nergens last van, alleen af en toe een trekkend gevoel wat ik herken als bandenpijn dus dat maakt me zo in de war net als een soort plopjes wat ik af en toe voel. over 2 dagen weer een echo ben heel benieuwd
Hier ineens vanuit t niets bloedverlies, ook echt wel veel en grote stolsels. Vruchtje nog niet kunnen ontdekken. Denk dat het hier einde verhaal is. Snap er niks van. Hartje al zien kloppen…
Ja heb gebeld en ze denkt ook een miskraam. Had heel even krampen en 3 keer een stolsel en verder wat bloed. Nu is t redelijk rustig. Maar kan niet goed zijn.
pff jeetje ik hoop dat het niks is en het er nog steeds zit. ik vind dat ze vaak best snel uitgaan van een mk, bij mij laatst ook toen ik zei enorme krampen enz te hebben en licht bloedverlies te hebben.. heb sindsdien helemaal nergens meer last van. voel me ook al iets rustiger en heb het een beetje een plekje kunnen geven mocht het echt mis zijn. wanneer mag jij dan voor een echo??
Ze zei als t niet erger wordt kijk t maar even aan en dan zien we na t weekend wanneer we een echo maken. Ben best verdrietig nu. Dit kan niet goed zijn. Heb in al die jaren al zoveel meegemaakt op dit gebied. Miskramen, kindje verloren ver in de zwangerschap, buitenbaarmoederlijk…etc. Het is de natuur maar het voelt een beetje als een nachtmerrie. Weken misselijk en op standje overleven. Stiekem al aan de toekomst denken…
jeetje wat heftig allemaal zeg heb zelf alleen bij de eerste zwangerschap meegemaakt dat het hartje echt net voor de tweede echo gestopt was ben daar echt heel erg lang kapot van geweest en dan zou het voor mij nu de tweede keer zijn. ik snap je echt volledig en ik ga echt zo hard voor je duimen dat het wel nog goed zit. het lijkt mij ook echt zo vreselijk om een kindje ver in de zwangerschap te verliezen
Ach nee @niki86 wat lees ik nu. Wat super naar dit zeg!! Hopelijk loos alarm en alsnog een mooi kloppend hartje straks. Maar ik begrijp heel goed dat je je enorm zorgen maakt nu. Sterkte
Verschrikkelijk... ik weet wat je doormaakt en het is de hel. Hoe is het nu? Geen bloedverlies meer? Ik hoop zo dat dit onschuldig was. Het schijnt te kunnen dat je pas heel laat je innestelingsbloeding kwijt raakt. Dat had ik twee weken geleden, ook vet veel bloed... Ik duim voor je!
Vreselijk zeg! Hopelijk zit het nog goed bij jullie allebei! Ik heb het ook met de 1e zwangerschap meegemaakt, kloppend hartje gezien maar daarna toch gestopt… het gebeurt helaas maar blijft vreselijk!
Net bij het ziekenhuis geweest. Mocht meteen komen. Na de stolsels en bloedverlies van gister werd het de rest van de avond en nacht vrij rustig. Moest toen wel even denken aan de zwangerschap van een paar jaar geleden waarbij ik een hematoom had. Vanaf week 5. Veel bloedverlies en stolsels wekenlang en een ziekenhuisopname. En uiteindelijk ging het met 11/12 weken alsnog mis. Net dus een echo en ja hoor een hematoom. Vruchtje met hartslag zat er nog. Maar de hematoom is vrij groot dus de gyn zei dat de kans op een miskraam groot is… Kan nu niks anders dan afwachten…
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Miley30 - 30 jaar - 4e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : 20 juni : 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Miley30 - 13 november extra echo of het hartje klopt Aniek - 16 november extra betaalde echo Padouan - 17/11 2e echo Missdeph - 17/11 eerste echo GYNN - 21/11 - intake + echo Aniek - 22 november - intake verloskundige Aniek - 28 november - termijn echo Nummer72- 28 november termijn echo Aoibhe - 28 november termijnecho Marlena - 29 november - termijn echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek - 11 december - 13 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie[/QUOTE]