heb je de roze ?? ik had die bij de oudste dacht ik gebruikt en ik vond hem echt wel fijn in gebruik. heb bij de andere 2 een andere gebruikt waarop je ook kunt zien hoe hoog de hartslag is
Ik had er 1 vorige zwangerschap. Was er echt blij mee. Gaf me soms net even weer die geruststelling aangezien je niet mega veel afspraken hebt bij een verloskundige.
Weet even niet meer wie het vroeg: of het normaal was om het even allemaal niet meer zo leuk te vinden… Nou ik denk dat dat heel normaal is. Je lichaam maakt een enorme verandering door. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk. Hormonen spelen hier ook een rol bij, en het feit dat die eerste periode gewoon spannend is en je je vaak niet lekker voelt.
Ik vond de angelsound heel fijn om te gebruiken in mijn vorige zwangerschappen. Wij hebben 4 meiden en 1 lieve knul. Ik heb het gevoel dat het weer een meid is, maar hoop heel stiekem op nog een lief jongetje. Allebei is natuurlijk harstikke welkom♡
Hier een goede termijn echo gehad meiden! Ik ben 4 dagen vooruit gezet, hij stond hier niet eens op de goede datum zag ik… dus eigenlijk val ik niet meer in deze lijst want ik ben 14 juni 2024 uitgerekend! Vandaag 11+4! Maar ik blijf wel gezellig hier mee kletsen ook! Ook gelijk bloed geprikt voor de NIPT test! Ik zal het proberen aan te passen op deze lijst!
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 14 juni : Aniek86 - 37 jaar - 3e kindje 16 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 17 juni : 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 19 juni : 20 juni : 21 juni : Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje 22 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje Sylvia - 39 - 5e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Aoibhe - 28 november termijnecho Marlena - 29 november - termijn echo Sylvia - 6 dec. termijn echo Moosmooss: 7 dec. 13 weken echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek86 - 11 december - 13 weken echo GYNN - 12 december 12 weken echo + NIPT Moosmooss - 16 dec - geslachtsecho Aniek86 - 20 december - geslachtsbepaling Aniek86 - 28 december - controle verloskundige - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Als je naar je profiel gaat en dan je handtekening. Je ziet dan je banner staan, dan klik je op het plaatje en kun je in die url tekst de datum aanpassen Bekijk bijlage 761073
Sommige dagen heb ik ineens weer echt een soort groeipijn. Soms ook uitstralend naar mijn onderrug. Jullie?
Zeker, heb ik dagelijks hoor, al die tijd ook gehad. Niet uitstralend naar mijn rug maar gewoon soort menstruatiekrampjes en ook af en toe bandenpijn. Dat laatste kan wel echt een felle pijn zijn soms bij onverwachte bewegingen! Vind ik altijd apart hoe je dat juist in het begin van de zwangerschap hebt en later niet meer, terwijl later je baarmoeder juist enorm wordt... Ben benieuwd ook hoe het met @Aoibhe gaat! Goede termijn echo gehad?
Zo ervaar ik het ook inderdaad! Beetje zeurderig gevoel af en toe… ik ben nog steeds op en af misselijk en vooral heel erg moe, is toch wel anders zwanger zijn van de 3e
die bandenpijn heb ik ook af en toe. Ik mag morgen al bloed laten nemen voor de NIPT test, maar nog in dubio of ik de extra afwijkingen op de geslachtschromosomen (Turner, Klinefelter, Triple X) mee ga laten testen of niet. Hebben jullie die optie ook?
Dat zijn gewoon 'nevenbevindingen' toch? Wij doen NIPT met nevenbevindingen, dus dan kijken ze gewoon naar alle chromosomen.
Hier ook een goede termijnecho gehad ! Ben 1 dag teruggezet, in totaal nu 3 dagen teruggezet. Mooi hartje gezien en al zien bewegen <3! Ennuh, als ik deze echofoto naast de nub theorie leg, dan wordt het sowieso een jongen met die 'stacked nub' die omhoog wijst!
Wat fijn dat het weer een goeie echo is! The NUB theorie geldt, denk ik pas vanaf 12 weken tot 14 weken (ik denk dat vanaf een week of 11 die in positie begint komen). Dus ik denk dat die nub nog een kans maakt om naar beneden te keren. Maar zou denk ik wel leuk zijn om een zoontje te krijgen na een dochter!
Ja, zou heel leuk zijn, maar eerlijk, alles war gezond is is leuk <3. Hier wel 3 generaties lang in de vrouwelijke lijn al eerst meisje, dan jongen (en dan gek genoeg ook precies met 2 jaar en 11 maanden leeftijdsverschil), dus lijkt een soort van alsof het wel een jongetje zou moeten worden (lekker bijgelovig)