♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 12 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 14 juni : Aniek86 - 37 jaar - 3e kindje ♡ 17 juni : 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje ♡ Micky90 - 33 jaar - 2e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje ♡ 19 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje ♡ 20 juni : 21 juni : 22 juni : Aoibhe - 33 jaar - 2e kindje ♡ 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje GYNN - 34 jaar- 3e kindje ♡ 24 juni : Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje Sylvia - 39 - 5e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (3) Meisje (3) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Moosmooss - 29 december - controle vk GYNN - 11 januari - 17 weken echo Aniek86 - 17 januari - controle verloskundige Aniek86 - 25 januari - 20 weken echo Moosmooss - 26 januari - 20 weken echo Aoibhe - 30 januari - 20 weken echo Marlena - 31 januari - 20 weken echo GYNN - 8 februari - 20 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
pff nou dames, ik heb zelf het zh maar gebeld voor wanneer ik nou terecht kan voor de curretage... dit is dus pas 5 FEBRUARI! veeeelste lang duurt het allemaal.. ga er zo erg aan onderdoor.. krijg eerst 31 januari nog een echo om te zien of niet alles vanzelf al weg is maar dit maakt me mentaal helemaal kapot dat lange wachten heb de laatste dagen de ene dag wel bloedverlies en dan weer helemaal niks en dan verlies ik weer ineens een stolsel..
Vind t ronduit bizar!!! Half jaar verder na een (vroege) miskraam! Toch niet normaal….Hebben ze t druk ofzo?
Hier geen heftig bloedverlies meer gehad. Nog wel naar t ziekenhuis geweest voor een check-up. Ze zagen niet veel geks ook geen enorme hematoom ofzo. Dus hopelijk loopt t met een sisser af… Morgenochtend de geslachtsbepaling. Heb vanaf dag 1 zo een enorm voorgevoel voor een meid. En op de 13wk echo leek de nub ook op een meid en in hoeverre ik vandaag wat kon zien heb ik nog steeds t zelfde gevoel. Ben heeel benieuwd.
Wilde het net vragen! Ben ook benieuwd Ik heb sinds 14 weken af en toe een plopje, maar wel heel weinig. Kijk erg uit naar de volgende echo. Heb wel een angel sound besteld, dat vind ik zo geruststellend voor tussendoor.
ik doe dus mee aan een studie voor hun alleen hier had ik dus niks over gelezen / gehoord dat het dus zo lang moet duren voor ik terecht kan.. de gynaecoloog had het zelf zo doorgegeven en hun kunnen er niks aan veranderen die de afspraken in plannen en degene die de curretage doet is er dan pas ofzo.. ik vind het ook echt bizar hoor. had toen straks wel ineens 'koorts' van 38 graden dus hou het wel in de gaten en daarna was het ook wel weer gezakt.. bloedverlies is nu echt weer zo weinig dat ik af en toe gewoon helemaal geen bloedverlies meer heb. en weetje, stiekem hoop ik een beetje dat ik koorts krijg zodat ik sneller aan de beurt ben.. klinkt zo stom van mezelf maar dit is voor mij en mijn man ook echt niet te doen en vol te houden.
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 12 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 14 juni : Aniek86 - 37 jaar - 3e kindje ♡ 17 juni : 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje ♡ Micky90 - 33 jaar - 2e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje ♡ 19 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje ♡ 20 juni : 21 juni : 22 juni : Aoibhe - 33 jaar - 2e kindje ♡ 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje GYNN - 34 jaar- 3e kindje ♡ 24 juni : Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje Sylvia - 39 - 5e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (3) Meisje (3) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: Moosmooss - 29 december - controle vk GYNN - 11 januari - 17 weken echo Aniek86 - 17 januari - controle verloskundige Marlo - 19 januari- 20 weken echo Aniek86 - 25 januari - 20 weken echo Moosmooss - 26 januari - 20 weken echo Aoibhe - 30 januari - 20 weken echo Marlena - 31 januari - 20 weken echo GYNN - 8 februari - 20 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik denk soms plopjes te voelen, maar mijn darmen gaan ook vaak tekeer dus vind het lastig te bepalen of het nou de baby of mijn darmen zijn haha! Vorige keer voelde ik het wel rond deze termijn heel duidelijk. Toen was het zelfs van buitenaf gelijk te voelen door mijn vriend. Maar ja toen lag placenta achter en nu voor... Dus dat zal ook wel een verschil maken. Ik ga er vanuit dat het nog wel even duurt voordat ik het duidelijk voel!
Hier ook sinds een week af en toe het gevoel van een beweging, voelt wel anders dan darmen, en voelde het vorige zwangerschap met 16 weken, dus zou best nu al kunnen. Kijk er zo naar uit dat contact weer te hebben, zo gezellig een kindje bij je de hele dag!
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡ 12 juni : Marlo - 37 jaar - 6e kindje 14 juni : Aniek86 - 37 jaar - 3e kindje ♡ 17 juni : 18 juni : Padouan - 36 jaar - 1e kindje ♡ Micky90 - 33 jaar - 2e kindje Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje ♡ 19 juni : Marlena - 34 jaar - 2e kindje ♡ 20 juni : 21 juni : 22 juni : Aoibhe - 33 jaar - 2e kindje ♡ 23 juni : Famke1989- 34 jaar- 3e kindje ♡ GYNN - 34 jaar- 3e kindje ♡ 24 juni : Ndc - 34 jaar - 3e kindje 25 juni : 26 juni : Missdeph - 36 - 4e kindje Sylvia - 39 - 5e kindje 27 juni : 28 juni : 29 juni : 30 juni : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (4) Meisje (3) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: GYNN - 11 januari - 17 weken echo Aniek86 - 17 januari - controle verloskundige Marlo - 19 januari- 20 weken echo Aniek86 - 25 januari - 20 weken echo Moosmooss - 26 januari - 20 weken echo Aoibhe - 30 januari - 20 weken echo Marlena - 31 januari - 20 weken echo GYNN - 8 februari - 20 weken echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
@famke1989 is niet meer zo actief hier maar heeft me wel laten weten in een berichtje dat alles goed gaat en dat zij ondertussen ook weet dat ze een 3de zoontje verwacht!
Ik laat jullie maandag weten wat het bij ons word, ik heb een sterk vermoeden maar hier is last minute besloten dat wij het geslacht ook pas met de gender reveal mogen weten. Alleen dochterlief weet het nu, we doen het morgen in de avond net voor oud en nieuw dus ik zal het maandag plaatsen. Voor iedereen alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar
Ik voel de baby ook nog niet. Mijn placenta ligt wel voor dus kon langer duren zeiden ze… ben heel benieuwd! Allemaal fijne jaarwisseling!
Gelukkig nieuwjaar iedereen ! Ik zou nog even een update geven gezien we onze genderreveal gister avond hadden, zoals we al dachten verwachten we een DOCHTER. Daarbij ben ik ten huwelijk gevraagd...