Uitgerekend 16 - 30 November 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavanluki, 11 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Ja begrijpelijk! Heb idd wel de bugaboo ’maxi cosi’ gekocht, zit ook al 5 weken levertijd op. En de weken vliegen voorbij..

2. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Ja ik hoorde het ook inderdaad! Ligt er ook aan waar je besteld. We zullen eens kijken over een weekje. Een collega zei dat het met kinderwagens een drama is nu door corona (gelukkig krijgen wij die al van mijn broer).

3. Ally2020

Ally2020 Bekend lid

15 nov 2020
    520
    662
    93
    Vrouw
    Ik koop (bijna) alles tweedehands. Veel goedkoper en vaak ook nog helemaal mooi en zonder levertijd :)

Een echte babykamer komt er ook niet aangezien ik een cosleeper heb en een kast in onze slaapkamer hebben ingericht als comode hihi. De eerst 1,5 jaar zal de baby wel bij ons slapen dus tijd genoeg om de kamer welke nu voorraad kamer is nog om te toveren. Ledikant had ik ook nog en ik krijg veel van vriendinnen :) geen duur rondje voor ons deze keer dus.

Ik heb deze pony in december als leen/project pony gekregen met voor mij de wetenschap dat ik nog een kindje wilde en niet wist of ik weer echt een eigen paard wilde. Toen ik dan in maart zwanger bleek wist ik al dat ik een baby en een paard niet kan kombineren. Idee was ook of en baby of een paard maar de baby liet op zich wachten haha. Gelukkig krijgt ze een super plek bij iemand die veel tijd en liefde voor haar heeft!

4. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Wij hadden de maxicosi niet meer en heb nu voor weinig een zo goed als nieuwe maxi cosi pebble overgenomen. Kinderwagen halen wij denk via marktplaats. Vorige is net een jaartje weg. Wij kopen zowel nieuw als tweedehands maar wil wel altijd goed kijken bij tweedehands
    Ohh dat scheelt weer. Welke kinderwagen krijgen jullie van jou broer?

Beausecret vindt dit leuk.
  5. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Wij hebben een babykamer nieuw gekocht bij de oudste in 2015 bij de babydump van het merk interbaby. De set staat nog en die blijft staan voor nr3. Wij zijn bezig om alle kamers en woonkamer opnieuw te schilderen dus zetten daarna alles goed. Eerste tijd komt de baby ook bij ons in de co sleeper (hebben we nog). Mijn meiden wilden samen in een stapelbed dus afgelopen week hebben wij die in elkaar gezet. Foto is van internet maar had nog geen foto gemaakt. Boven en onder is roze want je kon zelf bepalen hoe om je ze doet.

Bijgevoegde bestanden:

Ally2020 vindt dit leuk.
  6. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Hier ook veel 2de hands.

Bij de oudste hadden we babykamer, cosleeper, wagen en autostoel nieuw gekocht maar deze gaan nu voor de derde weer mee.

Qua kleertjes koop ik alleen geboortepakje nieuw en de rest krijgt hij van z'n broers en vinted.

Box hadden we bij de oudste al 2de (of eigenlijk 10de ) hands, maar we gaan verhuizen en wil er nu een op wielen. De oude blijft dan wel op zolder voor m'n broertje wellicht in de toekomst. Badspul enzo ook alles gekregen bij de oudste (en gebruiken we nu zelf voor de 3de keer).

Oh en ik heb net ene nieuw wollen dekentje gekocht voor de buikbaby :roflmao: de andere slapen nog met hun eigen wollen dekentje.

Heb ook een 2de hands babynestje gekocht. Zodat hij rondom de verhuizing toch een beetje eigen plekje heeft.

Beausecret, xMeliisz en Nien92 vinden dit leuk.
  7. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Een donkergroene Mutsy! Ik ben zelf eigenlijk helemaal fan van Bugaboo maar hun kindje heeft er nauwelijks in gelegen dus toch maar proberen.

8. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Superleuk bed!

xMeliisz vindt dit leuk.
  9. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met jullie rug, bekken, bandenpijn e.d.?

10. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Rug en bekken gaat goed, zolang ik maar echt regelmatig blijf sporten. Heb ondertussen wel een buikband voor het sporten.

Want die bandenpijn o_O:|. Het ergste is s nachts , als ik de nu nog jongste moet tillen om bij ons te leggen, dan crepeer ik echt ff. Dus dat mag m'n man voortaan doen haha.

11. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ja je kan altijd kijken of hij bevalt en mutsy is een prima merk. Ik wil denk weer voor Joolz gaan maar kijk ook verder naar andere wagens

Nien92 vindt dit leuk.
  12. Ally2020

Ally2020 Bekend lid

15 nov 2020
    520
    662
    93
    Vrouw
    Toi, toi, toi, ik heb nergens last van :) af en toe een steek hier en daar en een beetje waggelen na het opstaan als ik een lange dag van het een of ander heb gehad maar verder alles nog prima.

Ben wel sneller moe maar goed met al die extra kilo‘s inmiddels ool geen wonder haha

Nien92 en Beausecret vinden dit leuk.
  13. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Fietsen doet pijn aan mijn bekken, dus doe ik liever niet te lang. Verder idd alleen enorm veel pijn na dag veel wandelen of intensief bezig. Laatst muur babykamer geverfd, ja dat voel ik wel. We gingen gister uiteten en hebben heel lang getafeld, van half 7 tot 11.. Auw ja dat voelde ik ook wel. Te lang zitten in dezelfde positie op harde stoel is niet best.

Verder over het algemeen ok, maar doe ook geen gekke dingen.

14. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Haha goede oplossing! Maar vervelend!
    Is het bij jou zo'n scherpe pijn/steken?
    Bij mij voelt het maaraf en toe zo em soms echt nog steeds als menstruatiegevoel.

15. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Ja dat lang zitten herken ik wel. Gisteren naar de bios geweest (op zich zachte stoelen) maar ooklastig..

Beausecret vindt dit leuk.
  16. Evelinetje

27 mrt 2021
    95
    82
    18
    Vrouw
    Hoi dames,

hoe gaat het met jullie? Hier alles goed. Vakantie nu en merk nu pas hoe extreem vermoeid ik eigenlijk ben nu ik er zeg maar aan toe geef. :p Best vermoeiend. Haha! Verder alles oké. Met jullie?

Groetjes Eveline

17. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Hoihoi!
    Zo hé wat herken ik me in wat jij zegt. Heb al drie dagen gewoon niks gedaan en vooral geslapen. Wilde de kledingkast opruimen, maar ben het al drie dagen aan het uitstellen :$. Merk toch dat het energielevel zakt nu. Verder alles oke ook!

Evelinetje vindt dit leuk.
  18. Ally2020

Ally2020 Bekend lid

15 nov 2020
    520
    662
    93
    Vrouw
    7CA848F9-40EB-4FEB-A8D7-3C49EFC910DB.jpeg

Tijd voor een buikfoto.... 24+2 presenteert deze vinvis. Het is me wat! Verder gaat het wel heel goed eigenlijk. Geen kwaaltjes op beetje moe, sneller buiten adem, wat maagzuur hier en daar en wat vocht vasthouden.

Ik hoop dat jullie ook allemaal lekker gaan!

Evelinetje, xMeliisz en 2jongensmama vinden dit leuk.
  19. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Ahh leuk buikfotos! Hier 25.1 , hier verder ook alles.goed. wel erg moe ook! En de wat standaard dingen als banden en maagzuur. Bekijk bijlage 697354

Evelinetje en Ally2020 vinden dit leuk.
  20. Nien92

Nien92 Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.085
    724
    113
    Vrouw
    Wat een prachtige buiken dames!

Hier vooral last van middenrif/ribben. Iemand die dit herkent? Buik groeit best hoog, dus misschien wordt alles een beetje naar buiten gedrukt? Baby is het nog lang niet (en schopt ook vooral laag nu nog). Vandaag de kinkhoestvaccinatie gehad. Jullie ook?

Deel Deze Pagina