pff ik kan echt niet stoppen met huilen vandaag ben er gewoon een beetje helemaal klaar mee kan echt nergens van genieten, alsof er iets in mijn lichaam zit wat er niet 'hoort' zo voelt het op het moment even.
Ik heb de mijne volgende week dinsdag. Kan eindelijk beginnen aftellen! Voel mij btw echt bagger. Misselijkheid wordt met de dag erger, hoofdpijn, pijnlijke borsten. Ik heb zo'n razende honger altijd maar krijg nog maar amper mijn bord leeg. Jullie ook?
Hier is de misselijkheid juist beter! Vorige week echt ziek ervan geweest, overgeven, hele dag in donkere kamer. En sinds dit weekend kan ik ineens weer gewoon alles doen(?!) Nog wel dat weeiige misselijke gevoel en weinig zin in eten, maar echt een heeeeeel stuk minder. Als ik maandag niet een goede echo had gehad dan had ik me er echt zorgen over gemaakt Wel heel fijn vind ik zelf dat het heftigste nu geweest lijkt. Al hoor je ook dat klachten komen en gaan... dus zou ook weer terug kunnen komen. Vervelend dat jij je zo slecht voelt!
Ik eet ook veeeel vaker maar wel kleinere porties. En misselijkheid is sommige dagen niet te doen en sommige dagen weer wat beter. Verder hele pijnlijke en donkerdere tepels.
pff ben op en af echt nog wel misselijk voornamelijk als ik heb gegeten. het enige waardoor ik zo twijfel en onzeker ben is dat de pijnlijke borsten en tepels weg zijn.
Lijkt me een achtbaan waar je in zit en je wil gewoon duidelijkheid. Die pijnlijke borsten wisselen ook bij mij, nu bijvoorbeeld helemaal geen last, dus dat hoeft niet iets slechts te betekenen. Hopelijk zit het toch goed en heb je een super late eisprong gehad!
lijkt me sterk? ze zeggen dat het niet gaat om wanneer de eisprong was maar de bevruchting en innesteling? ik testte op 10dpo al duidelijk positief op de kv2v5.. of het vruchtje zat zo erg verstopt dat ie niet heel goed gemeten is ofzo pff ga me van alles inbeelden.
Hier ook op en af met de misselijkheid, gisteren en vandaag bijna geen last dus dat zei ik tegen mijn man nu sinds het avond eten echt weer kots misselijk
Ik heb trouwens een extra echo gepland samen met mijn moeder volgende week! Ben dan 9+2 dus kunnen we al iets eerder iets zien dan 28 november!
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Miley30 - 30 jaar - 4e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : 20 juni : 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Marlena - 9 november - intake verloskundige Marlo- 10 november intake + echo GYNN - 14/11 - intake + echo Miley30 - 16 november extra echo of het hartje klopt Aniek - 16 november extra echo Padouan - 17/11 2e echo Missdeph - 17/11 eerste echo Aniek - 22 november - intake verloskundige Miley30 - 27 november termijn echo Aniek - 28 november - termijn echo Nummer72- 28 november termijn echo Aoibhe - 28 november termijnecho Marlena - 29 november - termijn echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek - 11 december - 13 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Miley30 - 30 jaar - 4e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : 20 juni : 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Marlena - 9 november - intake verloskundige Marlo- 10 november intake + echo Miley30 - 13 november extra echo of het hartje klopt GYNN - 14/11 - intake + echo Aniek - 16 november extra echo Padouan - 17/11 2e echo Missdeph - 17/11 eerste echo Aniek - 22 november - intake verloskundige Aniek - 28 november - termijn echo Nummer72- 28 november termijn echo Aoibhe - 28 november termijnecho Marlena - 29 november - termijn echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek - 11 december - 13 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
had ik dus ook, hebben frietjes gegeten maar na een paar stukjes werd ik echt misselijk.. heb wel steeds mega dorst en als ik aan eten denk wordt ik alweer misselijk. had voor zekerheid toch nog een sensitest gedaan, de teststreep kwam gelijk tevoorschijn maar dat wilt niks zeggen denk ik, geeft me toch nog een beetje hoop ofzo.
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Miley30 - 30 jaar - 4e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : 20 juni : 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Marlena - 9 november - intake verloskundige Marlo- 10 november intake + echo Miley30 - 13 november extra echo of het hartje klopt GYNN - 14/11 - intake + echo Aniek - 16 november extra betaalde echo Padouan - 17/11 2e echo Missdeph - 17/11 eerste echo Aniek - 22 november - intake verloskundige Aniek - 28 november - termijn echo Nummer72- 28 november termijn echo Aoibhe - 28 november termijnecho Marlena - 29 november - termijn echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek - 11 december - 13 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie[/QUOTE]
ja inderdaad. ik werd vanmorgen wel echt heel erg misselijk wakker, is ook wel weer weg gegaan. pff hoop zo dat het alsnog goed zit en dat het vruchtje gewoon een soort groeipauze heeft gehad ofzo. heb ook totaal geen krampen in mijn buik want normaal gesproken als het vruchtje niet meer leeft duurt het 2 weken ongeveer voor je lichaam het zou opmerken.. lijkt me zo gek dat het nu weer zo is dan bij mij dat het hartje niet klopt. las ook dat als het hartje gestopt is (zou dan 2 weken geleden moeten zijn als dat zo is) je hcg dan al naar beneden gaat? de test van gister was nog kei positief, positiever dan dat die werd kan niet want hij kwam gelijk opzetten namelijk. het is gewoon stressvol allemaal, ik wil niet teveel hoop houden namelijk.