Hihi, er is ook een juli afteltopic...mss leuk om daar mee 'af te tellen'? Ik ben igg uitgerekend op 27 juli. Vind je het ook zo spannend worden ?
O dan zal ik eens kijken , ben hier nieuw namelijk mijn exuses dat ik een bericht in het verkeerde topic heb gezet. Ja , spannend , zeker heel spannend haha ik kan niet wachten en jij?
Voor mij is het geen probleem hoor, maar bedoel dat je daar veel juli mama's kunt vinden. Krijg sinds deze week ineens zenuwen. Vandaag een lijst gemaakt voor mijn vluchttas...tja..dat is echt prioriteit in week 28 hahaha
Afteltopic maar ik kan die niet vinden en moet ik de beheerder een berichtje sturen dat ze deze verplaatst?
hier op 21 juli uitgerekend! ben zelf 6 dagen later jarig en mn moeder 5 dagen na de uitgerekende datum!!errug spannend.
Vluchttasssn inderdaad .. Alleen ga in juni nog een midweekje weg waar ik die tassen nog voor nodig heb
Dr is idd al een aftel topic laatste 10 weken juli maar die is al HUGE!! Deze is nog beknopt, kan ik beter bijhouden anders geef ik het al snel op!
Vind t ook wel gezellig hier nieuw clubje te starten Hier gisteren gehoord dat ik in Week 39 wordt ingeleid. Das nog negen weekjes... Wow .. Voor m'n gevoel moet ik nu alles goed in orde gaan maken!
Het vliegt hè niet normaal! Waarom word je ingeleid? Ik zat me af te vragen, hoe doe je dat met voeding em vluchttas? Ik weet nu al dat ik geen borstvoeding kan/ga geven dit keer, en dat de kleine Friso gaat krijgen. Ik ga poliklinisch bevallen. Moet je dan zelf ook flesjes en voeding meenemen? Of maakt het niet uit dat je kleintje de eerste dag/dagen een ander merk uit het ziekenhuis krijgt? hoe zit dat?
Ik ben 11 juli uitgerekend en we hebben nog geen meisjesnaam Het lijkt nu inderdaad wel heel snel te gaan! Wat stoppen jullie trouwens allemaal in je vluchttas?