♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : 20 juni : 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje Sylvia - 39 - 5e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Aniek - 22 november - intake verloskundige Aniek - 28 november - termijn echo Nummer72- 28 november termijn echo Aoibhe - 28 november termijnecho Marlena - 29 november - termijn echo Sylvia - 6 dec. termijn echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek - 11 december - 13 weken echo GYNN - 12 december 12 weken echo + NIPT - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
oh wauw wat mooi zeg!! hier echt zoveel pijn gelukkig haalt mijn moeder de kinderen uit school en blijven ze bij hun eten omdat ik nu zo weinig kan. de jongste heb ik wel gewoon thuis maar die ligt nu te slapen.
Bij mij komt het gewoon ineens, als ik rustig zit dat hij ineens echt sneller gaat kloppen, schik er iedere keer echt van!
Inderdaad even goed in de gaten houden!! Misschien even douchen om de pijn te verlichten? Ik heb na de myfegine al flink bloedverlies. Moet zo de andere 4 tabletten inbrengen en hoop dat die lang genoeg blijven zitten om hun werk te kunnen doen. Veel sterkte! Hopelijk zijn we er hierna vanaf ..
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : 20 juni : 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje Sylvia - 39 - 5e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Aniek - 22 november - intake verloskundige Aniek - 28 november - termijn echo Nummer72- 28 november termijn echo Aoibhe - 28 november termijnecho Marlena - 29 november - termijn echo Marlo - 1 december termijnecho / 14 december 13 weken echo Sylvia - 6 dec. termijn echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek - 11 december - 13 weken echo GYNN - 12 december 12 weken echo + NIPT - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
het is nu een stuk minder nadat ik de 'laatste' stolsel verloor, morgen de laatste 4 nog inbrengen en dan over 2 weken controle echo
Waren net bij de verloskundige en toen zag ze ineens wel (weer of nog steeds?) een hematoom. Zo klote weer. Kan niks anders doen dan afwachten en rust houden… Kleintje was al wel goed gegroeid. Bewoog steeds en armpjes en beentjes.
Ik heb net de intake gehad bij de verloskundige. Alles weer doorgenomen. Op deze praktijk is central pregnasy als ik het goed zeg. Denk dat ik daar wel aan mee ga doen. Volgende week dinsdag de termijn echo dan krijg ik ook alle formulieren mee om bloed te prikken, denk dat ik dat gelijk die dinsdag ga doen. Uitslag van nipt test duurt 10 dagen dan heb ik ook ongeveer de 13 weken echo en dan kan ik het pas allemaal een beetje los gaan laten hoor meiden!
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje 19 juni : 20 juni : 21 juni : Aniek - 37 jaar - 3e kindje Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje Sylvia - 39 - 5e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Aniek - 28 november - termijn echo Nummer72- 28 november termijn echo Aoibhe - 28 november termijnecho Marlena - 29 november - termijn echo Marlo - 1 december termijnecho / 14 december 13 weken echo Sylvia - 6 dec. termijn echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek - 11 december - 13 weken echo GYNN - 12 december 12 weken echo + NIPT Aniek - 28 december - controle verloskundige - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Gelukkig! Ik heb 1 dosis meegekregen en mocht vandaag evt bellen voor een tweede dosering. Denk eigenlijk dat ik gister wel het meeste verloren ben. Echt flinke stolsels en veel bloed. Nu ook geen krampen meer. Heb ook over 2 weken een controle echo..
Ooh herkenbaar hoor! Hier ook pas echt rust na de termijnecho, nipt en 13 wekenecho ... Vind het nog steeds wep echt spannend allemaal
Wat super naar! Was het nog even groot of kleiner? Inderdaad rust houden las ik overal, hoewel dat erg moeilijk is lijkt me. Hopelijk gaat alles goed!
Ja, nu de termijnecho nadert (de 28e) ook weer bang voor ma (eerder gehad), vooral als ik even nergens last van heb. En inderdaad, dan nog de hobbel van de NIPT en de 13 weken echo... Het blijft spannend. Maar ook daarna nog, de 20 weken echo, dan duimen dat het geen vroeggeboorte wordt... Pfff, als je het zo bekijkt . Kijk er wel echt naar uit dat je het gaat voelen bewegen, dan heb je echt dat gevoel van contact.
Jaa precies! Vorige keer ook pas echt rust op het moment dat ik de baby dagelijks voelde schoppen. Was toen gelukkig al met 16 weken, hopelijk nu weer snel! En zelfs toen nog licht angstig voor eventuele vroegeboorte. Het houdt eigenlijk ook nooit op want ik maak me nu ook nog steeds regelmatig zorgen om onze zoon van inmiddels 16 maanden hahaha