Wat ontzettend fijn een goede echo! En een paar daagjes korter zwanger zijn dan je dacht vond ik zelf ook altijd een tegenvaller. De tijd gaat toch al zo langzaam die eerste weken ( al maakt het eigenlijk aan het eind vrij weinig uit! Bij mij zeiden ze deze week dat ik een dagje langer zwanger was dan gedacht, maar ze zei echt nadrukkelijk dat het pas met de termijn echo echt bepaald word. Dus wie weet word het nog bij getrokken als je straks de termijn echo hebt en heb je er weer wat daagjes bij!
Dat stelt gerust. Merk toch dat ik t irritant vind ondanks ik echt exact t zelfde alle andere zwangerschappen ook had.
Ja dat is t ook vooral. De dagen/weken kruipen werkelijk voorbij. En dan voelt 5 dagen als mega lang. Terwijl het straks geen reet meer uitmaakt.
pff ik wou dat het hier maar eens ging doorzetten (mocht het echt een mk worden) al heb ik bij de jongste wel echt bloedverlies en ook wat krampen gehad.. mocht het nog niet doorzetten heb ik maandag gelukkig nog een echo, zou een wonder zijn als het wel goed zou zitten. heb verder over de hele dag geen krampen meer gehad, net alleen hele rare plopjes
Raar is dat, hè? Ik ben twee dagen terug gezet en ik kan me niet voorstellen dat ik die dag dan geovuleerd heb. Heb geen testen gedaan, dus weet het niet zeker, maar alles in mijn lijf wees op eerder. Maar ook de testen liepen super sloom op, dus misschien heeft het heel lang geduurd voor het een plekje vond om in te nestelen? Ik word sowieso heel moeilijk zwanger, dus wellicht is de reden moeilijk baarmoederslijmvlies waardoor de boel vertraagt. Anyways, het blijft gokken, maar zou je geen zorgen maken! Wanneer heb je de volgende echo?
hoe gaat het bij jullie met de kwaaltjes?? hier lijkt het alsof de misselijkheid toeneemt, gisteravond toen ik iets at ging ik echt bijna over mijn nek en vanmorgen weer misselijk wakker geworden tepels lijken weer iets gevoeliger.. het maakt me zo gek allemaal. gister ook een soort bandenpijn?? echt een trekkend gevoel ofzo. is het zo gek dat ik nog steeds heel erg hoop op wel een goede echo? of maak ik mezelf gewoon helemaal gek met alles
Ik snap heel goed dat je hoop blijft houden op een goede echo. Wanneer had je je eerste positieve test ?
op 8dpo maar had hem toen in het potje met urine laten vallen dus dacht vals positief en 9dpo echt mega licht op kruidvat early en pas op 10dpo duidelijk op de kv2v5. heb even alle testen toegevoegd uit de fotoalbum.
Ik ga zo hard voor je duimen, meid! Dat zijn toch allemaal super duidelijke kwaaltjes? Wat vreemd allemaal. Nog effe en dan eindelijk maandag. Hopelijk brengt het duidelijkheid en rust. Hier heb ik de griep van mijn man overgekregen. Neus pot toe en de ziel uit mijn lijf hoesten. Wou veel thee met honing en citroen drinken maar dat maakt me misselijk. Help hahaha. Dus hier is het effe doorbijten met me nog extra ziek te voelen. Maar ik ben liever nu ziek dan volgende maand want we gaan net voor Kerst 2 daagjes naar Disneyland.
ja daarom vind ik het zo gek allemaal. heb ook echt enorm veel last van witte afscheiding. he bah dat is minder maar hopelijk ben je er gauw weer vanaf! en wat leuk zeg naar Disneyland ben daar 1 keer geweest toen ik nog heel jong was en mijn vader van zijn werk daarheen kon (met meerdere collega's en hun gezinnen) zaten toen geloof ik in een of andere david crocket range ofzo iets. wil er zo graag nog eens heen. nu ik trouwens wat gegeten heb ben ik niet meer zo misselijk
Ik zit net te denken; heeft de vk ook goed gekeken of er niks buitenbaarmoederlijks zit? Zo gekke situatie echt stom. Ze zagen dus een vruchtje van 2 weken korter en zonder hartactie toch of heb ik t fout? Geen bloed is moed zou ik zeggen. Maar mocht het toch niet goed zitten dan zakt je hcg pas echt snel nadat het is uitgedreven. Dus die klachten kunnen nu best nog aanwezig zijn. Ga heel hard duimen voor je ❤️
Ik heb een missed abortion gehad en zolang het vruchtje er zit, blijven de klachten/ symptomen. Dat maakt het zo'n mindfuck. Je lichaam houdt je echt voor de gek..... Desalniettemin hoop ik voor jou dat het alsnog goed nieuws gaat zijn maandag
ik heb de eerste keer ook een ma gehad toen wel eerst kloppend hartje en daarna niet meer, had toen al enorme pijnlijke buikkrampen en wist gelijk dat het toen niet goed zat. las ergens dat als het hartje niet meer klopt hcg dan ook al zakt?? dus ik wacht maandag maar af. ze moest ook echt zoeken en ze zei wel dat het op de goede plek zit
Andere vraag: Doen jullie mee met Moeders voor Moeders? Deed vorige zwangerschap mee, maar zie nu dat ze toch wel in opspraak zijn, omdat ze zich presenteren als nonprofit, maar er zit een farmaceutische industrie achter die winst maakt... Daarnaast wordt in Nederland alleen maar gebruik gemaakt van de synthetische variant, ze kunnen ook niet verantwoorden waar hun variant dan naartoe gaat. Ik ben benieuwd naar jullie mening en keuze hierin.