Nee joh ik zou gewoon gaan. Juist ook vanwege al die twijfels steeds!! Dan heb je na vanmiddag ten minste echt zekerheid (hopelijk). Lekker laten staan hoor die afspraak, is helemaaaaal niet raar.
Ik zou zeker wel gaan! Die onzekerheid is zo ook echt niet te doen toch? En het is absoluut niet raar, de vk kan dan met je meedenken en je meer duidelijkheid geven.
Ik heb veel gemist zie ik, zowel mooie echo’s als verdrietige berichten. Was even wat minder actief door de misselijkheid die overheerst, merk dat ik daardoor nog niet echt kan genieten. Hopelijk na de termijnecho en als de misselijkheid zakt wel meer.
is ook zeker zo maar ik vind de pijn die ik nu een beetje heb zo vervelend worden. mijn moeder zei zelf ook al dat ik gewoon moet gaan.
Wisselend. Geen bloedverlies meer gehad. Maar die onzekerheid. Pfff. Of ik t nog wel ergens voor doe of het uiteindelijk toch mis gaat. Woensdagochtend mag ik weer voor een echo. Hoop zo dat de hematoom dan geslonken is. Maar t kan ook ineens losbarsten…
Lijkt me zo heftig zeg. Voelt dan echt als een tikkende tijdbom. Hopelijk slinkt het gewoon en blijft het vruchtje goed zitten!
Geen bloedverlies is nu even goed nieuws toch? Tenminste, dat het wat rustig is in je buik? Ik moet zeggen dat ik er 0,0 verstand van heb dus sorry als dat een domme opmerking is. Ik hoop iig voor jou ook ontzettend dat het allemaal een goede uitkomst gaat hebben!
Ik ben ook gewoon gegaan met bloedverlies. Uit eindelijk kon ze het via mijn buik zien en hoefde het niet inwendig.
oh gelukkig! maar jij was in het ziekenhuis toch? daar hebben ze betere aparatuur dan bij de verloskundige zelf volgensmij. krijg straks wel een echo door een echoscopiste inplaats van de verloskundige. heb nog niet heel erg buikpijn ofzo wel een beetje een zeurderig gevoel.
Mijn vk deed het ook gewoon uitwendig afgelopen 30 oktober ondanks geen hele goede apparatuur. Was goed duidelijk ondanks best wat buikvet. Ik moet vanmiddag weer heen ivm miskraam (Ik belde haar net om de afspraak af te zeggen maar ze staat erop dat ik langskom om te kijken of het schoon is). Ik ga ervanuit dat ik dan weer een uitwendige echo krijg. Zit ook niet echt op inwendig te wachten ivm bloedverlies.