Even van de schrik bekomen. Zwanger van baby nummer 4. Was niet gepland. 1 november eerste echo. Voor nu 16 juni uitgerekend.
Vandaag (6+1) nog eens een CB geprobeerd omdat ik toch wel met die 2-3 in m’n hoofd bleef zitten. gelukkig een 3+.
Dankjewel. Ik ga deze week nog een test doen omdat ik nog niet een duidelijke streep heb gezien. Hopelijk loopt het op.
Wat spannend! Hier ook nummer 4. Officieel nr 5 maar hebben een zoontje verloren. Heb er veel zin in maar soms slaat de angst me ook om de oren… en bij jou?
Ja ik kan er nog niet van genieten. Hopelijk komt het wanneer ik de eerste echo heb gehad en alles oke is. En dat het er 1 is en geen 2. Heb al een tweeling van 20 maanden.
Iedereen al weer minder verkouden ? @123boontje00 welkom! Hier wel zere borsten maar niet gegroeid. Wel mega opgeblazen gevoel, idee dat m’n buik nu al mega in de weg zit. En weer (echt minimaal) bloed bij toilet! In het begin al bloed, nu weer! Oef maakt mij zo onzeker, echt idee dat het toch niet goed gaat zijn. Laat het maar snel 2 november zijn!
Hoi iedereen Ik wil me graag ook toevoegen Helemaal nieuw voor mij dit dus ik weet nog hoe ik een banner oid maak Ik ben iig gezegend met 2 kinderen die al rondlopen en nu na bijna 3 jaar oefenen en afgelopen jaar een miskraam gehad te hebben vandaag als het goed is 5 weken zwanger Ik merk dat ik onwijs onzeker en gespannen ben vandaar dat ik dacht ik trek de stoute schoenen aan en voeg me toe in dit topic... 2 november staat de eerste vroege echo in het ziekenhuis gezien ze na de miskraam twijfels hadden of het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap betrof. Gister 1 dag enorme lage rugpijn gehad en vandaag ineens weer over, herkend iemand dit?
Gefeliciteerd! Ik heb de afgelopen dagen ook met vlagen een soort zenuw rugpijn gehad onderin mn rug.
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Miley30 - 30 jaar - 4e kindje Padouan - 36 jaar - 1e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 20 juni : 123boontje00 - 33 jaar - 4e kindje 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje 25 juni : 26 juni : 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Padouan - 27/10 echo Aoibhe - 01/11 vroege echo Aniek - 2/11 - vroege echo Micky90 - 2 november echo +intake Marlena - 6 november - vroege echo Aoibhe - 07/11 intake Miley30 - 7 november intake + echo Moosmooss - 7 november intake + echo Marlena - 9 november - intake verloskundige Marlo- 10 november intake en echo GYNN - 14/11 - intake + echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Welkom voor de nieuwe mensen! Ohh ik ben sinds gisteren ineens zo kotsmisselijk.... Alles staat me tegen. En al die geurtjes in huis, als ik de koelkast open trek bijvoorbeeld. bleghhhh..... Vorige keer kwam de misselijkheid echt 1,5 week later, had toen het geluk alleen tussen de 7 en 10 weken misselijk te zijn. Hoop niet dat dit betekent dat het straks ineens een tweeling is ofzo Nou goed, ze zeggen dat elke zwangerschap weer anders kan zijn..... Was even soort van vergeten hoe ellendig die zwangerschapsmisselijkheid is, ik keek er naar uit omdat ik het een goed teken vond. Nou ik kom daar echt van terug!
Gefeliciteerd! Spannende tijd die eerste weken! Ik heb af en toe ook veel last van een soort trekkende pijn in mijn onderrug, herkenbaar!
Iemand ervaring met de clear blue weken indicator ? Zo ja, wanneer kregen jullie 3+ te zien ? Volgens mijn berekening zou ik vandaag 5+1 zijn, vanochtend hoopvol de weken indicator gedaan omdat tot nu toe de testen netjes opliepen maar daar kwam tot mijn schrik weer 2-3 op te staan. Ben ik misschien te ongeduldig ? Ik heb helemaal de zenuwen gezien de clear blue een aantal maanden geleden met de miskraam op 2-3 bleef hangen
Ik heb zelf nooit doorgetest maar lees hier wel vaker dat het tot 6 weken kan duren voordat die op 3+ komt... ik zou dus gewoon einde van de week nog een keertje proberen!
Bij mij bleef hij een aantal maanden geleden bij mijn miskraam ook op 2-3 hangen. Ik testte dit keer op 5+4 nog steeds 2-3, haalde hem ook open. Je kan even terugscrollen voor de blauwe streepjes te bekijken. Ik heb gisteren op 6+1 pas een nieuwe gedaan, deze keer wel 3+. Ik lees bij vele dames pas later een 3+ dus nog niet panikeren.
Eindelijk een duidelijke streep te zien. Wat een opluchting. Nu wachten tot volgende week woensdag. Ik heb weinig klachten, hoe gaat het met jullie klachten?
Dames, help, ik ben zo onzeker! Vandaag ben ik 5+6 en wilde ik nog heel graag op een Clearblue die 3+ zien (zou nu echt wel moeten), maar hij gaf 2-3 weken aan :,(. Moet ik me nu voorbereiden op een miskraam?
Ik heb bij vele dames gelezen d t die CB bleef hangen op 2-3 en dit veel stress opleverde. De echo gaat pas zekerheid brengen. Wanneer mag je voor de eerste echo? Probeer nog niet te panikeren. Heb je kwaaltjes?