♡ Uitgerekend 1 - 15 februari 2025 ♡ 1 februari 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari 6 februari 7 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 8 februari 9 februari 10 februari 11 februari 12 februari 13 februari 14 februari 15 februari ----------------------------------------- Afspraken: PieceByPiece - 26 juni eerste echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Volgens alle app berekeningen ben ik ongeveer 7 februari uitgerekend. Vind het wel nog heel erg spannend dus dit topic openen is een hele stap Ik heb nog vrij weinig symptomen en dat maakt me onzeker. Iets met elke keer bij het naar het toilet gaan het wcpapiertje inspecteren Ik hoop dat er meer dames volgen en dat we in februari een wolk van een baby in onze armen hebben!
♡ Uitgerekend 1 - 15 februari 2025 ♡ 1 februari 2 februari 3 februari 4 februari 5 februari 6 februari 7 februari PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje 8 februari 9 februari 10 februari 11 februari 12 februari 13 februari 14 februari Peaa- 32 jaar - 2e kindje 15 februari ----------------------------------------- Afspraken: PieceByPiece - 26 juni eerste echo ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Hoi @PieceByPiece! Bedankt voor het aanmaken van deze groep! Ik twijfel of ik hier thuis hoor of net in de volgende groep val. Ik heb vanmorgen (vroeg) positief getest! Ik vind dit ook echt weer heel spannend. 2 rondes terug ging het alsnog mis helaas.. maar ik heb een goed gevoel!
Haha ja zeker! Ik heb nu op dpo 10 getest. Wil testen tot hij oploopt en daarna stoppen Ik heb trouwens ook niet echt symptomen hoor (niet anders dan waar ik altijd last van heb als ik ongesteld moet worden). Dat had ik bij m'n eerste ook niet. Dus maak je niet teveel zorgen hierover!
Ah ja, dat heb ik ook gedaan. Mijn eerste test was op 13DPO en m’n laatste gisteren op 19DPO. Nu moet ik écht stoppen van mezelf . Hopelijk heb je een mooie oploop! Fijn dat je dat zegt Toch fijn om te horen van anderen. Ik was de afgelopen dagen enorm moe en sinds gisteravond ineens niet meer. In m’n hoofd was het al voorbij. Verschrikkelijk die onzekerheid.
Ja helaas gaan zwangerschap en onzekerheid hand in hand! Maar probeer ook te genieten van het feit dat je zwanger bent Hopelijk snel een kloppend hartje te zien!
Nou echt! Ik heb er eigenlijk wel vertouwen in , gek hé.. het voelt toch wel heel anders dan twee maanden geleden toen t mis ging!
Ja hoor, dat is goed! Ik wilde de naam en eerste post aanpassen maar blijkbaar gaat dat niet. Zie dat je al een nieuw topic hebt aangemaakt