Uitgerekend 16 - 30 juni 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Miley30, 11 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GYNN

GYNN Actief lid

22 feb 2015
    386
    481
    63
    Vrouw
    België
    #601 GYNN, 12 nov 2023
    Laatst bewerkt: 12 nov 2023
    Ik ben hier echt aan het afzien van de meest verschrikkelijke griep ooit. Heb vannacht mss 2 uur geslapen. Heb maar 1 keer koorts aangemaakt dus dat is wel goed. Morgen naar de huisarts die me hopelijk wat zwangerschapsvriendelijke medicatie kan geven want zo kan ik niet verder. Had overmorgen normaal mijn eerste echo maar ik ga daar niet ziek zitten wezen dus maar gecancelled en een week later ingepland. Oh well.

@niki86 dit had ik helemaal niet verwacht. Wat enorm k*t seg. :( Hoeveel weken ben je?

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    7.5 week ongv.

3. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.789
    113
    Ach nee naar is dat he! Hier ook heel ziek geworden sinds een paar dagen. Kan alleen nog maar hoesten en op bed liggen. Heb ook lichte koorts al een paar dagen. Mn vriend denkt dat ik longontsteking heb maar volgens mij moet je dan nog wel wat zieker zijn... Nou hopelijk knappen we beiden snel op!

4. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    nou dames, hier is het bloeden net gestart.. heel lichtjes nog maar had net wel wat steken rechtsonder in dus ik weet nog niet of ik nou morgen wel of niet de afspraak moet afzeggen? vind het toch wel kut eerlijk gezegd :( had gedacht als het zou beginnen met bloeden dat ik me dan soort van opgelucht zou voelen ofzo.

5. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    Wat een berichten allemaal…. @Miley30 heel veel sterkte. Ook al ben je een beetje voorbereid, dat komt hard aan.

@niki86 hopelijk blijft je vruchtje wel zitten. En ze kunnen verder niets doen. Wanneer mag je terug op controle?

Voor de zieke dames veel beterschap.

6. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Oh, nee! Wat is dat precies, een hematoom? Ik ken het alleen als blauwe plek, maar wat is het dan als het in je buik zit? Kan het ook gewoon weg gaan als een blauwe plek en toch goed gaan? Verschrikkelijk, die onzekerheid! Heel veel sterkte!

7. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Wat super naar! Natuurlijk ben je ook heel verdrietig, omdat er toch een klein beetje hoop is altijd. Ga je morgen wel naar de echo?

8. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    denk het wel, het is ook alweer gestopt.. echt heel raar. heb wel soort trekkend gevoel onderin buik. pas als het echt doorzet bel ik de vk om het af te zeggen maar voor nu laat ik het nog even en wacht ik maar af.. heel de tijd die onzekerheid maakt me gek.. diep van binnen weet ik gewoon dat het mis is al hoop ik ergens dat het nog goed zit ofzo.

9. Moosmooss

Moosmooss Lid

16 okt 2023
    54
    57
    18
    Vrouw
    Morgen is de afspraak toch? Ik denk dat ik hoe dan ook zou gaan. Ook al denk je diep van binnen dat het misschien mis is, wellicht dat een echo je echt die 100% zekerheid kan geven? Ook omdat je al die dagen al steeds zo enorm in onzekerheid leeft/zo vaak twijfels hebt? Mij zou het helpen als ik (mocht het mis zijn) dat met “eigen ogen zou kunnen zien”. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders en uiteindelijk moet jij doen wat goed voelt voor jouw!

In ieder geval heel veel sterkte, en ik duim nog steeds voor je!

10. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Snap ik, en die hoop maakt ook zo gek, ergens nog hopen en ergens heel bang zijn dat het niet goed zit. Vind ook altijd zo lastig: wat is angst en wat is intuïtie? Die twee lopen ook altijd door elkaar heen. Wat Moosmooss ook zegt, die echo is belangrijk en gaat je duidelijkheid geven en daarmee ook meer rust, want dit weekend moet slopend zijn geweest voor je. Sterkte morgen en laat je het weten?

11. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ja laat het jullie morgen weten :)
    maar het bloed verlies heb ik ook bij de jongste gehad vandaar dat het nog zo onzeker is voor mij, ik weet niet eens of ik wel naar de echo durf te kijken morgen

12. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.789
    113
    Sterkte zeg, wat een zenuwslopende periode voor je. Ik denk aan je en ga heel erg hard voor je duimen!!

13. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    wat lief dankjewel! heb liever dat het nu gewoon doorzet dan morgen nog een keer te zien dat het toch mis is en buiten dat om heb ik liever dat mijn lichaam het zelf 'opruimt' dan dat ik weer medicatie ervoor zou moeten gebruiken

14. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Sterkte, hoelaat heb je de echo morgen?

15. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    heb hem om 16:30 dus een lange dag wachten helaas maar wordt gelukkig wel door een echoscopiste gedaan

16. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Zeker een lange dag, spannend hoor!
    Duim voor je!

17. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Pff wat heftig zo zeg!

18. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ene kant hou ik nog hoop en aan de andere kant ben ik al wel 'voorbereid' op dat het toch niet gegroeid is al kun je jezelf er nooit helemaal op voorbereiden. heb helemaal niks meer van bloedverlies gehad of wat dan ook. had wel gelezen dat je baarmoeder heel goed doorbloed is waardoor je ook bloedverlies kunt krijgen maar door die soort steken / krampen die ik had twijfel ik.. vond het vooral voelen als soort bandenpijn ofzo. maar als je een ma hebt kan je baarmoeder ook door blijven groeien dacht ik? omdat je lichaam het nog niet herkent dat het mis is ofzo.

19. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    bel straks toch de echo af want het wordt nu wel meer maar nog wel heel licht van kleur. pff wat een twijfels zeg! kan maar tot half 12 bellen voor afspraken te maken of af te zeggen.. daarna kan ik de vk wel bellen denk ik,, denk dat ik dat gewoon doe dat ik nog even aan kijk hoe erg het doorzet voor ik ga bellen

20. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Waarom laat je de echo niet staan? Dat kunnen ze je toch uit die onzekerheid halen? Bloedverlies en krampen heb ik ook gehad hè en wel een goede wcho

Deel Deze Pagina