Dat ben jij het verste van ons allemaal! Je kan het aanpassen op de lijst is mij ook gelukt! 12 juni uitgerekend dus?
Vanmiddag echo gehad. Kleintje was al druk aan t bewegen en met zn handje aan het ‘zwaaien’. Hematoom was niet heel groot dus dat was wel goed nieuws eigenlijk. ☺️
Nou, mijn dagje zonder misselijkheid is dan uiteindelijk ook maar bij 1 dag gebleven, vandaag weer heel andere koekebak. Wat leuk om zo'n positieve berichtjes te lezen van iedereen. <3
Ik duim voor je dat het schoon is maandag! Ik moet ook maandag weer heen...Ik zit alweer in m'n eerste menstruatie sinds een paar dagen. Wederom in de eerste dagen enkele stolsels dus vermoed dat het nu echt wel klaar is.
Marlo, post: 24750233, member: 88982"]Marlo, post: 24750056, member: 88982"]"Marlena, post: 24749657, member: 95022"]♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 12 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 14 juni : Aniek86 - 37 jaar - 3e kindje 17 juni : 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje Micky90 - 33 jaar - 2e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 19 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 20 juni : 21 juni : 22 juni : Aoibhe - 33 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje Sylvia - 39 - 5e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Marlo - 1 dec termijn echo | 14 dec 13 weken echo Sylvia - 6 dec. termijn echo Moosmooss: 7 dec. 13 weken echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, NIPT Aniek86 - 11 december - 13 weken echo GYNN - 12 december 12 weken echo + NIPT Marlena - 14 december - 13 weken echo Aoibhe - 15 december - 13 weken echo Moosmooss - 16 dec - geslachtsecho Aoibhe - 19 december - geslachtsbepaling Aniek86 - 20 december - geslachtsbepaling Aniek86 - 28 december - controle verloskundige - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Wat fijn zeg! Wanneer had jij geprikt? En waar? Hier woensdag geprikt in het VU... Hoop ook niet te lang te hoeven wachten.
toch fijn dat je wel weer een menstruatie hebt. ik testte net helaas nog positief op de test, wel al stuk lichter dan toen ik echt nog zwanger was. hopelijk is alles nu weg bij jou. hier echt alleen nog maar van dat bruinige bloed.
Ik ben gebeld door de verloskundige en daarna ook nog een mail. En met de 13 weken echo krijg ik het ook allemaal nog is op een usb stick!
Ik heb hier vannacht heel erg last van gehad en vandaag ook weer. Soort zeurend soms stekend gevoel aan de zijkanten in mijn onderbuik.
Ja hoor, dagen waar ik een menstruatieachtig gevoel heb, pijnlijke steken als ik hoest, nies of me omdraai in bed. Soms zelfs een zwaar bal gevoel onderaan wat blijkbaar ook soms kan voorvallen (blijkbaar de baarmoeder dat je voelt zitten). Kan me niet echt herinneren dat ik dit zo erg had met mijn eerste 2 zwangerschappen. Misschien is mijn lichaam niet meer mee als toen.
Ja ik denk ook wel dat t erger wordt naarmate je meer zwanger bent geweest en leeftijd. Ben nu 37 en 5e zwangerschap. Maar soms schiet ik wel even in de stress van t gevoel. Laat wel even mijn urine op blaasontsteking testen vandaag. Want heb t nu al een paar dagen op rij…
@Marlo nog 3 dagen en jij bent officieel klaar met het 1ste trimester!! @Aniek86 ai toch, het blijft toch zo wat hangen hoor, hier in huis ook nog veel gesnotter en gehoest. Veel beterchap!
even een update van mij vandaag controle echo gehad en zag er heel rommelig uit zeiden ze, moet dus opnieuw een echo maar dan dat ze met een camera'tje binnenin kijken om het beter te zien.. alleen konden ze mij dus nog niet inplannen omdat ze vol zitten.. ze moeten dus zo'n echo maken om te zien of er geen stolsels zitten en als dat wel zo is dan krijg ik weer medicatie en anders krijg ik een roesje of hoe het ook heet en halen ze het weg.. pff zo slopend dit !