Goed op jezelf en de kleine passen in ieder geval! Fijn dat het voor nu dan nog wel een soort van te doen is.
Hebben jullie ook laat van jeukende tepels? Ik word er echt gek van. Je kunt ook niet echt krabben Op een tepel is ook echt een schraal plekje. Doet echt pijn. Heb deze zwangerschap niet echt pijnlijke borsten gehad maar alleen jeuk dus.
ja af en toe jeuk maar ook af en toe zeer gevoelig. Ik merk soms dat ik breder ben dan ik denk ha ha ha...loop ik met mijn borsten tegen de deurpost of met mijn billen haha. Ik merk ook veel meer mijn bekken als bij mijn eerste zwangerschap, ik hoop maar dat het blijft zoals het nu is. En slapen, eindeloos slapen kan ik ook.
Hoi iedereen, Hoe gaat het allemaal met jullie? Hier alles goed . Afgelopen dagen goed ziek geweest van een heftige verkoudheid (geen Corona, thuistest was negatief) en sinds vandaag gaat het gelukkig weer beter . Alweer 20,5 week zwanger. De 21ste week. Wat gaat de tijd hard! Fijne dag allemaal! Groetjes Eveline
Heyy, Fijn dat je je weer beter voelt! En gelukkig geen Corona. De tijd gaat inderdaad heel snel!! Wij hebben gisteren de 20wekenecho gehad. Ik was echt heel erg zenuwachtig. Had al al doemscenario's bedacht. Gelukkig is ons meisje helemaal goedgekeurd! Dinsdag moet ik voor de eerste keer naar de psycholoog voor het miskramentrauma. Deze week veel frustraties, omdat daarvoor een verwijzing van de huisarts nodig is en die werkte niet echt mee. Maar gelukkig uiteindelijk wel gekregen.
Gelukkig geen corona!! Hier morgen 20 weken! Was vandaag wel echt ff beroerd van de corona vaccinatie zeg. De eerste prik nergens last van en nu gisterochtend de tweede gehad en de hele nacht en tot een uur terug bizar veel spierpijn en hoofdpijn. Gelukkig is het allemaal weer afgezakt. Hopelijk morgen weer helemaal zwanger fit.
Wij hebben vandaag ook een goede 20 weken echo gehad. Hij is wel erg groot. Zijn buikje valt zelfs buiten de curve en de rest zit aan de bovengrens dus ik moet met 24 weken testen op suikerziekte. Ik was heel bang dat hij achter zou lopen omdat ik nog steeds maar een klein buikje heb maar dat zegt dus niets. Sinds kort voel ik hem wel elke dag en zie je hem ook schoppen dus dat geeft zoveel geruststelling
Fijn dat alles goed was! Ik vond het heel erg spannend dinsdag, maar wel fijn om een uur naar haar te kijken. Zo zie je maar dat de grootte van de buik ook niet veel zegt. Dat schoppen is wel echt een geruststelling he! Fijn!
Oh wat vervelend van de prik, geen koorts gehad? Ik had vd eerste prik ook al best wat last dus vrees voor de 2e! Maargoed we gaan ervoor haha.
Wat fijn! Behalve vd suikertest dan, die lijkt me gewoon niet zo fijn. Ik moet ‘m ook sowieso helaas..
Wat fijn van de goede echo! En ook dat je bent doorverwezen, merk je dat je er veel last van hebt nu?
Fijn de goeie echo! Hier ook groot, maar dat waren m'n andere 2 ook. Suikertest is vervelend maar ook wel goed hoor. Als je het hebt zijn er toch meer risico's als je het niet zou weten en daardoor vaak hoog in je suikers zit.
Nee geen koorts gehad gelukkig! Al heb ik wel PCM genomen voor de hoofd en spierpijn. Hier is alles na een dag gelukkig ook weer over. Ik had bij de eerste alleen een zere arm, maar geen idee of dat wat zegt voor de volgende.