hier vorige week een goeie nipt uitslag gehad, toch we spannend hoor! Morgen hebben we de 13 weken echo, ga hier nu toch wel met een gerust hart heen.
Ik zou ook zeggen meisje. Ze zeiden niets op de 13-weken echo, maar kreeg ook zo'n potty shot mee en daar was ook geen piemeltje op te zien en het bleek inderdaad een meisje!
Pfff ik heb hier zo’n drukke week achter de rug. Ook weer flink wat gemist hier zie ik! Super leuk al die geslachtsbepalingen. Op een of andere manier lukt taggen mij niet meer ofzo dus bij deze, gefeliciteerd iedereen! Wat betreft de nub theorie, dat heb ik nooit begrepen maar als ik kijk naar mijn eigen echo foto’s, dan lijken beide baby’s voor mij wel een meisje!
@Ndc succes en veel plezier vandaag bij de geslachtsecho!!! Hoe gaat het met iedereen? Hier alvast wat eerste roze babyspulletjes geshopt! Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van het roze en popperige, en hou veel meer van jongens kleding, maar ga nu toch ook wel los op de roze meisjes kleding. Het is gewoon zoooo schattig volgende week ga ik eens alle oude kleertjes van mn zoontje opruimen en doorgeven aan een vriendin (ten minste de echte jongens kleren, veel kan natuurlijk alsnog gewoon hergebruikt worden voor een meisje). Hier zijn we straks na onze tweede namelijk helemaal compleet als gezinnetje
Fijn gevoel hè als je weet dat deze baby je gezin compleet gaat maken! Wij zijn alweer namen aan het bedenken, weer een jongensnaam haha
wat leuk al die echo's en al die geslachten! gefeliciteerd allemaal en trouwens allemaal hele fijne feestdagen gewenst. hopelijk ben ik zelf snel aan de beurt voor de curretage en mag ik daarna ook weer opnieuw proberen.
Fijne feesten iedereen! Hier ook net terug van een paar leuke maar vermoeiende daagjes Disneyland. Kijk hoe schattig!
Hahah ik vond het ook stil, maar idd denk dat iedereen heel druk is met de feestdagen! En ik heb ze gisteren toevallig gegeten, van die tempura garnalen. Ik heb ze in al mijn eerdere zwangerschappen gegeten (want die regel bestond toen nog niet). Ik zal er nu geen kilo’s van eten, maar zo 2 of 3 een keertje lijkt mij geen ramp! Zelfde hier met tonijn trouwens, mag blijkbaar ook niet
Fijne kerst iedereen! Garnalen eet ik gewoon hoor. Met mijn eten ben ik niet ZO strikt, rauw vlees mijd ik, maar voor de rest eet ik wel gewoon alles. Zijn jullie zo strikt? en hoe zit het met jullie buikje?
Precies dit! Ik let vooral op rauw vlees/vis en rauwe tauge enzo. Verder ben ik niet heel strikt. Ik zou niet dagelijks garnalen of tonijn eten maar zo nu en dan moet kunnen Hier wel echt al een buikje. Mn omgeving valt het inmiddels wel echt op dat ik zwanger ben. Nog wel een 'klein' buikje maar wel duidelijk meer dan een paar kerst kilo's Hopelijk heeft iedereen een fijne kerst gehad!
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 12 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 14 juni : Aniek86 - 37 jaar - 3e kindje ♡ 17 juni : 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje ♡ Micky90 - 33 jaar - 2e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje ♡ 19 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje ♡ 20 juni : 21 juni : 22 juni : Aoibhe - 33 jaar - 2e kindje ♡ 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje GYNN - 34 jaar- 3e kindje ♡ 24 juni : Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje Sylvia - 39 - 5e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (3) Meisje (3) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Ndc - 23 december - geslachtsbepaling Aniek86 - 28 december - controle verloskundige Moosmooss - 29 december - controle vk GYNN - 11 januari - 17 weken echo Aniek86 - 25 januari - 20 weken echo Moosmooss - 26 januari - 20 weken echo Aoibhe - 30 januari - 20 weken echo Marlena - 31 januari - 20 weken echo GYNN - 8 februari - 20 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ja, feestdagen inderdaad . Gisteren per ongeluk kroepoek gegeten, oeps... maar 1x zal wel geen kwaad kunnen, 3 jaar geleden mocht het nog wel.
Zoals jullie misschien nog wel weten had ik weken geleden een hematoom. Na die ene bloeding niks meer gehad maar nu ineens weer bloed net. Ben zo zo bang!!!
Och vervelend zeg! Gelukkig is het babytje inmiddels al een heel stuk groter. Heb ergens gelezen dat een hematoom op een gegeven moment als babytje groot genoeg is (ik geloof na 10 weken ofzo) niet veel kwaad meer kan. Maar heb er verder geen verstand van. Kun je snel bij je verloskundige terecht?
Jeetje zeg, dat mag nu toch ook wel eens gaan stoppen. Heb je binnenkort al een afspraak gepland of mss toch best eens bellen ofzo? Ik weet niet of jullie al iets voelen, maar ik denk wel de laatste dagen een paar keer een tikje/plofje te voelen binnenin dat ik goed herken van mijn 2 andere jongens.
Vervelend zeg! Kan je snel bij de verloskundige terecht? Ik voel nog niks, maar bij de vorige 2 ook pas met 17/18 weken en mijn placenta ligt nu voor?? Waardoor je het pas later voelt??
Ik heb morgen afspraak bij de verloskundige en daarna is het wachten op de 20 weken echo denk ik… gok dat tussen die 2 niet nog een afspraak komt!
Ik heb overmorgen de geslachtsbepaling. Dus dan kunnen ze wellicht ook checken of er weer een hematoom zit. Hoop dat het rustig blijft vanaf nu. Heb 2 keer een plasje bloed gehad in de wc en daarna alleen wat lichter met afvegen. Dus hoop dat t nu klaar is…