Pfff ik ben echt zooo een stresskip he. Niet normaal ik word gek van mezelf. Dacht dat ik heel relaxt in deze zwangerschap stond in tegenstelling tot de vorige keer, maar niks is minder waar. Ik zit echt continue aan mn borsten te voelen en als ze minder zeer doen raak ik in paniek. Zo ook vandaag. Ik ging op werk naar de wc en zag afscheiding in mn inlegkruisje, was niet spierwit, maar zeker geen bloed. Ik helemaal in paniek alsnog. Vervolgens elk half uur naar de wc om te checken, en op gegeven moment dacht ik toch bloed te zien, maar was eigenlijk niet met het oog zichtbaar haha, was gewoon afscheiding denk ik en heel erg misschien was het wat troebel/gelig, maar ik zag in mijn hoofd bloed. Toen mn boobs gevoelt, ineens niks meer! Ik wist het zeker, dit was een miskraam. Ben naar huis gegaan van werk want was helemaal in paniek. Thuis nog 100 keer gecheckt ook met tampon, maar was letterlijk niks te zien... Heb het me denk ik dan toch verbeeld. Dit is toch echt gestoord gedrag van me? Heb ook echt geen reden om zo extreem angstig te zijn. Dit had ik bij mijn zoontje dus ook, toen echt elke dag huilbuien omdat ik zeker was van een miskraam (totaal nergens op gebaseerd ook). Maar heb nog nooit wat heftigs meegemaakt nog met zwangerschappen. Waarom ben ik zo. Gaat echt een lang eerste trimester worden.
hier precies het zelfde!! gister helemaal overstuur ineens omdat ik dacht dat het mis was.. ineens geen pijnlijke borsten meer enz.. vandaag weer wel en ook echt niet lekker vandaag.. pff ik twijfel ook enorm of ik een afspraak maak voor een eerdere echo ergens anders.. al is het nog maar iets meer dan 2 weken voor ik een echo heb
Het klinkt als of we allemaal echt onzeker zijn! Mijn 1e en 4e zwangerschappen zijn pijn niet goed gegaan, 1e miskraam en 4e buitenbaarmoederlijke zwangerschap .. dus blijft altijd onzekere periode.. 2e en 3e zwangerschap 2 mooie zoontjes aan overhouden gelukkig!
ik ga heel hard duimen voor je. ik had bij de aller eerste zwangerschap in 2016 een mooie echo met kloppend hartje rond kerst of iets eerder was dat en toen met oud en nieuwe kreeg ik enorme buikpijn en moest ik steeds naar de wc enz dus ik dacht ik heb weer eens last van mijn darmen (vroeger heel erg gehad dat ik ook echt niks meer kon). de dag erna voelde het echt niet goed voor mij en gelukkig had ik geloof ik 2/3 januari in 2017 opnieuw een echo en was het hartje dus net ervoor gestopt. die angt heb ik nu dus weer een beetje.. bij de jongste zagen ze bij de eerste echo een lege vruchtzak en moest ik er maar vanuit gaan dat het mis kon zijn... ongeveer 2 weken later zat ze er wel. was dus gewoon te vroeg bij de eerste echo. bij alle 4 de eerste zwangerschappen ben ik onder controle geweest in het zh en nu blijkbaar hoeft dat niet meer en kan ik gewoon bij de vk onder controle, ook geen probleem hoef ik geen kwartier in de auto te zitten haha. vk zit op loopafstand van mijn ouders af en van mij zelf 5min met de auto. lopend is dan nog net te ver.
Ik heb ook met vlagen pijnlijke borsten en wat voller al. Maar 1 van mijn eerste symptomen is altijd hele donkere tepels. Heb ik nu weer. En iets duidelijkere aders op mijn borsten. In de loop van de zwangerschap wordt dit altijd nog meer. Ook rommelige darmen is normaal. Heb ik vaak ook last van. Nu valt t nog mee. Door je zwangerschapshormonen gaan ze al snel verplaatsen. het is ons 4e kindje. Eigenlijk 5e want we zijn een zoontje verloren een paar jaar terug. Toen was ik hoogzwanger. En afgelopen juni dus een mk gehad. Blijft spannend nu maar probeer me er maar aan over te geven. Vind het überhaupt spannend weer een kleintje. Onze oudste zit al op de middelbare…
Wat een heftige verhalen over verlies. Ik hoop voor ons allen dat deze zwangerschappen goed gaan. Qua symptomen heb ik die blauwe aders inderdaad ook. Ik mag al 27/10 ivm buitenland de weken nadien. Normaal ben ik dan 6 weken en 5 dagen maar ivm een late innesteling ben ik heel benieuwd wat we op die termijn al te zien krijgen.
Soort van goed om te horen dat meerdere het hier enorm spannend vinden! Hoe ik gisteren overtuigd was van een miskraam, ben ik nu weer helemaal gerustgesteld. Mn borsten staan weer op ontploffen en doen pijn. Pfjoeee... Het komt en gaat echt. Ene dag kan ik duwen en knijpen wat ik wil, en helemaal niks. Andere dag doet ernaar kijken al pijn bij wijze van spreken. Wat een onzekerheid die eerste weken! Ben heel blij als we over een aantal weken met zn allen mooie echos hebben!!
Same hoor meiden. Gisteren voormiddag nul kwaaltjes en ik dacht al direct shit, wat betekent dit? Gaat het mis? Om dan in de namiddag misselijk te zitten wezen. Met mijn testjes ook, zat plots een lichtere tussen en dacht direct miskraam om dan de volgende dag knallers te hebben. Idd, dat we maar snel echo's hebben!
Oh wauw dat geeft toch weer een bevestiging. Ik had gisteren ook nog een clearblue gedaan en helaas stond er bij mij nog 2-3. Dat maakte me dan weer onzeker…
ja ik snap je helemaal. ik twijfelde zelf wel eventjes maar omdat ik precies weet wanneer ik mijn ovulatie had wist ik zeker dat ik nu wel 3+ zou moeten testen. heb jij ovulatietesten gebruikt?? en hoe ver zou je nu dan zijn?
Ja ik weet het ook zeker. Ik heb ten laatste 23/9 mijn eisprong gehad. Wel een late innesteling denk ik, eerste zeer lichte test was op 11dpo. Mijn testen lijken nog wel toe te nemen in kleur. Ik ga binnen een paar dagen nog eens de CB proberen. Ik heb hem wel opengebroken en vergeleken. De streepjes zijn wel veranderd dus dan lijkt me er nog een opbouw in te zitten. Ik ben nogal een testfreak Hier nog eens foto’s van opbouw (ook van CB) Laatste was niet met ochtendurine en streepjes waren volgende dag nog iets donkerder. Op hoeveel dpo had jij je eerste test?
super duidelijke testen hoor! ik had de eerste echt mega tuur streepje op de sensitest op 8dpo al en 9dpo heel licht positief op de kruidvat early en 10 dpo echt duidelijk op de kv2v5
Haha ben blij dat ik niet de enige obsessieve angsthaas ben heb zelf maar 2 testjes gedaan maar puur uit zelfbescherming haha, had er ook zo 100 kunnen doen. Dit was 11 of 12 dpo
Ik vind het ook obsessief en niet beter voor m’n stressgehalte. Gelukkig mag ik binnen een week al naar de gyn. Als de echo dan in orde is, dan doe ik geen enkele test meer .