje als ik lig hahah. Lig elke ochtend te voelen Volgens mij kan je al wel harde buiken krijgen!
Ik had weer zoiets stoms vanochtend hahaha. We brachten m’n zoontje naar de opvang (toevallig samen omdat we daarna even een kijkje gingen nemen bij de nieuwe lidl ) en hij begon zo hard te huilen. Dat doet ie nooit, maar hij is ook aan het wennen op de basisschool… dat vindt hij zó leuk dat hij dus niet meer naar de opvang wilt. Dus ja, 3x raden wie daar ook stond te huilen Vond het zo zielig ineens. Ik huil normaal echt nooit.
Ik mag pas om 14 uur vanmiddag dus nog even wachten. Moet zeggen dat de tijd met mijn dwarsige peuter wel weer snel gaat