Hoi allemaal, hoe is het met jullie? Hier alles oké. Zo’n vreemd idee dat ik kan zeggen dat ik volgende week zondag uitgerekend ben… aaaahhhh!!!! Voor het geval dat ik jullie voor die tijd niet meer “spreek”; wens jullie allemaal een voorspoedige bevalling toe en we horen van elkaar na de bevallingen weer . Groetjes, Eveline
Ik vind het nu ook wel spannend worden hoor… maxi cosi kan nog niet in onze auto omdat de kinderwagen daar nog vaak in moet. We hebben echt een mini auto nog. Vluchttas deels klaar. Flesjes moet ik nog uitkoken. Decoratie op kamertje. Misschien nog een keer alle beddengoed wassen (had ik rond 20 weken gedaan al). En er staan nog dingen op mn wishlist. Zoutlamp, pittenzakje van teddy, knuffeldoekje. Niet allemaal noodzakelijk maar wel leuk om te shoppen. @2jongensmama ja 3600 is een mooi gewicht alleen zei ze daar al van dat het net boven de curve ligt? En onze meid was 3100 Gr bij geboorte, vandaar dat ik denk okee big boy! Maar goed, zal vast passen als het gewicht maar niet rond zijn bol zit. Nu de spanning toeneemt rondom de bevalling overweeg ik wel weer een ruggenprik. Terwijl die de vorige keer niet werkte en daarna allemaal ook complicaties opliep. Ik twijfel zo. Want je hoort ook succesverhalen zeg maar. Lastig. Wat zijn jullie overwegingen?
Ja wat spannend. Het komt nu zo dichtbij! Hier vannacht dus paniek omdat ze waarschijnlijk aardig aan het indalen is. Ineens brak het zweet me uit want ik had nog geen kleertjes gewassen en gee vluchttas klaar en nog 393939 dingen niet gedaan. Dus vandaag alles gewassen . Nesteldrang heb ik nooit gehad. Vandaag was echt meer uit noodzaak. Dacht echt: stel dat dit nu doorzet... @Beausecret ik ga juist niet voor de ruggenprik (maar dat is ook vanwege een hernia). Ik ga denk ik voor het morfinepompje. Dames alvast heel veel succes!!!! We kunnen bijna knuffelen
Hoe is het met iedereen? Al wat gerommel? Ik ben gisteren gestript, heb 2cm ontsluiting en verweekte baarmoedermond. Helaas heeft het niet doorgezet. Vanochtend wel wat delen van de slijmprop verloren. Maandag mogen we ons melden op de verloskamers (als er plek is) om de vliezen te laten breken
Hier gaat het goed. Drukke baby in de buik en dat is te voelen aan mijn ribben en rug. Ja gaat nu echt op schieten al heb ik voor nu nog genoeg te doen. Woonkamer is klaar met schilderen maar met terugzetten zag ik dat al het speelgoed wel een schoonmaak beurt kon gebruiken, daar ben ik nu tussendoor mee bezig. Verder nog de vluchtkoffer verder inpakken, co sleeper en kinderwagen opmaken en er ligt nog genoeg wasgoed. Als ik er nog aan toe kom wil ik de geboorte traktaties ook alvast klaar hebben staan. En dan natuurlijk nog gewone huishouden zoals wc/badkamer/keuken schoon houden Maxi cosi pakken wij op het moment dat wij naar het ziekenhuis moeten. Met dit weer ben ik bang dat hij anders zo vochtig wordt. Je zou ook nog een morfine pompje(remifentanil) kunnen overwegen als ze dat bij jullie in het ziekenhuis hebben. Hier heb ik goedkeuring om voor de 3e keer natuurlijk te proberen. Beide meisjes zijn met een keizersnede geboren. De oudste duurde lang voor het goed opgang kwam en door drukte in het ziekenhuis zijn er veel fouten gemaakt. Lag uiteindelijk met persdrang op de OK waar verder niks mee is gedaan of nog gekeken is naar ontsluiting. Bij de jongste kwam het wel goed op gang maar doordat ze niet goed ingedaald lag is zij tijdens de weeën dwars gaan liggen en vanwege eerdere ks wilden ze liever niet een draaipoging doen. Nu afwachten hoe het gaat verlopen.
