Vervelend van het zuur! Hopelijk krijgt je niet weer het carpaal tunnen syndroom. Erg vervelend! Sterkte!
Hoe is het verder met iedereen? Hier zijn gangetje. Ik voel hem nu wel elke 2 dagen ofzo, denk ik. Ik voel vooral wat geduw van binnen. Op de plek waar hij zit. Maar blijft echt op de achtergrond (logisch ook met dit termijn en voorliggende placenta, de andere 2 kinderen voelde ik pas met 20 en 19 weken voor het eerst). Buik groeit hard, slaap wel slechter, zeker combi warm , hormonen en nachtbrakers is soms wel pittig. Over 2 weken de 20 weken echo. Zin in en ook weer erg spannend. Het blijft nog onwerkelijk. Een derde jongen erbij!!
Nou ik voel nog niks buiten de bal in mijn buik ha ha ha. Ik slaap ook niet zo goed meer en moet minstens twee keer naar het toilet 's nachts. Als ik voor het slapen CDB olie neem (5 tot 10 druppels afhankelijk van de verdunning) dan slaap ik als een roos, dat doe ik dus ook regelmatig.
Dankjewel! Klopt helemaal wat je zegt, maar had het gewoon niet verwacht omdat ze het vaker verkeerd voorspellen van meisje naar jongen en niet andersom. Maar wauw een meisje. Mijn man heeft echt een jongensfamilie(en ik ook) dus we waren echt uitgegaan van een jongen. Bizar!
Haha oke. Jullie geven me wel steeds meer bevestiging. In het potty shot zeggen ze ook meisje. Ik voel me nu goed. Misselijkheid is amper aanwezig! Hoe gaat het met jou?
Gisteren heb ik eindelijk eraan gedacht om te vragen waar de placenta zit. Antwoord was achter! Voel nog niks.... Jullie dus ook nog niet echt?
Hoi allemaal, Hoe is het met iedereen? Hier alles goed hoor, rond en gezond . Af en toe moe en louter misselijk als ik net te lang wacht met iets te eten, maar verder gaat het “over-all” goed. De enige “klachtjes” die ik wel heb is dat m’n bekken instabiliteit weer is komen op zetten (de ene dag is erger dan de andere dag) en een enorm last van carpaal tunnel in rechter hand. Gelukkig wel alleen in de ochtend bij het wakker worden maar dan ook wel heel heftig. Helaas voor mij een bekend zwangerschaps-kwaaltje . Ik weet dan ook dat het weer over gaat zodra ik bevallen ben Nog ff 5 maanden doorbijten Hoe is het met jullie? Groetjes Eveline
Bedankt! Moet het misschien toch maar gaan geloven haha! Vervelend dat je toch wel last hebt van de kwaaltjes! Heb je fysio voor je bekken of niet?
5 maanden klinkt echt ineens heel kort. Balen van je bekken, helpt fysio jou, of iets anders? En heb je al een mooi buikje? Ik wel, en nu nog binnen proporties dus voelde me heeel mooi gister in mijn nieuwe jurk. Hier gaat het ook goed, merk haast niet dat ik zwanger ben. Wel rare dromen. Vannacht ook weer, dat ik hem er al eerder uit had gehaald om zo op mijn buik te laten slapen in de draagzak, maar dat ik een afspraak bij de verloskundige had en toen ineens dacht: shit dit mag helemaal niet, ik had hem nog in de buik moeten laten zitten.
Ik heb sinds gisterochtend een soort vlinders in mijn buik gevoel. Zou dit een aanloop kunnen zijn naar het voelen van baby?? Ook kleine borreltjes zijn te horen. Hetzelfde gevoel als dat je vroeger had de avond en ochtend voordat je op schoolreisje ging of zo
Ik heb geen idee waar mijn placenta zit...maar ik weet van mijn eerste zwangerschap dat het pas met 22 weken echt duidelijk voelbaar was... ik dacht oprecht dat ik zwanger zijn heel leuk vond ha ha ha maar inmiddels weet ik dat dat pas vanaf 20 weken was....
Ha dames! Wat grappig om te lezen allemaal hierboven! Ik voel het al vanaf 12 weken, extreem vroeg maar het was echt zo, nu 16+4 en voel elke dag beweging. Geen idee waar placenta ligt...