Bij mij geen bloed meer te zien! Ben er nog niet helemaal gerust op. Qua klachten merk ik nog nauwelijks iets. Wel rond 4u wakker (en dan gaan malen), dromen over baby's of juist of dat het misgaat. Verder merkte ik dat ik gisteren na een dag werken om 19u al in slaap viel en mijn lontje heeeeeeel kort is. Ook regelmatig zeurende pijn in onderbuik. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nauwelijks klachten, alleen heel moe geweest (van wat ik me kan herinneren).
Ja mooi termijn om het dan te vertellen Shirtje hebben wij bewaard en ligt nu in de bewaarbox van de oudste Voor mij is het mijn 3e zwangerschap en bij de vorige 2 keren helemaal niet misselijk geweest dus ook nooit boven de wc gehangen. Nu ben ik al ongeveer 3 weken verkouden, gelukkig nu nog heel licht dus bijna over. Sommige momenten gevoelige borsten trekkerige onderbuik/liezen. Voel mij dus nog prima maar ben ook nog niet zo ver
♡Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 16 november : 17 november : Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 18 november : Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje Ourbigdream - 28 jaar - 1ste kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje 20 november : NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje MEM15 - 36 jaar - 2e kindje 21 november : Vie87- 33 jaar- 3e kindje Simba1992 - 28 jaar - 2e kindje 22 november : Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (☆) 23 november : 2Believe- 33 jaar - 2e kindje 24 november : Sbh88- 33 jaar - 3de kindje 25 november: 26 november : 27 november : xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje 28 november : 29 november : Beausecret - 29 jaar - 2e kindje 30 november: Afspraken: Lizzie13579 : 31 maart eerste echo Mamavanluki : 02 april eerste echo Ourbigdream: 02 april eerste echo (Ziekenhuis) Bozoe: 02 april eerste echo MEM15 - 06 april eerste echo 2jongensmama: 07 april eerste echo NorahKiana: 08 April eerste echo Vie87: 9 april eerste echo Ourbigdream: 9 april 2e echo (VK) 2Believe: 12 april eerste echo Beausecret: 13 april intake (+echo) Girl34: 13 april eerste echo Simba1992: 14 april eerste echo Vie87: 15 april telefonische intake xMeliisz - 19 april eerste echo Girl34: 19 april intake vk xMeliisz - 28 april telefonische intake vk Ourbigdream: 29 april Termijnecho xMeliisz - 10 mei termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
@Girl34 heb je afspraken erbij gezet. Wat is je voorlopige uitgerekende datum, leeftijd, hoeveelste kindje?
♡Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 16 november : 17 november : Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 18 november : Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje Ourbigdream - 28 jaar - 1ste kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje 20 november : NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje MEM15 - 36 jaar - 2e kindje 21 november : Vie87- 33 jaar- 3e kindje Simba1992 - 28 jaar - 2e kindje 22 november : Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (☆) 23 november : 2Believe- 33 jaar - 2e kindje 24 november : Sbh88- 33 jaar - 3de kindje 25 november: 26 november : Girl34 - 34 jaar - 2e kindje 27 november : xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje 28 november : 29 november : Beausecret - 29 jaar - 2e kindje 30 november: Afspraken: Lizzie13579 : 31 maart eerste echo Mamavanluki : 02 april eerste echo Ourbigdream: 02 april eerste echo (Ziekenhuis) Bozoe: 02 april eerste echo MEM15 - 06 april eerste echo 2jongensmama: 07 april eerste echo NorahKiana: 08 April eerste echo Vie87: 9 april eerste echo Ourbigdream: 9 april 2e echo (VK) 2Believe: 12 april eerste echo Beausecret: 13 april intake (+echo) Girl34: 13 april eerste echo Simba1992: 14 april eerste echo Vie87: 15 april telefonische intake xMeliisz - 19 april eerste echo Girl34: 19 april intake vk xMeliisz - 28 april telefonische intake vk Ourbigdream: 29 april Termijnecho xMeliisz - 10 mei termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Mag ik hier ook bij, ik zit eigenlijk op 1 december maar die is nog niet aangemaakt stiekem gewoon 30 november dan hihi ! 27 jaar 2e kindje heb 26 april eerste echo en 28 april intake
Goedemorgen allemaal, hebben jullie ook wat meer slijmerige afscheiding ? Zelf heb ik het idee dat het wat groenig is vooral op een wit wc papiertje. Niet echt lekker onderwerp zo in de ochtend haha sorry Verder qua kwaaltjes gaat het redelijk. Zere borsten maar die zijn bij mij sowieso gevoelig, soms een opgezette buik a la 20 weken zwanger zeg maar en vlagen met enorm veel energie en opruim aanvallen en dan einde dag gesloopt op de bank
Groen? Heb je geen blaasontsteking? Vind dat altijd een gevaarlijke kleur, zeker wanneer je zwanger bent is de kans op blaasontsteking of infecties groter!
Ik heb wel wat meer afscheiding maar niet extreem veel en is wat dunner al normaal maar zeker niet die kleur. Zou het even navragen bij de verloskundige. Kwaaltjes zijn bij mij verder nog hetzelfde en ook momenten een opgezette buik. Vorige zwangerschap had ik heel snel een darmenbuikje waardoor het snel opviel dat ik zwanger was. Denk dat ik nu ook niet heel lang verborgen kan houden maar we gaan het zien
Ja misschien maar even testje laten doen bij de huisarts. Ik heb nooit zo extreem last als ik een blaasontsteking heb dus voor mij is dat lastig aanvoelen.
Zou zeker e en doen! Geen jeuk ofzo? Dat er een schimmeltje zit? Ik heb al vanaf de punctie af en aan een schimmeltje wat niet echt door zet. Heel irritant.
Zou ik me ook mogen aanmelden? Ik ben uitgerekend 22 november en heb 6 april mijn eerste echo... ben nog wel heel nerveus want heb 2 eerdere miskramen gehad en we zijn al 4 jaar bezig dmv ivf etc... oh en het is mijn 2e kindje als dit goed mag gaan, ik heb een dochter van 8.. ik ben 31 jaar..op de een of andere manier past hij mijn tekst onder mijn berichten niet aan, terwijl als ik mijn profiel open het wel goed staat...
Beginnen jullie ook zo verschrikkelijk moe/uitgeput te worden? Om 21u haak ik echt af en ben de hele dag een soort uitgeblust...
ik stort vooral na de lunch in. Kan dan echt met moeite mijn ogen openhouden op kantoor. En vervolgens savonds kom ik niet in slaap . Vannacht enorme steken in mijn buik gehad. Meteen naar de wc gerend om te kijken of ik bloed verloor. Gelukkig niet.. 10 minuten later zakte het weer. Dus denk dat er gewoon heel veel gebeurd van binnen op dit moment. Nog 1 laaaange week wachten op de echo