Dag iedereen wat leuk al die goede echo’s! Ik ben net terug van een weekje vakantie (dus even geen forum). Ik voelde me goed, geen enkel kwaaltje! Laatste twee dagen wel weer enorm moe en misselijk. Ik las dat sommigen al last hebben van een dikkere buik. Ik heb daar ook last van. Ik krijg amper mijn broeken dicht.
Wat een positieve berichten! Super fijn! Hier gaat het even minder lekker, kan al 2 dagen echt niets binnenhouden. Wordt ook ‘s nachts wakker van de misselijkheid.. Ik kijk het nog 2 dagen aan en dan bel ik de huisarts maandag.
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Miley30 - 30 jaar - 4e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 20 juni : 123boontje00 - 33 jaar - 4e kindje 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Marlena - 6 november - vroege echo Aoibhe - 07/11 intake + echo Miley30 - 7 november intake + echo Moosmooss - 7 november intake + echo Marlena - 9 november - intake verloskundige Marlo- 10 november intake + echo GYNN - 14/11 - intake + echo Padouan - 17/11 2e echo Missdeph - 17/11 eerste echo Aniek - 22 november intake Miley30 - 27 november termijn echo Aniek - 28 november termijn echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek - 11 december 13 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Miley30 - 30 jaar - 4e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 20 juni : 123boontje00 - 33 jaar - 4e kindje 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Marlena - 6 november - vroege echo Aoibhe - 07/11 intake + echo Miley30 - 7 november intake + echo Moosmooss - 7 november intake + echo Marlena - 9 november - intake verloskundige Marlo- 10 november intake + echo GYNN - 14/11 - intake + echo Padouan - 17/11 2e echo Missdeph - 17/11 eerste echo Aniek - 22 november intake Miley30 - 27 november termijn echo Aniek - 28 november termijn echo Nummer72- 28 november termijn echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek - 11 december 13 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Miley30 - 30 jaar - 4e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 20 juni : 123boontje00 - 33 jaar - 4e kindje 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Marlena - 6 november - vroege echo Aoibhe - 07/11 intake + echo Miley30 - 7 november intake + echo Moosmooss - 7 november intake + echo Marlena - 9 november - intake verloskundige Marlo- 10 november intake + echo GYNN - 14/11 - intake + echo Padouan - 17/11 2e echo Missdeph - 17/11 eerste echo Aniek - 22 november - intake verloskundige Miley30 - 27 november termijn echo Aniek - 28 november - termijn echo Nummer72- 28 november termijn echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek - 11 december - 13 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik begin steeds zenuwachtiger te worden voor de echo... Er is al zoveel goed nieuws hier in het groepje met goede echos... Heel fijn natuurlijk voor iedereen!! Maar vraag me dan wel af of het gezien de statistieken niet 'tijd' wordt voor een slechte echo, en ik ben bijna de enige die nog geen echo heeft gehad.... Ik weet ook wel dat het niet zo werkt maar ik ben gewoon echt zenuwachtig!
ik herken het! ben ook zenuwachtig en heb barstende koppijn en net enorme krampen in mijn buik / darmen dat ik echt even in elkaar dook ben vanavond uiteten geweest met alleen mijn man samen, de 3 kinderen waren bij mijn ouders. heb spareribs op dus een beetje teveel van het goede denk ik en een lekkere alcoholvrije rode wijn. hebben vanmiddag een bezichtiging gehad en nu dus tot 9 november de tijd om een bod erop uit te brengen. dat laten we dan over aan de makelaar die we zelf hebben die het zou regelen. hebben jullie trouwens ook veel last van jullie darmen?? kan de ene keer super makkelijk naar de wc en de andere keer lukt het bijna niet
Hier de eerste week echt aan de diarree, en nu juist al 2 weken obstipatie. Kan echt maar maximaal 2x per week. Had ik vorige zwangerschap ook heel extreem, toen op een gegeven moment nog maar 1x per week ofzo, en wat er dan uitkwam was een soort baksteen ik ga nu wel op tijd aan de bel trekken en een middeltje halen bij de huisarts want dat was echt geen pretje!
Hier ook veel last van mn darmen. In t begin vaker naar t toilet en regelmatig krampen en veel lucht. Nu iets rustiger maar wel nog regelmatig lucht en iets hardere ontlasting soms. En echt opgezet.
Hier ook last van de darmen hoor! In het begin toen ik het net wist echt heel erg toen ook zakjes van de huisarts gekregen en nu ene keer wel makkelijk andere keer niet… maar gelukkig niet wat ik net lees maar een paar x per week dan zou het echt niet goed gaan met mij
Ik moet ook nog mijn eerste echo krijgen na de dames die de komende 2 dagen de hunne hebben. Ik heb er volle vertrouwen in dat we allemaal iets moois te zien gaan krijgen! De kwaaltjes herken ik allemaal. Ik pas momenteel nog in mijn broeken maar mijn darmen die liggen ook overhoop hoor. En die misselijkheid (voorlopig geen overgeven maar dat heb ik nooit gedaan met mijn zwangerschappen), de hele dag door een extreem misselijke krop hoog in de keel. Zelfs vannacht er wakker van gelegen. Wat leuk ook om sommige dames de 8 weken al zien te bereiken.
Hier gelukkig iets minder extreem misselijk! Donderdag en vrijdag best veel moeten overgeven, maar denk achteraf dat ik ook gewoon griep had. Heb de hele dag ook op bed gelegen met hoofdpijn en vermoeidheid. Dacht dat het zwangerschapskwaaltjes waren maar misschien dat het toch wat verergerd was door een griepje. Want mn zoontje en vriend zijn nu ook grieperig. En nu sinds gisteren weer gewoon normaal misselijk haha. Nog steeds smaakt niks me en krijg ik kotsneigingen van alle soorten voedsel bijna, maar ik kan me nu gewoon weer inhouden en mn dagelijkse bezigheden doen
Hier vooral mega opgezette darmen, waardoor ik al 12 weken zwanger lijk, maar het is alleen lucht, neemt toe in de loop van de dag en kan ook echt buikpijn krijgen als ik de lucht niet kwijt raak. Verder had ik vorige zwangerschap van die zakjes gebruikt, kun je veilig gebruiken, via huisarts vragen, dat hielp tegen de obstipatie (die ik nu nog niet heb, nog lekker 1x per dag).
Ik ga duimen voor alleen maar goede echo's en f*ck statistics . Die kans is ook niet heel groot meer, omdat de meeste miskramen nu al achter ons liggen (ik denk van eerste positieve test tot 5 weken?). In het begin is de kans echt 25%, nu nog 10% en na kloppend hartje 3%. We gaan uit van het positieve!