uitgerekend 16-30 juni 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maritiem, 10 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd! Wat een rollercoaster voor jullie, hopelijk kunnen jullie nu lekker gaan genieten.

Mwalibahati en Esther22 vinden dit leuk.
  2. Mwalibahati

Mwalibahati Actief lid

2 jul 2022
    221
    279
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Wauw, wat een mooi nieuws allemaal!

Allebei van harte gefeliciteerd! ❤️ Geniet ervan!

Vrijdag heb ik een gesprek met de gynocoloog. Dan ben ik 39+2. Ik loop echt op m'n tandvlees de laatste twee weken. Zit er helemaal doorheen. Ben zo MOE! Niet zozeer lichamelijk (ook wel natuurlijk, maar dat kan ook niet anders), maar merk het vooral mentaal ook heel erg.
    Heb dit afgelopen vrijdag met de vk besproken, en die nam me gelukkig meteen serieus. Opperde om dan een afspraak te maken bij de gyn om opties te bespreken. Ben erg benieuwd.
    Nog even tanden op elkaar...

De rest van de wachtbank ook heel veel sterkte met de laatste loodjes!

Suzi98 vindt dit leuk.
  3. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ook wij hebben ons meisje van 2980 gr genaamd M.aeve mogen verwelkomen vannacht om 00.41. We maken het goed en hebben een prachtige bevalling gehad.

Bijgevoegde bestanden:

Noxe, Lily30, Loveischocola en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Mwalibahati

Mwalibahati Actief lid

2 jul 2022
    221
    279
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Oh, wat fijn dat je een goeie bevalling hebt gehad, en dat alles goed met jullie gaat! Geniet van elkaar ❤️

Suzi98 vindt dit leuk.
  5. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Gefeliciteerd met jullie meisje! Wat fijn dat je een mooie bevalling hebt gehad. Geniet van jullie meisje

Suzi98 vindt dit leuk.
  6. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Fijn dat het nu een stuk beter gaat met je kereltje

Esther22 vindt dit leuk.
  7. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Fijn dat je vk je gelijk serieus nam! Wat is er uit het gesprek met de gynaecoloog gekomen?

Ik begin het nu ook wel heel erg zat te worden eigenlijk. Kindje is zover ingedaald nu dat de druk beneden erg hoog is en ook pijn doet. Ik word donderdag gestript, hopelijk gaat dat iets doen.

Mwalibahati vindt dit leuk.
  8. Mwalibahati

Mwalibahati Actief lid

2 jul 2022
    221
    279
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Gesprek met de gyn afgelopen vrijdag was ook erg prettig. Ze waren bereid om me in te leiden. Lig op het moment aan de CTG en er wordt zo een ballon geplaatst. Dan melden we ons morgenochtend vroeg weer en kunnen ze hopelijk de vliezen breken en de inleiding starten!
    Aan de ene kant heel blij mee, aan de andere kant ook heel spannend. Maar dit is voor ons gewoon wel echt de beste situatie.
    Dus hopelijk hebben we ons meisje zeer binnenkort in onze armen! ❤️

Oh ja die druk omlaag is inderdaad zo naar! Hopelijk duurt het voor jou ook niet lang meer! Ik duim voor je!

Loveischocola, Esther22 en Suzi98 vinden dit leuk.
  9. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Spannend! Hopelijk kunnen ze morgen inleiden, zal toch wel erg fijn zijn. Ik ga voor je duimen!

Suzi98 en Mwalibahati vinden dit leuk.
  10. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oeh succes! Ik kreeg meteen weeen na de ballon haha

Mwalibahati en Noxe vinden dit leuk.
  11. Mwalibahati

Mwalibahati Actief lid

2 jul 2022
    221
    279
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Kreeg inderdaad niet veel later thuis flinke menstruatiekramp, met oefenweeen tussendoor. Ben toen lekker even op bed gaan rusten, en tegen etenstijd was de kramp in elk geval grotendeels weg. Nu heb ik af en toe een harde buik/oefenwee. Hopelijk betekent dat, dat de ballon z'n werk goed doet.
    Nu proberen te slapen en morgenochtend op naar het hele circus, hihi. :p

Noxe en Suzi98 vinden dit leuk.
  12. Kiki1982

Kiki1982 Actief lid

16 okt 2022
    100
    135
    43
    Vrouw
    Heel veel sucess & sterkte ❤️

13. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Succes! Hopelijk heb je je kleine nu al vast

14. Mwalibahati

Mwalibahati Actief lid

2 jul 2022
    221
    279
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Vanmiddag om 14:12 is ons meisje Amélie geboren! ❤️

De bevallig was kort en heftig. Met de weeën opwekkers had ik de eerste wee om 12:12 uur, dus heb er precies 2 uur over gedaan.. :eek:
    De dame had in het vruchtwater gepoept, dus we blijven nog even voor observatie in het zkh. Maar alles gaat tot nu toe super en morgenochtend gaan we dan lekker naar huis :thumup:

15. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

16. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wow snel! Gefeliciteerd, wat een mooie naam. Lekker genieten van de kraamtijd nu. ❤️

17. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Hoe is het met iedereen hier en met alle kleintjes?
    Allemaal goed hersteld?

Hier loopt het wat trager dan gehoopt, kan nog maar kleine stukjes wandelen en dat frustreert. Onze kleine man doet het goed, maar wat is het zoeken met zo'n kleine. Moet zeggen dat ik daar niet op voorbereid was, iedereen doet altijd alsof ze alles onder controle hebben en de kleine helemaal snappen. Dat heb ik nog steeds niet, wordt uiteraard wel beter, maar soms weet ik nog steeds echt niet wat hij wil..

18. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ach wat rot! Dat is heel normaal hoor en zeker bij een eerste. Ze zijn nog zo klein, komt helemaal goed. Je moet toch elkaar leren kennen..

Hier gaat het goed, heb weinig te klagen. Ze wilt alleen altijd bij mij zijn en soms is dat onhandig als k ff wil poetsen op mn gemak hahaha. Maar goed kolf nu ook af en toe wat af na een voeding zodat m’n vriend dr n flesje kan geven mocht t nodig zijn.

19. Esther22

Esther22 Actief lid

8 feb 2022
    283
    281
    63
    Fijn dat het goed gaat, wel lastig dat ze zo aan je wil hangen.. lekker dat je vriend dan een keer een flesje kan geven..
    Hoe vind haar broertje alles?

Dat wennen is zeker en je hebt 101 manieren hoe mensen het doen, daar moeten we ook even ons ding in vinden wat bij ons past.
    Het lichamelijke vind ik maar lastig maar moet het ermee doen dat knopje begint langzaamaan om te gaan. Bij de fysiotherapie zeiden ze dat het past bij mn bevalling, dat verandert het niet, maar in iedergeval niet gek dat het langzaam (er) gaat

Suzi98 vindt dit leuk.
  20. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wel fijn dat je dan die erkenning krijgt bij de fysio lijkt me. Maar het is echt niet fijn als dat langzaam gaat. Maar uiteindelijk komt het goed, ook voor jou ❤️
    Broer vindt t super! Hij heeft nu zomervakantie en over n week gaat m’n vriend weer werken.. vind het erg spannend haha

Esther22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina