Uitgerekend 16 - 30 juni 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Miley30, 11 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Jeetje dat is schrikken inderdaad! Lijkt mij ook een hele lastige keuze… sterkte!

2. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Wij hebben het geboorte pakje gekocht!

Bijgevoegde bestanden:

Aoibhe en Moosmooss vinden dit leuk.
  3. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡

12 juni :
    Marlo - 37 jaar - 6e kindje

14 juni :
    Aniek86 - 37 jaar - 3e kindje

17 juni :

18 juni :
    Padouan - 36 jaar - 1e kindje
    Micky90 - 33 jaar - 2e kindje
    Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje

19 juni :
    Marlena - 34 jaar - 2e kindje

20 juni :

21 juni :

22 juni :
    Aoibhe - 33 jaar - 2e kindje

23 juni :
    Famke1989- 34 jaar- 3e kindje
    GYNN - 34 jaar- 3e kindje

24 juni :

Ndc - 34 jaar - 3e kindje

25 juni :

26 juni :
    Missdeph - 36 - 4e kindje
    Sylvia - 39 - 5e kindje

27 juni :

28 juni :

29 juni :

30 juni :

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Jongen (4) Meisje (5) Verassing (0)
    Afspraken:
    Marlena - 14 februari - controle verloskundige
    Aniek86 - 26 februari - 3/4D echo - 25 weken
    GYNN - 27 februari - 23 weken echo
    Aniek86 - 12 maart - centering pregnancy
    GYNN - 26 maart - 27 weken echo
    Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan
    [/QUOTE] weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie

4. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    Pfoeh wat een nieuws. Gezien de zeer kleine kans is er hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand maar ik begrijp heel goed dat je dat zeker wil uitsluiten. Ga je de punctie laten doen?

5. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡

12 juni :
    Marlo - 37 jaar - 6e kindje

14 juni :
    Aniek86 - 37 jaar - 3e kindje

17 juni :

18 juni :
    Padouan - 36 jaar - 1e kindje
    Micky90 - 33 jaar - 2e kindje
    Moosmooss - 32 jaar - 4e kindje

19 juni :
    Marlena - 34 jaar - 2e kindje

20 juni :

21 juni :

22 juni :
    Aoibhe - 33 jaar - 2e kindje

23 juni :
    Famke1989- 34 jaar- 3e kindje
    GYNN - 34 jaar- 3e kindje

24 juni :

Ndc - 34 jaar - 3e kindje

25 juni :

26 juni :
    Missdeph - 36 - 4e kindje
    Sylvia - 39 - 5e kindje

27 juni :

28 juni :

29 juni :

30 juni :

Jongen (4) Meisje (5) Verassing (0)
    Afspraken:
    Aniek86 - 26 februari - 3/4D echo - 24weken
    GYNN - 27 februari - 23 weken echo
    Aniek86 - 12 maart - centering pregnancy
    GYNN - 26 maart - 27 weken echo
    Aniek86 - 4 april - 30 weken echo

Hoe pas je de lijst aan?
    - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst
    - Druk op de link 'Reageer' onder die post
    - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan
    [/QUOTE] weg
    - Werk je gegevens bij
    - Druk op de knop 'Plaats reactie

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb afgelopen maandag de punctie gehad. Denk dat ik nu een paar dagen later wel kan zeggen dat het goed is verlopen. Nu nog afwachten op de uitslag… hoop zo dat alles goed is!

Aoibhe en Aniek86 vinden dit leuk.
  7. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Spannende tijden voor jullie! Fijn dat het achter de rug is en nu hopen op een goede uitslag! Gelukkig is de kans op een goede uitslag, zoals je het eerder uitlegde, heel groot:)

niki86 vindt dit leuk.
  8. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier zijn de bekkenklachten goed ingekickt:cry: heb volgens mij zwangerschaps ischias wat steeds erger is geworden en sinds 2 dagen kan ik amper meer lopen. De pijn schiet er echt steeds in en is niet te doen. Vorige zwangerschap ook gehad en toen ging het ook wel weer weg gelukkig. Bekkenklachten gingen niet weg maar die helse pijn in mn bil/been was iets wat kwam en ging. Ik hoop dat het nu weer zo is want dit is niet te doen. Ik kan gewoon letterlijk niks. Mijn vriend doet nu super veel thuis maar daar voel ik me dan ook weer heel schuldig over:(

9. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    dat klinkt erg vervelend. Raar dat toch iedereen zijn eigen kwaaltjes heeft. Mijn lijstje waar ik last van heb :)
    • Pijnlijke voeten na veel inspanning
    • pijnlijke onderrug na veel inspanning
    • elke nacht hoesten (met bloedsmaak) en piepende ademhaling. Vooral voor dit zoek ik nog naar dé tip. Volgens de huisarts had het te maken met reflux maar daar heb ik nu niet zoveel last meer van.

10. Moosmooss

Moosmooss Lid

16 okt 2023
    54
    57
    18
    Vrouw
    Jeetje zeg, ik had je eerdere bericht gelezen en dat is echt niet het nieuws waar je op zit te wachten. Fijn dat je nu wel een geruster gevoel hebt dat de punctie iig goed is gegaan. Wanneer krijg je de uitslag van de punctie? Sterkte voor nu nog even, want de zenuwen zullen vast killing zijn momenteel!

11. Moosmooss

Moosmooss Lid

16 okt 2023
    54
    57
    18
    Vrouw
    Nou hier beginnen de pijntjes ook echt enorm, en dat ben ik zo niet gewend en heb bijna het gevoel mij aan te stellen zo “vroeg” in de zwangerschap. Maar zo te lezen ben ik dus niet de enige!

Hier begint slapen ook echt oncomfortabeler te worden, wat dat betreft ben ik echt wel heel blij als de kleine er straks is (groot buikslaper hier:roflmao:)

12. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    @niki86 ben benieuwd hoe het met je gaat!

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier gaat alles wel prima, alleen nog aan t wachten op de uitslag van de vruchtwaterpunctie. Kon 2/3 weken duren pff. Verder beweegt t kleintje goed en mn buik groeit ook snel. Vorige zw enorm veel last van bekkeninstabiliteit gehad en nu sinds een week echt weer begonnen. Voor de 20 wk nog nergens last van en nu kan ik soms niet eens op mn benen staan en waggel ik alsof ik al 40 weken ben. Wordt nog wat . Lees dat ik niet de enige ben!

14. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Wat heftig om te lezen van je voorgeschiedenis en de vruchtwaterpunctie. Gelukkig is de kans op een foute uitslag klein, maar heel stressvol. Hoe voelt het nu? En weet je al wat je met een eventuele slechte uitslag zou doen?

15. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Hier net als vorige zwangerschap betrekkelijk weinig kwaaltjes, af en toe maagzuur en ik snurk mezelf soms wakker...

Zit wel in mijn maag met waar we onze kleine meid gaan laten als de bevalling begint. Mijn ouders zijn op vakantie, ouders van mijn vriend zijn lichamelijk heel slecht en wonen ver weg, broertje en schoonzus zitten in het buitenland, beste vriendin is op vakantie, andere vrienden gewoon aan het werk en voor buren vind ik het een te grote vraag. Hoe doen jullie dat? Ik denk er nu aan alleen met een taxi naar het ziekenhuis te gaan en manlief thuis te houden bij de kleine. Dat geeft me denk ik meer rust om te bevallen dan dat ik met een kleine meid moet gaan slepen naar ik weet niet eens waar!

16. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Hier ook weinig kwaaltjes! Wel nog steeds die hartkloppingen/vreemd ritme af en toe. Jullie ook? En deze week echt last gehad van mijn darmen, met niet kunnen poepen super irritant! Mijn ouders zijn er ook niet als ik ga bevallen en die zijn altijd met onze boys.. mijn schoonouders zien ze bijna nooit en toch gaan we afhankelijk zijn van mijn schoon moeder dat is de enige die hier dag en nacht gelijk heen kan komen al gaan we wel vragen of mijn broertje en zijn vriendin daarna zo snel mogelijk willen komen want die vinden ze ook super leuk! Alleen die kunnen er minder snel zijn als mijn schoon moeder!

Aoibhe vindt dit leuk.
  17. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Hier veel bekkenpijn nog steeds. Ik weet van de vorige zwangerschap dat het komt en gaat, dus ik hoop dat het snel weer naar de achtergrond verdwijnt;) Inderdaad ook last van obstipatie. Maar dat heb ik al vanaf het begin dus ik probeer gewoon veel lijnzaad en pruimen en vezels te eten. Ik heb ook nog van die zakjes van de huisarts liggen dus als het echt erg is dan neem ik die.

Verder ben ik nu al toe aan nestelen hahaha. Ben het hele huis in mijn hoofd al aan het herinrichten voor de baby. We wonen momenteel nog erg klein dus het moet allemaal heel praktisch en efficiënt, maar ik heb wel ideetjes. Gisteren in de sale een leuk meisjes setje gescoord. Ik denk dat ik dat als geboortepakje ga gebruiken. Wel grappig want ik hou helemaal niet zo van roze en was vroeger zelf echt een tomboy, maar ik ga helemaal los nu op de meisjesdingen:roflmao:

Aniek86 en Aoibhe vinden dit leuk.
  18. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Ja, herkenbaar, hier ook al bezig met inrichten en kleertjes :). Heb echt een te schattig pakje via Vinted van de Hema als eerste pakje. Bij mijn dochtertje was ik eerst van de unisex kleuren, maar langzaamaan toch naar bloemetjes toe getrokken. Nu ga ik all out op de bloemetjes :)!

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113

Heb ik ook al een tijd op en af die hartkloppingen. Soort overslag voelt t bij mij. Wat ik ook veel heb is als ik op mn rug lig in bed of op de bank dat ik dan ook akelig wordt. Dat is ook een bekend fenomeen, ligt aan een ader ofzo weet t niet meer precies. Had t vorige zwangerschappen ook. Daardoor zit ik op de bank ook niet heel chill meer de hele avond en vind ik t heerlijk om boven in bed nog even tv te kijken t laatste gedeelte van de avond.

Verder ben ik t wachten op de uitslag van de vruchtwaterpunctie wel beu nu. Morgen alweer 2 weken geleden. Hoop zo dat t goed zit.

20. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Ik ga voor je duimen dat het gewoon de variatie van normaal is en niet het syndroom! Zelf ben ik linkshandig, hebben maar 10% van de mensen, en er zijn zoveel variaties die geen betekenis hebben, zal bij jullie kleine vast ook zo zijn :)!

Deel Deze Pagina