Dag dames die constante honger heb ik ook. Heb de laatste weken ook wel te veel gesnoept ‘s avonds. Ik ben nu al 4 kg bijgekomen oeps. Ik moet wat gaan opletten. weer goed nieuws berichten!! Oooh @GYNN dat lijkt echt wel heel duidelijk een jongetje . Had je een bepaalde voorkeur of voorgevoel? ik heb ook al een buikje hoor. Ik kan nog een gewone broek aan in een maat groter maar m’n eigen broeken gaan echt niet meer dicht
Meisje had natuurlijk leuk geweest, zelfs iedereen rondom mij zei dat het een zij ging zijn. Maar als ze dat zeiden, dacht ik: nee hoor ik ben, denk ik, voorbestemd om jongens mama te zijn en kijk! Een naam hebben we ook al dus nu voelt het wel echt ECHT. Hier ook alleen maar zwangerschapsbroeken of broeken met een rek in.
Wauw, wat zie je dat al goed! Dit lijkt zeker wel een piemeltje, en ook in de richting omhoog die de nub zou staan bij een jongen, toch? Gefeliciteerd!
Wij hebben het bekend gemaakt aan alle vrienden en familie! Straks de foto op social media zetten, heb hem bijgevoegd voor jullie!
Met deze tekst: Zo blij dat we mogen delen dat ons derde kindje in mijn buik groeit. Ik ben zwanger! We gaan dit avontuur nog één keer samen meemaken. Intens dankbaar en met ons hoofd in de wolken. Juni 2024 gaat deze baby ons gezin compleet maken!
Jaja heel duidelijk. Mijn gynaecologe heeft letterlijk gezegd: als dit een meisje is, dan ben ik Sinterklaas. Dus ik denk dat daar alles mee gezegd is.
Oooh door al jullie berichten word ik nu ook steeds nieuwsgieriger naar het geslacht haha. Ik hoop echt na donderdag met de 13 weken echo meer te weten. Anders maar zsm een nieuwe geslachtsecho inplannen!
Vandaag mijn doppler uit het stof getrokken en voor t eerst deze zwangerschap uitgeprobeerd. Ben nu 11.4 wk. Even zoeken en toen had ik hem. Zat eerst te laag (vlak boven mijn schaambot), maar het is al wat hoger!
Wat gaaf! Ben je ervaren hiermee? Lijkt me erg moeilijk om het hartje te vinden! Is het een aanrader? Heb het eerder niet gedaan, maar denk dat mijn dochtertje het wel leuk zou vinden!
Is er nog 1 de beste om te hebben? Ik wil dit ook wel denk ik, leuk voor de 2 boys ook om te kunnen luisteren en voor mijn man en mij ook natuurlijk!
Ik heb zoiets geloof ik. Deze even snel bij Bol gezien. Zou wel wat meer gel erbij bestellen. Ik heb een wat grotere fles erbij.
Vandaag niks kunnen zien aan het geslacht. Was niet overduidelijk jongen of meisje. Dacht soms een bobbel te zien (jongen) naar was heel subtiel en niet zo duidelijk ala toen bij mn zoontje. Baby bewoog ook erg veel. Volgens de nub theorie en reacties hier in het nub topic zou het een meisje zijn. Volgende week toch maar even een extra geslachtsecho ingepland, ben heel erg benieuwd!! Ondanks dat ik mezelf meer als jongensmama zie en dat ook fantastisch zou zijn, zou een meisje stiekem ook wel errrruuuug leuk zijn
Hier net ook een goede 13-weken echo gehad . Voelt nu alweer een stukje echter! Geslacht nog geen idee, maar dinsdag een geslachtsbepaling!
Fijn weer al die mooie echo’s! Wij hebben morgen om 12:30 de geslachtsecho, en vind het zo spannend! Denk dat als we het weten, het shoppen dan voor mij ook kan gaan beginnen! Ben ook echt benieuwd naar wat het gaat worden voor iedereen hier verder. “Officieel” hebben we nog maar 1 geslacht bekend toch?
wat fijn dat alle echo's (zover ik gelezen heb) goed zijn! ik heb vanmiddag een telefoontje gehad van het zh en kan maandag al terecht voor de hysteroscopie inplaats van pas op 17 januari dus ik ben erg opgelucht dat het einde eindelijk in zicht is van deze hele rollercoaster. had gister nog wel een stolsel verloren dus hopelijk is het vanzelf al weg gegaan waardoor ik dan alleen de hysteroscopie krijg en geen curretage hoef.
Men wat een lange rit zo! Snap dat je gefrustreerd bent dat je zo ook al weken niet ‘verder’ kan. Ik heb ooit na een miskraam een curretage moeten ondergaan. Hoop dat het bij jou nu schoon is!