Fijn dat de medicatie helpt! Hier is de misselijkheid nog heel wisselend. Maar over het algemeen wel minder ook denk ik!
En hier ook een goeie nipt uitslag! . En bijna het eerste trimester uit! En over 2 weken geslachtsbepaling, ben zo benieuwd!
Jaaa kan niet wachten tot het 1e trimester voorbij is! Toch weer een dikke mijlpaal. Kleintje gister bij de controle nog even zien wiebelen.
Vandaag een goede echo gehad! Helaas geen foto meegekregen waar baby helemaal op staat. Maar de verloskundige vroeg of we wilden weten wat het is. Toen zei ik ja en vroeg haar of ze een idee heeft. Ze keek toen naar de nub. Ik zag een bobbeltje aan het uiteinde en volgens haar stond het ook wat omhoog. Dus een jongetje. Nu vraag ik me af hoe zeker dat is met 12.1 weken. Ze zei het zo stellig, maar ik vond dat het kindje ook gekruld lag en niet helemaal van de zijkant (tot nu toe alleen maar tegen de rug aan gekeken). Ze zal vast gelijk hebben. Als het nu al omhoog staat dan zal het niet meer dalen lijkt me. Mijn gevoel zei echt meisje. Ik merk dat ik een beetje overrompeld ben dat ik het geslacht waarschijnlijk nu al weet. Gelukkig zat alles erop en eraan! Dat is het belangrijkste! Echt jammer dat ik geen foto's heb..... dacht echt dat ze die op de usb zou zetten. Ik heb maar 2 foto's meegekregen van het hoofdje.
Fijn dat alles goed is!! 12.1 is vroeg voor de nub, maar kan wel. Maar het is echt nog een gok en niet zeker. Geloof tussen de 50-75% als het kindje goed ligt en hoe verder naar de 14 weken hoe meer kans dat de nub betrouwbaarder is. Wel jammer dat je geen foto's hebt ervan! Heb je nog een geslachtsbepaling gepland?
Fijn dat alles goed is!! Nu afwachten of het geslacht ook echt klopt. Wel jammer dat je geen goede foto’s meegekregen hebt. Ik kreeg 2 foto’s mee en een aantal op usb en zelfs 1 foto is 3d
Fijn dat bij iedereen tot nu toe alles goed is... bij ons naar gevoel ook alles goed ik kan niet wachten om de baby te kunnen voelen, dat maakt het allemaal een stuk gezelliger!
Ohhh daar kijk ik ook echt naar uit. Weet ook bijna zeker de baby van de week een keer gevoelt te hebben. Maar weet van de vorige zwangerschappen dat bij mij pas rond de 18-19 weken echt ga voelen. Nog even geduld dus. Hopelijk nu toch wat eerder.
Ja dat kan heel goed hoor! Ik hier ook al,h heel even. Dat is echt zo’n typisch gevoel wat ik uit duizenden herken en zeker niet mijn darmen zijn.
Hallo dames, Een tijdje niet meer mee geschreven en gelezen. Inmiddels heb ik mn vlokkentest gehad en nu in afwachting op de uitslag. Heel spannend! Meting op de echo zijn met 4 dagen vooruit maar ze willen mn uitgerekende datum niet meer bij stellen... Nu vroeg ik me af of er dames zijn die verstand hebben van de nub theorie en misschien wat op mn echo kunnen zien, gewoon nieuwsgierig haha.
Er is hier een nub-topic wie weet zien ze daar iets. Spannend! Hoelang duurt het ongeveer voordat je de uitslag van de vlokkentest krijgt?
Wij hebben vandaag een goede uitslag van de NIPT gekregen. Morgen een pretecho waarbij ze ook kijkt naar de nub. Ik ben voor 90% zeker dat het een meisje is, nergens op gebaseerd haha
Dat gokte wij ook haha, maar kreeg net op een ander forum te horen dat het nog kan veranderen tot 12.5 weken, dus dn is deze echo net te vroeg
Wel plaatsen he! Met 13.5 moet de NUB best duidelijk zijn! Aangezien sommige met 14 weken al het geslacht kunnen zien!
Dat is het zeker.. Daar gaat alles vanaf hangen of we de zwangerschap afbreken ja of nee, het lange wachten is vreselijk.