Goeie keuze gemaakt dus! Goedzo! Stom van die weegschaal, zou dan gewoon lekker die van thuis aanhouden, is wel het meest constant dan. @Loveischocola, hopelijk draait ie op tijd goed! Kunnen ze anders een versie doen? Of doen ze dat nooit met tweelingen? Geen idee van... Dinsdag lag de kleine meid wel met haar hoofdje omlaag, maar nog erg hoog. Ze kan nog steeds alle kanten op volgens mij en doet dit naar mijn idee ook regelmatig.. Heb m'n anti D prik ook weer aan boord! Bevalplan recycle ik gewoon van de vorige keer. Ik heb niet echt een vast plan, behalve dat ik graag poliklinisch in het zkh wil bevallen dus dat we echt op tijd daarheen kunnen. De rest zie ik wel, je hebt er uiteindelijk toch geen controle over
Ik heb geen bevalplan, nooit gehad eigenlijk. Ik hoop deze keer thuis te kunnen bevallen, dat wilde ik de vorige keer ook maar toen werd de bevalling opeens medisch omdat meneer in het vruchtwater gepoept had. Maar als deze dame niet snel goed met hoofd naar beneden gaat liggen dan wordt het waarschijnlijk weer medisch. Ze draait nu nog heel veel, en op dit moment voel ik dat ze dwars ligt
Hier is de baby nu wel goed gedraaid hopelijk blijft dat zo. Alleen loopt de groei van zijn buikje zo twee weken achter, en wijkt de groeicurve nu behoorlijk af. Volgende week extra controle en doormeten van de placenta ect die was gisteren gelukkig goed. Maar met ons verleden met R is dit wel extra spannend.
Pfoe ook niet meer comfortabel denk ik dat draaien zo.. Hier nu ingedaald sinds een week ongeveer dat is wel fijn, m’n zoontje daalde pas heel laat in. Hopelijk blijft ze wel zo liggen haha.
Ja dat hoop ik ook @Suzi98 ! Fijn dat ze wel al ingedaald is. Hier heeft ze gewoon nog teveel ruimte denk ik, maar dat draaien wordt echt oncomfortabel ja. Ze ligt nu dwars met haar rug tegen mijn ribben aan
Hoi Dames, hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het goed! Baby ligt met hoofdje beneden, ook al wat ingedaald blijkbaar. Groeiecho vorige week was perfect, zit op een mooie P40, helemaal mooi gemiddeld. Ze begint het krap te krijgen, zit heel erg veel te duwen, hihi.
Fijn! Hier hetzelfde ongeveer. Baby ligt hier al helemaal vast alleen gestrekt dus maakt het qua kortademigheid en maagzuur niks uit. Ook op een mooie P40 hier aftellen nu.
Morgenavond is het zo ver dan krijg ik een ballonnetje en word ik di ingeleid! Spannend hoor vorige week di hebben ze de baby gedraaid en hopelijk ligt hij nog steeds goed en kan ik normaal bevallen ❤️
@Loveischocola heel veel succes vandaag! Hopelijk kan de baby toch gewoon op de natuurlijke manier en hebben jullie later vandaag een gezonde jongen in jullie armen!
Helaas lag hij gisteren weer in stuit, nieuwe draaipoging vond hij absoluut niet leuk en niet gelukt ook, heel lang aan ctg gelegen en afgelopen nacht in zhuis geslapen. Nu wachten tot plekje is voor de keizersnee
Hee meis, hoop dat alles in de tussentijd goed is gegaan, en je nu op een heerlijke blauwe wolk zit. ❤️
Afgelopen dinsdag is om 11:29 onze zoon geboren 46 cm en 2390 gram en onwijs sterk! We hadden wat glucose problemen maar door bijvoeden is dat weg en zijn we heeerlijk thuis
❤️❤️❤️❤️ Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk gaat het met jou ook goed? Geniet ervan meis! ❤️
Hoi allemaal, op 2 Juni om 12:55h is onze zoon geboren met 38+1! We leven lekker in de bubbel en zijn verliefd
Hier allang niets meer geschreven maar nog wel wat meegelezen. Op 6 juni om 5.26u is onze zoon geboren met 38+4. De bevalling was zwaar, 4 juni naar het ziekenhuis gegaan om ingeleid te worden, 5 juni in de ochtend de vliezen laten breken en aan de weeën opwekkers, na 2 uur persen is hij dan op 6 juni in de ochtend geboren. Vanwege zijn gewicht moesten we een nachtje blijven voor controles. Toen deze goed waren mochten we lekker naar huis waarna we op 9 juni weer in het ziekenhuis waren vanwege geelzucht, te veel afvallen en te weinig energie. Inmiddels zijn we weer thuis en hopelijk kunnen we nu echt gaan genieten van ons kleine ventje en zijn de zorgen zover voorbij. Voor iedereen die nog aan het wachten is, succes met de laatste loodjes. Voor diegene die bevallen zijn geniet van dese bijzondere tijd!!