Hebben jullie al kleertjes gekocht? In welke maat zou het geboortepakje gekocht moeten worden? Maat 50?
Ik heb nu een aantal rompertjes, broekjes en vestjes in maat 50 maar hoorde wel dat ze daar erg snel uitgroeien.. ligt er natuurlijk ook aan hoe groot de kleine is als hij/zij geboren wordt.. dus ga ook wat leuke setjes in maat 56 halen!
Kast vol.. shop veel via vinted Geboortepakje moet ik nog wel, die haal ik 2; 1 in maat 50 en 1 in 56. Maar mijn zoontje was best groot dus ben benieuwd
@Noxe en @Loveischocola Het was de bedoeling dat de verloskundige het zou opschrijven en dan samen met m’n man zou openmaken. Ik heb soms zoveel afspraken/controles achter elkaar dat we besloten dat hij deze niet vrij nam. Maar de verloskundige heeft niet kunnen zien wat het word, de een lag met het hoofdje voor de ander steeds. Nu al dwars liggers , dus moet nog even geduld hebben .
Ik heb voornamelijk kleding in maat 56 (mijn kinderen waren 52 en 54 cm bij de geboorte). Helemaal in het begin moest ik af en toe wat mouwen of broekspijpen een beetje oprollen, maar die baby’s bewegen toch nog niet zoveel dus dat maakte niet zoveel uit. Geboortepakje kocht ik richting het einde (tijdens zwangerschapsverlof) zodat ik de maat wat beter kon bepalen.
Oh nee dat gaat nog wat worden in de toekomst (grapje hoor ). Ga je nu wachten tot de 20-wekenecho, of ga je eerder nog een geslachtsbepaling proberen te laten doen?
Ja ik wacht daar nu maar op, die heb ik over 3 weken. Volgende week heb ik controle bij de gynaecoloog, wie weet liggen ze dan gunstiger . Ben wel heel nieuwsgierig namelijk. Gelukkig heb ik gisteren wel even lekker kunnen kijken, ze waren lekker bewegelijk en goed gegroeid. Dat is het belangrijkste uiteindelijk!
♡ Uitgerekend 16-30 juni 2023 ♡ 15 juni Noxe - 35 jaar - 3de kindje Kiki82 - 40 jaar -2e kindje- 3e zwangerschap Maritiem-32 jaar- 5e kindje 16 juni Esther22 - 31 jaar - 1e kindje 19 juni Tessahw - 30 jaar - 2e kindje 21 juni Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje Mwalibahati - 30 jaar - 3e kindje 23 juni FryskeFrou - 35 jaar - 3e zwangerschap - tweede kindje 24 juni Isa95 - 27 jaar - 1e kindje Daantje96 - 26 jaar - 1e kindje (Tweeling!) 27 juni 123isa123 - 28 jaar - 1e kindje Adaeze - 37 jaar - 3e kindje Loveischocola - 38 jaar -3e kindje 29 juni Chayammy - 35 jaar - 2e kindje PlantLovingMummy - 3e kindje 30 juni Muggleborn - 31 jaar - 2e kindje 14-01 Muggleborn geslachtsecho 17-01 Muggleborn controle 18-01 Daantje96 controle gyn 23-01 Kiki1982 20 weken echo 24-01 Loveischocola controle gyn 25-01 Esther22 20 wekenecho 26-01 Noxe - 20-wekenecho 26/27-01 Suzi98 20 weken echo 30-01 Isa95 20 weken echo 31-01 Mwalibahati 20 weken echo 02-02 Loveischocola 20 weken echo 03-02: Daantje96 20 weken echo 07-02: Adaeze 20 weken echo 07-02: Mwalibahati controle vk ------------------------------------------ jongen (3) | meisje (3) | verrassing (0) ------------------------------------------ Jongen of meisje wat denk jij Jongen Noxe Adaeze Meisje Loveischocola Muggleborn Maritiem
Ik had nog even een pretecho. Vond m’n moeder leuk Baby groeit goed, beweegt heul goed (viel ook deze echoscopiste op pfff) en het is écht een meisje
Door de zwangerschapsdiabetes vorige zwangerschap moest ik nu al een dagcurve prikken, die is helemaal goed! Zou zo fijn zijn als ik het deze keer niet heb.
Wat fijn dat de dagcurve goed is! Hopelijk blijft het ook zo . Moet je later in je zwangerschap nog een dagcurve laten doen? Hier gaat het ook wel goed, buik groeit echt snel. De rand van mijn baarmoeder ligt ‘s morgens als ik wakker wordt ter hoogte van mijn navel, en zakt een cm als ik mn blaas geleegd heb . Miet ook wel rustiger aan doen merk ik, anders krijg ik last van harde buiken. Ik heb wel enorm last van mijn eczeem en krab mezelf letterlijk open in mijn slaap. Ik heb hier altijd wel last van, maar tijdens mijn vorige zwangerschappen ging mijn eczeem juist weg. Dus beetje jammer dat het nu juist erger wordt
Ja volgens mij rond de 28 weken weer een curve. Wauw gaat hard joh je buik! Hier ligt ie ook ter hoogte van m’n navel nu ongeveer. Miss 1 vinger eronder. Heb dan ook echt zo’n bolletje, nu moet t nog even mooi over gaan lopen vanaf beneden Wat rot van die eczeem.. heb je daar geen zalf voor? Mijn zoontje heeft(had) het enorm.. dus heb er helaas ook ervaring mee. Leuk is anders. Harde buik is hier vooral tijdens seks/na orgasme. Verder nog niet haha