Het is via een MRI 8 jaar geleden gezien als een uterus bicornis unicollis zonder septum in de baarmoederhals. De risico’s zijn voornamelijk verhoogde kans op (late) miskramen, vroeggeboorte, laag geboortegewicht, stuitligging en een vastzittende placenta. Ik weet niet precies hoe ernstig het is omdat ik toen geen kinderwens had en het niet verder heb laten onderzoeken. Ben dus benieuwd wat ze zien op de echo.
Ahja bedankt voor de uitleg. Spannend voor je zeg! Hopelijk krijg jij geen last van deze mogelijke complicaties en valt het allemaal mee en komt het helemaal goed
Dames ik had een goede echo. 6 mm en al een kloppend hartje! Geweldig! Ik ben nu 6+3 weken, dus even de bevallingsdatum aanpassen naar 18/6. Op 8 weken heb ik een nieuwe echo gepland.
Ik heb sinds gister heel licht bruin slijm en nu word het rood. Ik vermoed dat het fout gaat. Wanneer zouden jullie de verloskundige bellen? Als het bloeden doorzet of pas na het weekend?
Ze zeiden bij mij pas bellen als je heel veel rood bloed verlies hebt met stolsels en buikpijn die toe neemt, maar ik zou gewoon bellen hoor misschien kunnen ze je gerust stellen met een echo?
heb precies dezelfde cravings haha, behalve het zure dan. wil steeds een broodje kaas met mayonaise eten haha. heb net nog frietjes op maar ging dus bijna over mijn nek. heb echt enorm pijnlijke tepel, als ik er al aan denk of naar kijk doen ze pijn. verder ben ik erg moe, last van mijn humeur en echt nergens zin in (zoals het huishouden dus soms laat ik t maar en doe ik het de volgende dag allemaal maar zoals de afwas).
Wat een fijn nieuws met mooie echo! @Aniek86, wat fijn een kloppend hartje. Voor nu beide van genieten.
Hier in dezelfde twee strijd. Afgelopen week 4/5 keer gehad licht roze bij afvegen. Hele week getwijfeld moet je hiervoor verloskundige bellen, vanavond werd het meer bruin/ rood. Maar dacht in weekend gaan ze toch niks anders doen (denk ik,) dus wacht het weekend wel af en hopelijk stopt het, en donderdag mooie echo! hoewel ik sterk mijn twijfels heb!
Wat heftig! Ik zou inderdaad bellen, soms bieden ze dan een echo aan ter geruststelling. Hopelijk zet het niet door!
Ik hoop dat alle kleintjes lekker blijven plakken dit weekend! En dat we komende week mooie echo's krijgen . Door mijn slecht oplopende testen (CB digitaal zei 2-3 met 6 weken...) samen met verdwijnen van de kwaaltjes heb ik er ook niet veel vertrouwen in en ben ik erg bang voor een ma.
Ook heel spannend.. hopelijk bij jou ook gewoon. Goed en maak je gewoon iets minder hcg aan, waardoor de testen minder oplopen!
Ik ben wel wat gerustgesteld nu. Zonder veel kwaaltjes kan ik nu gaan genieten ☺️☺️. Bloed wil je nooit zien natuurlijk. Hopelijk toch plakkertjes!
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Miley30 - 30 jaar - 4e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 20 juni : 123boontje00 - 33 jaar - 4e kindje 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje 25 juni : 26 juni : 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Aoibhe - 01/11 vroege echo Aniek - 2/11 - vroege echo Micky90 - 2 november echo +intake Marlena - 6 november - vroege echo Aoibhe - 07/11 intake Miley30 - 7 november intake + echo Moosmooss - 7 november intake + echo Marlena - 9 november - intake verloskundige Marlo- 10 november intake en echo GYNN - 14/11 - intake + echo Padouan - 17/11 2e echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik heb sinds vanmorgen buikpijn en bij het afvegen helder bloed. Dus ik vrees dat het bij mij fout gaat.