Hier vandaag 12+2 en een prachtige 13 weken echo! Alles zat erop en eraan en ruim half uur naar ons kindje mogen staren. Vrouw was zo ontzettend lief, nam echt de tijd en je kon gewoon merken dat ze gek was op haar vak. 4e zwangerschap maar nog nooit zo’n leuke echo gehad! Ook denk ik het geslacht gezien te hebben, maar vind het lastig om met zekerheid te zeggen. 16 december weten we het (hopelijk) zeker! Dus dat is nu het volgende om naar uit te kijken!
Vind dit wel herkenbaar inderdaad. Bij de eerste draaide werkelijk alles om het zwanger zijn en alles wat daar bij kwam kijken. Bij een tweede of meer heb je gewoon niet meer zo die vrijheid om eindeloos door Pinterest te scrollen en allerlei super leuke winkeltjes te bezoeken Het hoort een beetje bij de magie van een eerste kindje krijgen denk ik. Voordeel nu wel is dat de tijd echt een stuk sneller gaat dan bij de eerste! Wat je zegt, lijkt wel gisteren dat ik ontdekte zwanger te zijn! Ben je trouwens nog geslaagd voor een leuk baby pakje?
Jeetje wat heftig zeg, dat zou ik ook echt niet tof vinden. Kan mij helemaal voorstellen dat dit mentaal ook vooral niet te doen is! Ondertussen al iemand kunnen bellen, en weet je of je eerder terecht kunt? Ik hoop het enorm voor je!
Ja heel herkenbaar! Ik sta er helemaal niet zo bij stil, af en toe denk ik; oh ja! ben ook nog zwanger Hebben aan onze kids verteld, ze zijn zo enthousiast! Heb je nog een leuk pakje gekocht?!
Hier vandaag de termijnecho gehad, precies de termijn die ik zelf berekend had dus ik blijf staan op 24 juni, zo blij dat kleine uk al bewoog en het hartje nog steeds mooi klopte. Zie dat de meeste al bloed hebben geprikt voor de nipt, super fijn en spannend. Ik mag maandag bloed prikken.
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 12 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 14 juni : Aniek86 - 37 jaar - 3e kindje 17 juni : 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje ♡ Micky90 - 33 jaar - 2e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje 19 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje 20 juni : 21 juni : 22 juni : Aoibhe - 33 jaar - 2e kindje 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje 24 juni : GYNN - 34 jaar- 3e kindje Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : Nummer72 - 25 jaar - 1e kindje 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje Sylvia - 39 - 5e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (1) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Sylvia - 6 dec. termijn echo Moosmooss: 7 dec. 13 weken echo Padouan - 8/12 12 weken echo, nekplooimeting, Aniek86 - 11 december - 13 weken echo GYNN - 12 december 12 weken echo + NIPT Marlo - 14 dec 13 weken echo Marlena - 14 december - 13 weken echo Aoibhe - 15 december - 13 weken echo Moosmooss - 16 dec - geslachtsecho Aoibhe - 19 december - geslachtsbepaling Aniek86 - 20 december - geslachtsbepaling Ndc - 20 december - 13 weken echo Ndc - 23 december - geslachtsbepaling Aniek86 - 28 december - controle verloskundige - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Hier net terug er wat meer mee bezig dan met mijn 2e zoon. Omdat mijn kinderen nu oud genoeg zijn om elke dag 100 vragen te stellen over de baby. En mijn man en ik zijn nu ook er bewuster vaker over bezig misschien omdat we weten dat dit het laatste kindje gaat zijn.
Ik merk trouwens wel dat ik nu echt elk griepje/virusje/verkoudheid krijg. Normaal niet zo een last van maar had al gelezen dat je immuumsysteem wat zwakker is als je zwanger bent(?) Heb echt al 3x soort van buikgriep gehad, ben al weken chronisch verkouden en heb ook al paar keer koorts gehad. Elke keer dat mijn zoontje weer met wat thuiskomst ben ik ook de pineut. Vorige zwangerschap zonder kind en in covid tijd echt nergens last van gehad, dus wist niet dat dit er ook bij 'hoort' bij zwanger zijn. Anderen hier ook last van?
kan helaas niet eerder terecht, van de vk mag ik ook gewoon andere ziekenhuizen bellen om te vragen of hun wel eerder plek hebben maar helaas had er eentje ook niet eerder plek. mijn moeder zei tegen me dat ik anders gewoon in België moet proberen vanuit de zorgverzekeraar ofzo.. en anders vraag ik de vk wel even of ze zelf het zh kan bellen om te zorgen dat ik eerder terecht kan. want dit sloopt mij mentaal heel erg
Toch schandalig dat ze je tot 17 januari willen laten wachten. Zeker wetende dat je een miskraam doormaakt. Hopelijk kan je toch ergens terecht asap want begrijpelijk dat je dit wil verwerken en achter je wil laten.
Jeetje dat is echt verschrikkelijk zeg. 6 weken?!!! Hoe moet je die doorkomen dan. Ik vind dit echt heel raar zeg. Hopelijk kun je toch ergens anders eerder terecht!
Dat is echt schandalig lang wachten. Zo kan je het ook niet verwerken. Hopelijk kan je vroeger ergens anders terecht. Ik heb wel even gemist waarvoor je juist een afspraak hebt gemaakt.. Is het een controle of alles nu oké is of moeten ze nog iets doen?
@Miley30 jeetje zeg, dat is niet waar je hoopte! Zou zeker idd in de buurt zoeken, maar van de andere kant kan ik mij heel goed voorstellen dat je daar mentaal misschien ook helemaal niet de puf voor hebt. Je wil er gewoon klaar mee zijn, en hoop voor je dat dat zo snel mogelijk gebeurd!
Hier ook hoor, 1e kindje draait echt alles om het zwanger zijn en nu heb ik er al 2 rondlopen waar aandacht naar gaat! Denk dat we er meer mee bezig gaan zijn als we het gaat voelen!
Pfff, ging het effe beter met de misselijkheid maar nu zijn sinds week 11 weer alle kwaaltjes mega hard terug. MOE, hoofdpijn, misselijk, borsten die constant gevoelig zijn. Zo lang had ik dit niet bij mijn jongens, ik hoop dat het snel voor echt betert. Hoe zit het met jullie kwaaltjes?
het is voor een hysteroscopie omdat ze de baarmoeder nogal rommelig eruit vonden zien.. maat verlies nu weer helderrood bloedverlies en heb ook weer buikpijn dus ik ga straks bellen want het is echt heel veel bloed
ga straks eerst weer de gynaecoloog bellen want heb echt weer buikpijn soort menstruatiepijn? en verlies weer veel helder rood bloed met daarbij donkerrode weefsel of kleine stolsels
Hopelijk gaan ze je sneller helpen na je telefoontje! Ik zou vooral nadruk leggen op het verliezen van die stolsels. Ik duim mee voor je dat je snel geholpen wordt.
je raadt het nooit,, kan vanmiddag om kwart over 3 terecht vanwege dat ik dus echt menstruatie achtige krampen heb en veel bloedverlies