Oh wat een onzekerheid. Was ook wel heel vroeg he, dan kunnen ze nog weinig zien. Dus hopelijk volgende week gewoon een mooie echo!
Ohh meid toch. Zo klote dit. Hoe is het nu? Ook laat pas 15 april. Als je het niet meer trekt bellen he, dan kunnen ze helpen.
Ik heb vandaag medicijnen gekregen. Vandaag een pil om de hormonen stop te zetten en morgen om het op te wekken. Ik ben blij als dit achter de rug is
Niet zo goed helaas, voel me er rotter bij dn gedacht. Probeer positief te blijven want niks is nog zeker maar is moeilijk
Zou kunnen maar dn echt maar 1 / 2 dagen.. Hopelijk is dat het, of dat het nu al eigenwijs is en zondag duidelijk zichtbaar is maar positief blijven is moeilijker dan gedacht helaas
Ja dat was ook.. De verloskundige had het goed bedoeld en wou ons zekerheid geven na wat voor ellende we al gehad hebben, maar helaas nu nog meer onzekerheid. Proberen positief te blijven tot zondag, al is dat moeilijker dan gedacht
Kan het geloven dat het moeilijk is, hier ook zo. Wachten is niet leuk. Proberen je gedachten wat verzetten.
Wij hebben vandaag een mooie echo gezien. Alles zag er goed uit . Ik vind het heel rot voor iedereen die zo in onzekerheid zit en/of minder goed nieuws heeft en merk dat het mij een beetje belemmert in m'n vreugde bubbel. Het deelnemen aan zo'n forum past me denk ik toch niet zo goed, daarom ga ik dit groepje verlaten. Ik wens een ieder een fijne zwangerschap, nu of in de toekomst. Liefde is er altijd.
Yess goed bericht, wat ontzettend fijn voor jullie!! Ik vind het vervelend dat je het zo ervaart, je mag helemaal in je bubbel zitten en je vreugde delen wat mij betreft. Ik denk dat het juist fijn is om te delen dat het goed gaat. Kan jou gevoel niet wegnemen natuurlijk, maar wilde wel laten weten dat ik het jammer vind dat je het gevoel hebt dat je dat niet kwijt kunt hier.
Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd En verder sluit ik me bij @Beausecret aan. Je blijft uiteraard welkom in dit forum
Niet doen hoor! Ik geniet van alle positieve verhalen! Enneh.... geniet van deze fantastische wolk! En deel alsjeblieft al het mooie nieuws. Dat geeft ons weer hoop om niet op te geven! ❤️
Kan ik me voorstellen. Je kan er ook helemaal niks aan doen behalve wachten. <3 hoop dat je een beetje afleiding hebt komende dagen!
Ik ben hier trouwens ook echt de dagen aan t aftellen haha Dacht dat het nu met een peuter wel voorbij zou vliegen die onzekere weken, maar helaas
Ik sluit mij aan bij de rest. Natuurlijk ben je welkom om je verhaal te delen, heel leuk om te lezen zelfs! Dit is ook de realiteit hé, wat je hier ziet. We moeten ons daar niet voor verstoppen Als je je echter niet goed voelt op het forum, is het natuurlijk jouw keuze wat je er mee doet. Ik ben heel blij met je positieve echo, hopelijk kan je wat genieten van de zwangerschap, zonder al te veel kwaaltjes