Uitgerekend 16 - 30 juni 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Miley30, 11 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ik heb nu enorm last van mega veel boeren en maagzuur.. echt heerlijk joh :confused:

2. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Heb hier ook zoveel getest (heb miskraam gehad met 14+3), maar nu even gestopt. Op 1 november al de echo, dus dan weet ik meer. Zo spannend inderdaad!

3. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Ach jeetje op 14+3... Wat enorm heftig zeg, dan ben je al ontzettend ver in de zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat het nu dan allemaal een stuk minder onbezorgd is... Had je wel al een goede termijn en 13 weken echo gehad toen?

4. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    Dat is al laat in je zwangerschap. Dan verwacht je dat zeker niet meer.

5. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Nee, dat was dus balen. De termijnecho was pas met 14+3 omdat het begin corona was (ik testte positief op de dag dat de eerste persconferentie was), alles ging dicht en alle zorg en echo's werden geschrapt en uitgesteld. Gelukkig is dat nu anders.

6. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Hebben jullie ook last van wisselende kwaaltjes? Gisteren had ik super pijnlijke borsten, vandaag helemaal niets! Maakt me heel onzeker :(. Was toen eerste teken dat het niet goed zat...

7. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Bij mij is het ook verschillend. Die ongesteldheidkrampjes zijn er wel steeds en een bepaald gevoel in in mijn onderbuik. Met vlagen ook misselijk en moe. Maar het valt nog wel mee met dat ik me echt zwanger voel. Misschien ook wel beter met 2 jongetjes om ons heen…

8. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    voel me ook nog niet echt zwanger ofzo.. mega last van een pijnlijke keel en steeds hoesten.. vanmorgen mega duizelig opgestaan alsof ik dronken was, zo liep ik ook echt.. moest de jongste ook nog eens naar beneden dragen van de trap af wat gelukkig nog goed ging maar ging echt bijna van mijn stokje had ik het idee.

9. Nummer72

Nummer72 Niet meer actief

Hoi allemaal,

mag ik hier voorzichtig meekletsen? In ronde 4 zwanger van ons eerste kindje, nog wel heel spannend vanwege een aangeboren baarmoederafwijking (Uterus bicornis).
    Afgelopen dinsdag had ik op 9DPO een licht positieve test en een zwanger op de clear blue. Testen lopen mooi op. Intake bij de verloskundige op 31 oktober. Ben vrij zeker van mijn eisprong door positieve ovu test de 7e(CD19) maar door regelmatige cyclus van 28/29 dagen houdt de verloskundige voor nu de eerste dag van laatste menstruatie aan zegt ze. Maak me wel een beetje zorgen dat ze er van uit gaat dat ik ‘verder’ zou moeten zijn terwijl ik zelf denk korter zwanger te zijn.
    Merk dat ik voorzichtig wat kwaaltjes krijg, gevoelige borsten en menstruatie achtige krampjes.

Moosmooss, Marlo, Aniek86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    gefeliciteerd! wat spanned allemaal. heb je ovulatietesten gebruikt en wanneer was die positief?? die van mij was op dag 14 positief en op dag 15 eisprong. op 8dpo mega tuurstreepje op de sensitest en 9dpo duidelijker streepje op de early test van kruidvat en op 10dpo duidelijk streepje op de kv2v5. gister nog wen cb weken indicator gedaan en gaf 3+ aan wat dus overeen komt met hoever ik nu ben 5+5. heb zelf 7november intake en eerste echo, dan zou ik 8+1 zijn.

Nummer72 vindt dit leuk.
  11. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    Welkom nummer72!

Hier ook niet veel kwaaltjes hoor, enkel vermoeidheid, snel honger, beetje prikkelbaar en grotere maar geen pijnlijke borsten.

Nummer72 vindt dit leuk.
  12. Nummer72

Ja ik heb ovulatietesten gebruikt, die waren voor mijn doen pas heel laat positief op CD 19 (7 okt). Volgens mijn eigen berekening morgen dus 4 weken. Verloskundige rekent met 1e dag menstruatie omdat ik normaal een cyclus heb van 28/29 dagen dus dan zou ik al 4+4 zijn vandaag. Heb mijn testen bijgevoegd, gister gestopt met testen. Mijn intake is 31 okt maar dan is niet de echo! Die doen ze rond de 7 weken maar ik wil wel graag mijn eigen telling aanhouden tot die tijd denk ik, ben bang dat er anders geen hartje te zien is nog.

Jij ook van harte gefeliciteerd! Spannend die eerste echo!! Die 3+ is ook wel echt een fijne bevestiging lijkt me.

Bijgevoegde bestanden:

13. Nummer72

Jij ook gefeliciteerd! Opzich wel fijn niet teveel kwaaltjes, hoewel het ook weer onzeker kan maken. Blijft spannend!

padouan vindt dit leuk.
  14. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    #154 Marlena, 21 okt 2023
    Laatst bewerkt: 21 okt 2023
    Welkom!! Hier hetzelfde hoor, cyclus van 30 dagen maar ze houden gewoon voor nu de standaard 28 aan. Ik weet nu dus al dat de echo 2 dagen gaat achter lopen, maar maakt helemaal niks uit want uiteindelijk gaan ze uit van de termijnecho:) ik heb de vitaliteitsecho dan ook ingepland op 7.2 volgens mijn eigen berekening. Spannend zeg met de baarmoeder afwijking. Is het jullie eerste kindje?

Nummer72 vindt dit leuk.
  15. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Jep, vreselijk. Ene dag dus helemaal nergens last van, andere dag/moment ineens hele pijnlijke borsten en moe. Had dus ook van de week een paar keer een dag er tussen dat ik niks meer aan mn borsten voelde, echt alsof ze compleet gevoelloos en plat waren. Dacht echt, begin van een miskraam. Volgende dag was het gelukkig steeds weer terug. Menstruatiekrampen zijn wel continue aanwezig gelukkig, dan voel ik nog enigszins iets...

Nummer72 en Aoibhe vinden dit leuk.
  16. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    .

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb ook bijna continue een zeurend gevoel in mn onderbuik (en onderrug). Als ik t zo lees hoort dat er bij. Ondanks dit mijn 5e zwangerschap is vergeet je gewoon die eerste kwaaltjes. Je wilt zo graag bevestiging he?! Ik begin ook misselijk te worden. Denk dat als je al meer kids hebt gehad je lichaam t ook eerder herkent ofzo? En dan kwalen sneller komen misschien? Nog even een leuke oploop van mijn testen;

Bijgevoegde bestanden:

Nummer72 en Aoibhe vinden dit leuk.
  18. padouan

padouan Actief lid

7 jun 2023
    171
    174
    43
    Vrouw
    Ongrsteldheidskrampjes heb ik deze keer niet. Maar dat hoor je inderdaad wel heel vaak.

Nummer72 vindt dit leuk.
  19. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 juni ♡

16 juni :
    Marlo - 37 jaar - 6e kindje

17 juni :