@xMeliisz Wat goed! Geeft toch altijd een fijn gevoel hé! Gefeliciteerd! @Girl34 Wat leuk! Gefeliciteerd. Hoeveel weken ben je nu ongeveer? Hier gaat alles goed. Morgen 5 weken. Zit ontzettend goed in mijn vel. Gisteravond wel erg moe, om 8 uur naar bed gegaan maar dan vervolgens liggen woelen omdat je niet in slaap kan komen. Herkenbaar? Vandaag weer lekker kokhalzen bij opstaan en enorme steken in mijn borsten. Nog 2,5 week tot de echo.. We tellen af!
Dankjewel! Mijn laatste menstruatie was 19 feb dus dan bijna 4 weken, mega pril! Ik heb vooral heel erg veel last van duizeligheid, moe en ook misselijk helaas. Dat is allemaal wel nieuw voor me, bij mijn vorige zwangerschap was ik alleen maar moe haha en dat kwam ook echt pas na 6 weken ofzo. maar wie weet voel ik me straks wat beter ☺️
Ik kom me hier voorzichtig melden. Vandaag 9/10dpo en lichte streepjes, hopen dat ze goed oplopen, dan zet ik me definitief op de lijst! Maar vind het al wel leuk om jullie te volgen en mee te kletsen. Dit is ons 2e kindje, vrij vlot na de eerste maar onze wens is zo groot! Ik heb voor onze eerste een vmk gehad op 23 maart 2017, en toevallig dat ik precies deze cyclus weer rond dezelfde data positief test. Hoop dat deze nu wel blijft zitten. Mijn uitgerekende datum gok ik op 30 november.
Sinds ik een streepje op de test zie voel ik me zo zwanger haha.. Ik heb heel de dag door een hongerig gevoel, maar na een paar happen zit ik vol, om vervolgens weer honger te hebben. Misselijk, beetje buikpijn, rommelende darmen en super moe. Vorige zwangerschap had ik veel last van misselijkheid, dus nu ga ik alvast hamsteren. Nu ik nog zin heb in eten geniet ik ervan! Jij?
Trekkerige onderbuik/liezen en momenten s’avonds zo’n ongi gevoel (dat herken ik nog goed van de vorige zwangerschap). En veel rommelende darmen. Ben heel benieuwd hoe snel ik nu een darmenbuikje ga krijgen vorige keer namelijk vrij snel waardoor ik ook snel vragen kreeg of ik zwanger was. Bij beide zwangerschappen ben ik niet misselijk geweest dus ben benieuwd of dat nu weer zo is
Vandaag de MvM set opgehaald, maandag mag ik starten! Meteen de bijbehorende test gedaan en die knalt!
Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben Bozoe, 29 jaar. Vorig jaar december is onze zoon helaas overleden met 15 weken zwangerschap. De oorzaak hebben ze niet kunnen achterhalen. We hadden een goede GUO en 6 dagen later bij een controle bleek hij te zijn overleden. Ik ben de dag na de slechte uitslag ingeleid en bevallen. Nu dus weer heel pril zwanger en ik ben heel bang. Ik check continue of ik niet toch ben gaan menstrueren. Ik heb 2 april de eerste echo. Hopelijk kunnen we allemaal over 8 maanden een gezonde baby in onze armen sluiten
♡Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 16 november : 17 november : 18 november : Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje Ourbigdream - 28 jaar - 1ste kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje 20 november : NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje 21 november : 22 november : Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (☆) 23 november : 24 november : 25 november: 26 november : 27 november : xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje 28 november : 29 november : 30 november: Afspraken: Mamavanluki : 02 april eerste echo Ourbigdream: 02 april eerste echo Bozoe: 02 april eerste echo 2jongensmama: 07 april eerste echo NorahKiana: 8 April eerste echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
♡Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 16 november : 17 november : 18 november : Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje Ourbigdream - 28 jaar - 1ste kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje 20 november : NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje 21 november : 22 november : Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (☆) 23 november : 24 november : Sbh88- 33 jaar - 3de kindje 25 november: 26 november : 27 november : xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje 28 november : 29 november : 30 november: Afspraken: Mamavanluki : 02 april eerste echo Ourbigdream: 02 april eerste echo Bozoe: 02 april eerste echo 2jongensmama: 07 april eerste echo NorahKiana: 8 April eerste echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Ik kom ook meekletsen! Zoals het er nu naar uitziet ben ik 24 november uitgerekend van me 3de kindje (ik heb al 2 jongens) Ik heb weinig tot geen kwaaltjes, had ik bij mij vorige zwangerschappen ook niet. Hoop dat het zo blijft!
Welkom nieuwe dames! Leuk! Ja spannende tijden zo de eerste weken, dat vind ik ook echt. Ik ben ook vaak op de wc te vinden om te checken zeg.. heb alle zwangerschappen en miskramen bloedverlies gehad , dus zit er eigenlijk op te wachten. Maar hoop echt zo dat het goed gaat nu. Niet echt veel klachten nog. Zere borsten en wat weeïg af en toe. Bij m'n oudste ook niet veel meer gehad, vmbij de jongste wel. Heel moe en misselijk toen.
♡Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 16 november : 17 november : Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 18 november : Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje Ourbigdream - 28 jaar - 1ste kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje 20 november : NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje 21 november : 22 november : Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (☆) 23 november : 24 november : Sbh88- 33 jaar - 3de kindje 25 november: 26 november : 27 november : xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje 28 november : 29 november : 30 november: Afspraken: Lizzie13579 : 31 maart eerste echo Mamavanluki : 02 april eerste echo Ourbigdream: 02 april eerste echo Bozoe: 02 april eerste echo 2jongensmama: 07 april eerste echo NorahKiana: 8 April eerste echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Hallo allemaal, Ik zou mij ook graag aansluiten bij dit groepje. Even gewacht om mij hier aan te melden, met zoals andere was ik bang dat het nog zou mislopen, maar probeer dit nu los te laten en te genieten van dit moment. Vorige zwangerschap was ik tot ongeveer 17 weken ziek en misselijk, dus ik profiteer er nog van dat ik nog zin heb om te eten! Vaak passeren langs de bakker dus Ik hoop op een gezonde baby bij iedereen!
Exact dit! Hamsteren haha. Ik ben alleen NU al super moe en extreem misselijk sinds vandaag. Snap niet hoe dat kan bij 10dpo.. vorige zwangerschap pas na 6 weken. Welkom trouwens!