Uitgerekend 16 - 30 juni 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Miley30, 11 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micky90

Micky90 Lid

26 mrt 2021
    69
    76
    18
    Vrouw
    Hier ook ziekte zowel ik als m’n zoontje zijn niet fit! Vind het altijd verschrikkelijk kind met koorts naar bed te brengen s avonds.
    Beterschap voor alle anderen!

ik heb ook eindelijk de verloskundige gebeld. 2 november eerste echo! Nog 2 weken wachten! Duurt wel lang.

2. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Hier al de hele dag buikpijn, last van mijn onder rug en vaak poepen, weet nou niet of dit echt een goed teken is:confused:

3. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Ah vervelend zeg! Dat van dat vele malen naar de wc moeten herken ik wel, had ik ook afgelopen dagen. Ik heb ook veel menstruatie krampen (niet pijnlijk). Is het bij jou echt pijnlijk of meer ongemakkelijk? Hopelijk blijft alles gewoon goed gaan!

4. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Meer ongemakkelijk. Maar je weet het nooit het is nog zo pril allemaal ook!

5. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    die ontlasting herken ik wel, had ik vorigge week mega veel last van. nu de afgelopen dagen echt grieperig en steeds super koud en spierpijn en gewoon niet lekker voelen en hoofdpijn.. ben zo bang dat het mis is ofzo geen idee waarom.. misschien omdat ik nog niet die misselijkheid heb als bij de andere 3 zwangerschappen

6. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Jaa dat ongemakkelijke heb ik ook hoor. Denk steeds dat ik ongesteld ga worden, en dan is het gelukkig toch niet zo. Maar pijn doet het zeker niet. Ik had dit ook heel erg bij mn zoontje dus zie het zelf maar als een goed teken juist. Spannend blijft het wel ja!!! Ik vind het ook echt heel spannend, want ja nog zo kort zwanger en het kan natuurlijk nog alle kanten op gaan. Aan de andere kant is de kans dat het goed gaat altijd nog groter.

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Ik vertel het letterlijk aan iedereen behalve op mn werk. Was niet echt de bedoeling maar kan het gewoon niet voor me houden hahaha. Denk nu wel soms: shit hee als het mis zou gaan zou ik ook al die mensen weer moeten inlichten... Maar ja laten we maar gewoon van het positieve uitgaan!

7. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    hier weten alleen mijn moeder het en mijn beste vriendin het en een vriendin van me. en de kinderen dan verder nog niemand. ohja de oudste had het tegen een vriendinnetje uit zn klas gezegd, kwam ik achter toen hij met een cadeaukaart van bol.com thuis kwam.. dus ik vroeg hoe hij eraan kwam, is voor de baby zei die, dus hij had het tegen zn vriendinnetje verteld

8. Moosmooss

Moosmooss Lid

16 okt 2023
    54
    57
    18
    Vrouw
    :p:p@gynn
    Ja dit was mij ook opgevallen! En ik zeg dus altijd precies hetzelfde over mijn man. Ik zeg zelfs al maken we een heel elftal, wij krijgen alleen maar jongens :roflmao::roflmao::roflmao:

Ik ben stiekem toch wel heel benieuwd, maar ook gewoon praktisch. Ik zou absoluuuuuutt geen leuke jongensnaam meer kunnen verzinnen (die ook niet al bezet is want mijn man heeft een grote familie met heel veel kleine kinderen).

Denk ondertussen ook dat wij toch het geslacht willen weten, maar dit dan geheim houden voor iedereen! Ga dan wel gelijk met 13 weken, want langer kan ik echt niet wachten :p

GYNN vindt dit leuk.
  9. Moosmooss

Moosmooss Lid

16 okt 2023
    54
    57
    18
    Vrouw
    Hier zijn jullie de enige die het weten :p Als het lukt willen we het zo lang mogelijk geheim houden, ik krijg nogal snel een buik dus dat is even afwachten. Bij mijn andere zwangerschappen hebben we wel al veel eerder alles aan iedereen verteld, maar vind dit ook wel wat hebben deze keer.

Dat naar de wc gaan en ongesteldheidskrampen heb ik ook heel erg, ik heb een innestelingsbloeding gehad en was daarom erg overtuigd dat mijn menstruatie gewoon laat was :roflmao: Zolang het niet pijnlijk is, denk ik dat het erbij hoort. Maar bij twijfel altijd even bellen!

10. Moosmooss

Moosmooss Lid

16 okt 2023
    54
    57
    18
    Vrouw

Ik had bijna je berichtje over het hoofd gezien :oops: Maar dat heb ik nu ook een beetje, ik heb echte jongens jongens zeg ik altijd. Hartstikke lief, maar wel echte stuiterballen dus nu denk ik ook pfff nog een baby hoe dan?! Maar goed momenteel zijn het ook een hoop hormonen die meespelen natuurlijk!

