Zo triestig.. Hopelijk is het inderdaad een wondertje en is het volgende week toch goed gegroeid. Veel moed wel de komende dagen met die onzekerheid..
♡Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 16 november : 17 november : Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 18 november : Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje ♥️ 2Believe- 33 jaar - 2e kindje ❤️ 20 november : NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje Evelinetje - 38 jaar - 4e kindje 21 november : Vie87- 33 jaar- 3e kindje Simba1992 - 28 jaar - 2e kindje 22 november : Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (overleden kindje)❤ Sylvanaaa - 31 jaar - 2e kindje 23 november : 24 november : Sbh88- 33 jaar - 3de kindje 25 november: Mamavaneenengeltje - 29 jaar - 2e kindje 26 november : Girl34 - 34 jaar - 2e kindje 27 november : xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje 28 november : Ally2020 - 38 jaar - 2e kindje 29 november : Beausecret - 29 jaar - 2e kindje 30 november: Elaf - 27 jaar - 2e kindje Afspraken: Simba1992: 14 april eerste echo 2jongensmama: 14 april echo vk Vie87: 15 april telefonische intake Evelinetje: 15 april eerste echo gyn Sbh88: 15 april eerste echo xMeliisz: 19 april eerste echo Girl34: 19 april intake vk Lizzie13579 : 19 april echo 2jongensmama: 22 april intake VK + gyn Elaf: 26 april eerste echo xMeliisz: 28 april telefonische intake vk 2Believe: 29 april termijnecho Beausecret: 7 mei termijnecho xMeliisz: 10 mei termijnecho Beausecret: 11 mei controle vk Sterretjes ⭐⭐⭐ Ourbigdream ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Heb er mij afspraak van morgen erbij gezet! Vind het weer zo spannend. Waarbij ik me een paar weken geleden echt misselijk en zwanger voelde, heb ik nu weinig klachten. Alleen vermoeidheid.
Succes vandaag @Evelinetje Hoe voelt iedereen zich? Hier is de misselijkheid gelukkig verminderd naar eind van de dag! Dus meer gerelateerd aan vermoeidheid denk ik. Verder gaan wij het dit weekend delen met de naasten haha een week eerder dan gepland omdat t bijna niet meer te verbergen is.
♡Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 16 november : 17 november : Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 18 november : Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje ♥️ 2Believe- 33 jaar - 2e kindje ❤️ 20 november : NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje Evelinetje - 38 jaar - 4e kindje 21 november : Vie87- 33 jaar- 3e kindje Simba1992 - 28 jaar - 2e kindje 22 november : Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (overleden kindje)❤ Sylvanaaa - 31 jaar - 2e kindje 23 november : 24 november : Sbh88- 33 jaar - 3de kindje 25 november: Mamavaneenengeltje - 29 jaar - 2e kindje 26 november : Girl34 - 34 jaar - 2e kindje 27 november : xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje 28 november : Ally2020 - 38 jaar - 2e kindje 29 november : Beausecret - 29 jaar - 2e kindje 30 november: Elaf - 27 jaar - 2e kindje Afspraken: Simba1992: 14 april eerste echo 2jongensmama: 14 april echo vk Vie87: 15 april telefonische intake Evelinetje: 15 april eerste echo gyn Sbh88: 15 april eerste echo xMeliisz: 19 april eerste echo Girl34: 19 april intake vk Lizzie13579 : 19 april echo 2jongensmama: 22 april intake VK + gyn Elaf: 26 april eerste echo xMeliisz: 28 april telefonische intake vk 2Believe: 29 april termijnecho 2jongensmama: 3 mei termijnecho Beausecret: 7 mei termijnecho xMeliisz: 10 mei termijnecho Beausecret: 11 mei controle vk Sterretjes ⭐⭐⭐ Ourbigdream ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Fijn zeg. Al vrij vlot dat de misselijkheid minder is, hoop dat het zo blijft! Haha heb je al een buikje? Ik lig weer hondsberoerd op bed. Weerstand is 0! Enorme verkoudheid te pakken, hoofdpijn, gloeihoofd en koud.. toch maar laten testen op Corona denk ik maar echt hoe sleep ik mezelf in die auto!
Hier is het per dag verschillend. Afhankelijk een beetje van m'n nacht en ochtend. Vandaag goed misselijk. Maar afgelopen maandag voelde ik me echt super goed. Onze naasten weten het al. mijn buik is ook niet echt meer te verbergen. Heb maar extra wijde vesten besteld voor m'n werk haha. Hoop het daar toch nog even 2/3 weken stil te kunnen houden.
Hier redelijk oké eigenlijk. Minder eetlust en moet wel regelmatig eten, anders word ik misselijk. Verder vlagen van vermoeidheid. Hier nog geen buikje te zien. Soms moet ik wel mijn knoop openzetten, omdat het anders ongemakkelijk aanvoelt.
Hallo lieve allemaal, Hier vanmiddag een goede echo gehad en al verder dan we dachten... zit al op 9 weken en 3 a 4 dagen. Wowie! Verder een stevig kloppend hartje en een bewegend kindje. Jeetje, wat bijzonder weer . Hoe pas ik nu ook al weer m’n banner aan? Groetjes, Eveline
Wauw wat leuk! Heel fijn. Volgens mij als je erop klikt ga je naar je banner en kan je ‘’m aanpassen!
Dank je wel , echo was goed. Verder gaat het met de misselijkheid wel, behalve ‘s morgens en als ik niet op tijd eet . Hoe gaat het met jou?
Het is gelukt mijn banner aan te passen (althans; gewoon opnieuw gemaakt). Volgende week vrijdag heb ik een termijn echo en dan wordt de uitgerekende datum vast gesteld maar zal omstreeks 14 november zijn.
Nou hier is de misselijkheid steeds latent aanwezig samen met moe en vooral geen zin en geen eetlust. Wat eten jullie eigenlijk de hele dag door om misselijk zijn te voorkomen? Voor iedereen met een mooie echo, gefeliciteerd Voor iedereen in twijfel heel veel sterkte En voor iedereen met een slechte uitkomst veel liefde
Ik merk dat bij mij melkproducten helpen tegen de misselijkheid, althans in de ochtend dan toch. Verder kan ik me herinneren dat ik bij onze 3e telg, gember-tabletten slikte tegen de misselijkheid. Die hielpen goed! Had ik wel in overleg met verloskundige gedaan toen, niet op eigen houtje. Hier is de misselijkheid op zich redelijk onder controle, maar de vermoeidheid is echt op z’n ergst. Uitgeput is eerder beter benoemd .
Nou de misselijkheid is niet meer 24 uur per dag aanwezig. Nu start het pas tussen 15/16 uur en ja de verloskundige zei al dat de buik/baarmoeder een soort geheugen heeft en het daardoor sneller kan gaan. Mijn buik is nu hetzelfde als bij mijn voor 4 weken verder zeg maar. Wat vervelend dat je zo ziek bent! Beterschap!! Hopelijk voel je je snel beter.
Herkenbaar.. op t werk willen wij het pas met 12 weken vertellen ik ben blij dat het weer nog gemiddeld blijft dan kan ik het nog proberen met sjaals