Bedankt allemaal voor het meedenken mbt de misselijkheid! Ik heb nog niet overgegeven, dus misschien stel ik me ook aan haha. Maar het voelt gewoon zo ontzettend ellendig. Heb wel de hele dag zin om over te geven Bedankt ook voor de tips! Zitten wel een aantal nuttige bij. Lief ook dat iedereen zo mee denkt! Ik hoop echt dat het wel weer gewoon na 10 weken voorbij is anders gaan het lange weken worden...
dan scheelt al een hoop dan! waar ik bij zit doen dat niet althans op hun site zie ik dat nergens staan dat ze dat doen. hebben ze trouwens bij jullie ook centering pregnancy?? is iets nieuws bij de verloskundige waar ik zit, dan heb je contact tussen de 12 en 36 weken met andere zwangeren en zie je elkaar ook weer met de baby als die geboren is, je krijgt dan ook allemaal informatie ofzo wat ik begrepen heb.
Wel van gehoord, lijkt me echt super leuk. Bij ons hebben ze dat helaas niet anders zou ik daar zeker aan mee doen!
Ja het lijkt als of mijn menstruatie moet gaan doorbreken. Ook last van mijn onderrug. Maar de combinatie schrik ik steeds van ook met bloed… denk steeds dat er iets gaat doorzetten maar het zet niet door ofzo..
Wat super rot. Ik had het 13 jaar geleden bij mijn dochter ook regelmatig. En had ook een keer licht bloedverlies toen ik een bbz had. Maar dat zagen ze al snel op de echo. Jij hebt al een echo gehad toch? Dus zit op de goede plek. Als je je zo rot blijft voelen gewoon de vk weer bellen hoor!
Spannend! En ook fijn om weer goede bevestiging te krijgen, met dat bloedverlies zou ik helemaal stressen, heel naar voor je! Hier gisteren ook mega krampen en ook last van mijn rug, ik dacht echt dat het het einde was. Met bloedverlies erbij maak je jezelf dan helemaal gek! Hopelijk morgen een mooie echo
Ja ik maak me echt zorgen idd. Bij mijn 2 goede zwangerschappen had ik dit toen niet namelijk… maarja mogen echt heel spannend dus! Afgelopen donderdag kloppend hartje gezien en vruchtje van 3,5 mm dacht ik…
Heel herkenbaar die misselijkheid ik word er echt helemaal gek van! Kan ook niet overgeven zou willen van wel dan lucht het misschien op.. Had het bij mijn 1ste kindje ook erg maar niet zo erg als nu Heb toen via de huisarts pilletjes gekregen wellicht kun je die eens proberen? Hebben ze gewoon te koop bij de drogisterij! Ik heb ze voor het eerst bij de apotheek gehaald en die mevrouw daar had helemaal voor mij uit gezocht of het veilig te gebruiken was in de zwangerschap en dat was zo Bij mij werken ze helaas deze zwangerschap niet, wellicht bij jou wel! Heb een foto ervan toegevoegd
Net een echo gehad. Ben morgen 6 weken volgens mijn berekening. Dus ze kon nog niet veel zien, maar wel dat het in de baarmoeder zit en er een ringetje te zien was en dat was nu even het belangrijkste. Donderdag 9 nov heb ik een weer een echo en dan zullen ze wel meer kunnen zien.
Nou dames, ben even stil geweest en heb even flink bij moeten lezen. Ik ben namelijk zo ontzettend misselijk geworden dat ik werkelijk nergens de puf voor heb. Het is echt zo verschrikkelijk en bijna 24/7 dat ik soms snachts gewoon wakker word van de misselijkheid. Ik geef niet over (doe ik sowieso zelden) maar zou nu soms wel willen dat het lukte om alles er ff uit te gooien. Gisteren gember capsules gekocht, maar daar kreeg ik echt darmkrampen van, en lees toch wisselende verhalen of het nou goed zou zijn of niet. Dus dat durf ik niet echt meer in te nemen. Verder van alles geprobeerd en nog steeds zoekende naar iets wat wellicht kan helpen maar vrees dat dit een kwestie van uitzitten word. Ik ben altijd wel wat misselijk geweest in mijn andere zwangerschappen, maar deze keer is het wel echt heel erg helaas Verder ga ik toch even kort mijn verhaal delen, hopelijk dat het misschien een klein beetje geruststelling geeft, maar in 1 van mijn zwangerschappen had ik met 10 weken plots helderrood bloedverlies! Ik was ook gelijk overtuigd van een miskraam. Ik moest natuurlijk langs voor een echo bij VK en je merkte aan de stemming dat ze zelf ook niet heel positief waren, maar probeerde dat nog even te verbloemen voor mij. Uiteindelijk een gezond kindje met kloppend hartje. Het heeft nog een tijdje aangehouden maar uiteindelijk een gezond kindje aan over gehouden. Er word weinig over gepraat, omdat bloeding voor veel vrouwen gelijk staat aan miskraam. Maar het komt blijkbaar echt veel vaker voor dan we denken! En natuurlijk kan het mis gaan, en die zorgen zijn logisch, maar dat hoeft dus echt niet altijd mis te zijn! Ik hoop dat de echo’s voor iedereen er goed uit (blijven) zien in ieder geval! En dat we straks allemaal steeds een beetje meer kunnen genieten als we allemaal wat meer zekerheid hebben!
Wij hadden een intake bij de vk en onverwachts ook een echo. Vruchtje zit in de baarmoeder en ondanks uitwendige echo leken we ook een knipperend hartje te zien. Ongeveer 6 weken dus iets verder dan gedacht. Over 4 weken termijnecho! Ben mega blij, voorzichtig genieten kan gaan beginnen!
Oh, meiden, ik veeg net letterlijk zoveel helderrood bloed af :,(. Was op werk en stond een training te geven, ook letterlijk geen signalen vantevoren. Eigenlijk morgen pas een echo, maar ik mag zo komen, ik zie het meer als bevestiging van dat het niet goed zit en zodat ik dit (letterlijk) kan loslaten, want nog een dag in deze wanhoop trek ik niet. Ik laat het jullie weten!
Tegen alle verwachtingen in zojuist een goede echo gehad, echt bizar. Geschat op 6+4 (denk zelf 6+5/6+6) en een kloppend hartje. Wat bizar dit. De echo van morgen is er ook uitgehaald nu, volgende week intake plus echo (extra vanwege de onzekerheid). Het bloedverlies was echt bizar veel, een heel maandverband en veel papiertjes, het is nu minder, geen idee wat dat dan was. Ze gaf geen garanties voor de toekomst, maar het zag er voor nu normaal uit. Ik ga voorzichtig hopen en wil géén bloed meer zien !