Bij ons is het huis ook wel een ding, we hebben ook 3 slaapkamers en de oudste 2 slapen al samen. Het zou allemaal wel passen, maar ietsje groter zou idd fijn zijn. En ook ik twijfel om niet gewoon op het begin zo’n co sleeper op onze kamer te zetten, zo’n baby’tje heeft eigenlijk toch niet zo veel nodig behalve een hoop knuffels! Maar wat je zegt vroeger sliepen ze met z’n 10e in 1 huis. En dan inderdaad die auto… :cry::cry::cry: ik ga er maar vanuit dat alles uiteindelijk z’n weg wel vind hahaha

11. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hoi dames,

Ook hier een positieve test gehad. Durf nog niet te blij te zijn want in Juni een miskraam gehad. Heb een beetje een zeurend gevoel in mn onderbuik. Verder nog geen klachten oid. Jullie? Steeds zo bang dat je dan bloed ziet bij t afvegen…

12. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Nou ik voel me dus ook helemaal niet zwanger, op die ongesteldheidskrampen na dan en die darmen die gek doen…
    Wij hebben het alleen aan mijn ouders verteld…

13. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

Moosmooss vindt dit leuk.
  14. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    Ik heb zelf in juli een miskraam gehad en herken je angst. Ik ben meer bang dan blij op dit moment. We hebben het al tegen een aantal familieleden gezegd en elke keer denk ik "als het nu maar goed gaat". Ik hoop dat een echo ons gerust gaat kunnen stellen. Gelukkig heb ik de mijne al op 27/10.

Aniek86 vindt dit leuk.
  15. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    Hebben jullie typische kwaaltjes? Ik heb alleen wat sneller honger en moe maar absoluut geen gespannen of piijnlijke borsten of misselijkheid. Dat maakt me toch ook wel wat onzeker.

16. Moosmooss

Moosmooss Lid

16 okt 2023
    54
    57
    18
    Vrouw
    :p
    Snap dat je het spannend vind, zeker na een miskraam. Toevallig zijn er hier meerdere (waaronder ik) met menstruatie achtige pijntjes las ik al dus ik denk niks om je zorgen te maken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan! Dus wel een gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend? En zie ik het goed dat het een vierde kindje voor jullie zal zijn?

Verder ook geen typische klachten, waar ik dat voorheen met mijn zwangerschappen wel al sneller had. Ruiken was altijd extreem, borsten ook maar niks van dat alles nu! Alleen een beetje misselijkheid die sinds een dag of 2 zo nu en dan op komt. Maargoed ben super verkouden dus kan ook net zo goed daar van zijn (wishfull thinking:roflmao:)

17. Moosmooss

Moosmooss Lid

16 okt 2023
    54
    57
    18
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡

16 juni :
    Marlo - 37 jaar - 6e kindje

17 juni :
    Miley30 - 30 jaar - 4e kindje
    Padouan - 36 jaar - 1e kindje
    Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje

18 juni :
    Micky90 - 33 jaar - 2e kindje

19 juni :
    Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje

20 juni :

21 juni :
    Aniek - 37 jaar - 3e kindje

22 juni :
    Marlena - 34 jaar - 2e kindje

23 juni :
    Famke1989- 34 jaar- 3e kindje

24 juni :

GYNN - 34 jaar- 3e kindje

25 juni :

26 juni :

27 juni :

28 juni :

29 juni :

30 juni :

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0)
    Afspraken:
    Padouan - 27/10 echo
    Aniek - 2/11 - vroege echo
    Micky90 - 2 november echo +intake
    Marlena - 6 november - vroege echo
    Miley30 - 7 november intake + echo
    Moosmooss - 7 november intake + echo
    Marlena - 9 november - intake verloskundige
    Marlo- 10 november intake en echo
    GYNN - 14/11 - intake + echo

Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan
    [/QUOTE] weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie’

18. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ja alles op zijn tijd toch??! hoorde van mijn man gister dat de makelaar voor ons wat opties gevonden heeft kwa woningen, dus ben benieuwd. gaan dan waarschijnlijk huurkoop doen. mijn man heeft een eigen bedrijf en doet veel werk voor een makelaar dus dat voordeel hebben we gelukkig haha.

19. GYNN

GYNN Actief lid

22 feb 2015
    386
    481
    63
    Vrouw
    België
    #119 GYNN, 19 okt 2023
    Laatst bewerkt: 19 okt 2023
    Moe en sinds gisteren vanaf de middag echt wel misselijk. Momenteel voel ik me alsof ik net een uur in de wagen heb gezeten (ben nogal snel wagenziek).

Ik denk dat geen of weinig kwaaltjes hebben niks zegt hoor. Met mijn eerste had ik ze ook pas als ik bijna 7 weken was.

20. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    voor wie is dit herkenbaar?? ik heb sinds gister al een enorme dichte neus en echt zo verkouden ineens

Deel Deze Pagina