Uitgerekend 16 - 30 juni 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Miley30, 11 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ndc

Ndc Lid

19 jul 2023
    33
    47
    18
    Vrouw
    20231023_140256.jpg

Aoibhe vindt dit leuk.
  2. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Volgens mij knalt die van jou net zo hard, maar is het pigment in de ene test meer dan de andere. Ik ben erg benieuwd wat er uit jouw CB komt. Hoop 3+ voor je!

Ndc vindt dit leuk.
  3. Ndc

Ndc Lid

19 jul 2023
    33
    47
    18
    Vrouw
    Zodra ik getest heb zal ik de uitslag posten, ga jij nog een poging wagen of wacht je nu de echo af ? Jij bent een van de dames die woensdag de echo heeft toch ?

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb in juni een miskraam gehad en ondanks geen bloed al vrij snel een slecht gevoel. Testen liepen na een paar dagen ook niet meer op. Nu bijna een knaltest. Ben vandaag 5 wk. Voel me nu ook veel relaxter en meer vertrouwen. Heb echt al zo snel een (darmen) buikje. Darmen zijn ook de hele dag aan t rommelen en veel lucht etc. Hier 5e zwangerschap dus zal sowieso allemaal al sneller gaan denk ik.
    Test vandaag:

Bijgevoegde bestanden:

Aoibhe en Ndc vinden dit leuk.
  5. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Ik wacht nu inderdaad de echo af, dat is 1 november al. Dan is er hopelijk meer duidelijkheid, waarom loopt het zo langzaam op. Ik ben heel benieuwd naar je test en ga voor je duimen voor de geruststellende 3+.

6. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Hier inmiddels alle symptomen weg :,(. Borsten slap, buik plat (geen darmen buikje meer), geen misselijkheid... Ik voel me ook niet zwanger en vertel het liever niet aan mensen, dus vrees dat het niet goed zit... Nog 6 nachten wachten tot de echo verlossing biedt.

7. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Oh ik hoop dat het goed blijft gaat! Ik heb vanmiddag een echo bij de gynaecoloog, Ivm dat mijn vorige zwangerschap een bbz was…. Ben echt heel zenuwachtig… iets verder dan 6 weken gok ik…

Micky90, Nummer72, Miley30 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    Voelen jullie je de hele dag blij en gerust?

Ik voel wel vaak angsten en onzekerheden. Gaat deze zwangerschap goed gaan? Is dit toch zeker dat we dit willen? Wat gaat er allemaal op ons afkomen? Ga ik dit wel kunnen? Wordt dit niet te druk/stressvol?

Is dat normaal?

Gisterenavond een uurtje yoga gedaan en dat hielp wel met mijn gedachten te accepteren en te omarmen. Dat ga ik proberen. Mijn man was deze week ook in het buitenland voor het werk, dus kon dit ook niet met hem delen.

Ik ben sowieso al snel een angsthaas en mijn vorige miskraam / hormonen heeft er niet mee geholpen denk ik.

Ik hoop dat ik hier niet de enige in ben en dat jullie me een beetje kunnen geruststellen.

9. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Absoluut herkenbaar. Vooral angst dat het niet goed zit bij mij dan vanwege ma met 14+3. Deze eerste weken zijn gewoon niet leuk :/.

padouan vindt dit leuk.
  10. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    hier zwanger van de 4e en inderdaad herkenbaar! ben nu wel al echt paar dagen misselijk / niet lekker / grieperig en nog steeds mega verkouden (gelukkig wel wat minder dan eerst). zijn druk bezig voor een andere woning te vinden zodat elk kind een eigen slaapkamer heeft. zitten nu nog in een huurwoning wat gewoon echt al te klein is maar goed, er is altijd wel iets van te maken.

11. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Zeker herkenbaar. Elke dag spanning of het wel goed zit. Aan de ene kant heb ik vertrouwen, aan de andere kant kan het zomaar mis zijn. Durfde vandaag zelfs niet naar het werk te gaan omdat ik bang was voor een miskraam en dat ik dan daar ben. Dus ja die angst is heel herkenbaar.

12. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    “Gelukkig” is de angst dat er iets mis is, voor jullie herkenbaar. Bedankt dames!

mijn andere angsten/zorgen zijn misschien ook omdat dit mijn eerste kindje wordt. Ik heb geen idee wat er op me af gaat komen en hoe ik daarmee om zal gaan. Hopelijk krijg ik daar ook wat vertrouwen in.

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier ook soms ineens angst. Nu heb ik bijvoorbeeld echt een zenuwpijn in mn onderrug aan 1 kant en dan maak ik mezelf snel gek als ik niet oplet…

14. Nummer72

Nummer72 Niet meer actief

Wat spannend! Heel veel succes!

15. Nummer72

Nummer72 Niet meer actief

Hier ook een eerste kindje en ik voel inderdaad vooral de angst dat het niet goed zit. Kan daarom ook nog niet echt genieten merk ik. Wel veel kwaaltjes etc maar door baarmoederafwijking ook veel extra spanning.

Ik kijk echt ontzettend uit naar de eerste echo, hoop dat het genieten dan kan beginnen. Wanneer heb jij een echo?

16. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    Ik ben ook nog niet aan het “genieten” en dan vraag ik me af of dat normaal is. Ik hoop ook dat de echo me gerust kan stellen, ik heb mijn echo morgen al.

17. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Hier gaat het mis meiden:cry: bloed en er beginnen krampen nu:cry: mn gevoel zei het al maar denk dat de echo straks het gaat bevestigen…:cry:

Bijgevoegde bestanden:

18. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    Oooh nee

19. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Oh nee sterkte! Hopelijk valt het mee!

20. 123boontje00

23 okt 2023
    17
    3
    3
    Vrouw
    Ooh nee. Heel benieuwd wat de uitslag van de echo is. Sterkte.

Deel Deze Pagina