Ik loop in het ziekenhuis dus heb die gebeld op de dag van mijn NOD en positieve test. Daar mag ik met 7+1 voor een echo. De verloskundige een paar dagen later gebeld en mag ik met 8 weken komen voor een intake + echo.
mij heb nog niet gebeld, ga denk ik maandag bellen. Zit alleen een beetje te twijfelen welke ik ga bellen. Bij me oudste 2 dat ik bij een praktijk waar ik met de auto naar toe moest 15/20 minuten, maar nu zie ik dat hier in het dorp er inmiddels ook eentje zit. bij de oudste had ik een spoedeisende en hij de tweede een geplande, dus wordt sowieso overgedragen aan het ziekenhuis met de 32 weken. het maakt dus in principe niet uit waar ik zit, denk ik, maar weet dus nog niet zo goed welke ik moet doen
Mooie test!! Ik heb mij vandaag aangemeld dus nu even afwachten wanneer ik wordt gebeld. Vorige keren werd het hier bezorgd, heb het nooit op hoeven te halen
Wat verdrietig van je zoontje Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschap en ik duim dat deze goed mag blijven gaan
Ik heb vandaag gebeld maar kreeg voicemail. De assistente zit er maar tot een bepaalde tijd dus morgen even opnieuw bellen. Zag ook dat ik een formulier kan invullen via de website maar zag ook dat er een nieuwe locatie bij komt dus even vragen per wanneer dat is want die is dan hier in de wijk dus dat zou heel fijn zijn ipv elke keer de halve stad door
Goedenavond allemaal, Gefeliciteeeerd iedereen en hopen op een fijne zwangerschap en gezonde kindjes Ik ben echt helemaal nieuw hier en hoop ook dat ik goed kan blijven reageren als het drukker wordt, maar heb mijn vorige zwangerschap ook altijd meegelezen en dacht nu is het tijd om ook eens af en toe te reageren Ik ben 33 jaar, getrouwd en een gezonde zoon van 1,5 jaar. Voor mijn eerste zwangerschap een vroege miskraam gehad met 5+5 dus de komende tijd ga ik onwijs spannend vinden.. al had ik toen vanaf het begin pijntjes. Nu 4+2 dus als alles goed blijft gaan ben ik waarschijnlijk 23-11 uitgerekend 12 april staat de eerste echo Wat een ontzettend heftige gebeurtenis ik wil jou dan ook even extra feliciteren en hopelijk nu een goede zwangerschap
Oh ja en qua kwaaltjes.. avondmisselijkheid als ik op bed lig en al steken in m’n liezen.. Dat had ik dus ook echt nog niet verwacht..
Gefeliciteerd ik duim voor je dat het goed blijft gaan!! Spannend!! Jaa heb ik ook gedaan mooie oploop voor 1 dag!! Ik test met 2v5 nu om de dag. Sensitest wel elke dag (anders komen ze niet op haha). Die loopt bij mij nu ook al mooi op
♡Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 16 november : 17 november : Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 18 november : Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje Ourbigdream - 28 jaar - 1ste kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje 20 november : NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje 21 november : 22 november : Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (☆) 23 november : 24 november : Sbh88- 33 jaar - 3de kindje 25 november: 26 november : 27 november : xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje 28 november : 29 november : 30 november: Afspraken: Lizzie13579 : 31 maart eerste echo Mamavanluki : 02 april eerste echo Ourbigdream: 02 april eerste echo Bozoe: 02 april eerste echo 2jongensmama: 07 april eerste echo NorahKiana: 8 April eerste echo xMeliisz - 19 april - eerste echo xMeliisz - 28 april - telefonische intake vk xMeliisz - 10 mei - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
♡Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 16 november : 17 november : Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 18 november : Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje Ourbigdream - 28 jaar - 1ste kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje 20 november : NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje 21 november : 22 november : Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (☆) 23 november : 24 november : Sbh88- 33 jaar - 3de kindje 25 november: 26 november : 27 november : xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje 28 november : 29 november : Beausecret - 29 jaar - 2e kindje 30 november: Afspraken: Lizzie13579 : 31 maart eerste echo Mamavanluki : 02 april eerste echo Ourbigdream: 02 april eerste echo Bozoe: 02 april eerste echo 2jongensmama: 07 april eerste echo NorahKiana: 8 April eerste echo xMeliisz - 19 april - eerste echo xMeliisz - 28 april - telefonische intake vk xMeliisz - 10 mei - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
♡Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 16 november : 17 november : Lizzie13579 - 29 jaar - 2e kindje 18 november : Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje Ourbigdream - 28 jaar - 1ste kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje 20 november : NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje 21 november : 22 november : Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (☆) 23 november : 2Believe- 33 jaar - 2e kindje 24 november : Sbh88- 33 jaar - 3de kindje 25 november: 26 november : 27 november : xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje 28 november : 29 november : Beausecret - 29 jaar - 2e kindje 30 november: Afspraken: Lizzie13579 : 31 maart eerste echo Mamavanluki : 02 april eerste echo Ourbigdream: 02 april eerste echo Bozoe: 02 april eerste echo 2jongensmama: 07 april eerste echo NorahKiana: 8 April eerste echo 2Believe: 12 april eerste echo xMeliisz - 19 april - eerste echo xMeliisz - 28 april - telefonische intake vk xMeliisz - 10 mei - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Ziet er goed uit Haha herkenbaar met het opmaken vd testen De enige die ik extra gekocht heb nu is clearblue digitaal dat blijft toch het leukst en meest bevredigend
Van clearblue heb ik er nog 1 en die wil ik doen wanneer ik zeker weet dat er 3+ komt te staan. Ik had een verpakking met 2 stuks erin. Heb ook nog 1 first response en 1 doosje kv2v5