Spannend zeg, alvast heel veel succes!! Hier alles nog rustig maar verwacht ook niet voor de uitgerekende datum te bevallen maar je weet maar nooit. Dochters zijn geboren met 41 weken en 40+4 weken
Gisteren had ik best lang weeën. Uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek ik eerst 3cm te hebben en na twee uur weeën om de 5 minuten van zo'n 40 sec zat ik op 4cm. En toen stopte het Dus we zijn nu weer thuis in afwachting
@bozoe ik zie in je handtekening dat je bevallen bent gefeliciteerd hoe is het gegaan en hoe gaat het met jullie? Hoe gaat het met de rest? Hier maandag controle gehad bij de gyn en ze dacht het hoofdje bovenaan te voelen en veel vruchtwater. Nu gaan ze morgen met de echo de ligging en vruchtwater bekijken. Voel nu juist veel geduw/getrappel bovenaan en in mijn zij dus ben benieuwd hoe ze nu precies ligt
♡ Uitgerekend 16-30 november 2021 ♡ 14 november: Evelinetje - 38 jaar - 4e kindje 16 november: 17 november: 2Believe- 34 jaar - 2e kindje ❤️ 18 november: Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje 19 november: 2jongensmama - 38 jaar - 3de kindje ♥️ 20 november: NorahKiana - 29 jaar - 2de kindje 21 november: Vie87- 33 jaar- 3e kindje Simba1992 - 29 jaar - 2e kindje 22 november: Sylvanaaa - 31 jaar - 2e kindje 23 november: Bozoe - 29 jaar - 4e kindje (overleden kindje)❤ Nien92 - 29 jaar - 1e kindje 24 november: Sbh88- 33 jaar - 3de kindje 25 november: Mamavaneenengeltje - 29 jaar - 2e kindje xMeliisz - 31 jaar - 3e kindje 26 november: Beausecret - 29 jaar - 2e kindje 27 november: 28 november: Ally2020 - 38 jaar - 2e kindje 29 november: 30 november: Elaf - 27 jaar - 2e kindje Afspraken: xMeliisz - 11 november - echo ligging/vruchtwater Bevallen: Sterretjes ⭐⭐⭐ Ourbigdream Lizzie13579 Girl34 ------------------------------------------ jongen (4) | meisje (3) | verrassing (1) ------------------------------------------
Wat spannend! Ben benieuwd wat ze morgen dan zeggen. Ik voel die van mij nu ook meer dan een paar weken geleden toen ze meer ruimte had en inderdaad ook in de zij en bovenaan. Is dat morgen dan nog een officiële liggingsecho? Ben je er klaar voor?
Spannend, benieuwd of ze wel goed ligt. Gister voelde ik hem ineens minder, toen ik ijs ging eten s avonds laat kreeg ik wel weer reactie en voel hem nu weer als vanouds. Ligt nog niet ingedaald, dus heb veel last van maagzuur. En we hebben hier allemaal griep.. Man en kind hebben koorts, ik aan het hoesten en had vorige week koorts. Geen corona maar toch niet fit.
Wij zijn op 8 november trotse ouders geworden van Sev. Ze hebben mijn vliezen gebroken bij 37+6. Ik had al 4cm ontsluiting en om half tien de eerste wee. Ik ging vrij snel naar 6cm. Net toen ik dacht dat ik het niet meer trok kreeg ik persweeën. Ik heb 8 minuten geperst want hij zat helaas vast met zijn schouder. Om 12.38 uur is hij geboren. Dus een vrij vlotte bevalling. Hij had een apgar van 4 maar eenmaal er uit ging het al snel goed en kleurde hij mooi bij. We zijn gisteren thuisgekomen uit het ziekenhuis en zijn heerlijk aan het genieten. Hij is trouwens vrij fors (3945 gram).
Nee geen officiële liggingsecho. Ze willen het gewoon even controleren. Buik is ook redelijk groot, ik zelf ben maar 1.61 en de andere 2 waren 3 kilo bij de geboorte maar ook toen veel vruchtwater maar is verder nooit naar gekeken. Heb al 2 keizersnedes gehad dus denk vandaar extra echo. Oudste zetten niet goed door en laatste x toucheren zat ik op 7cm. Toen kreeg ik te horen dat het een ks werd maar door drukte in het ziekenhuis heeft dat nog 3 uur geduurd. Uiteindelijk met persdrang op de OK gelegen en ze hebben nooit gekeken of ik volledige ontsluiting had op dat moment. Bij de jongste kwam het goed op gang maar ze draaide tijdens de weeën naar dwarsligging dus moest ze gehaald worden. Nu heb ik toestemming om het weer natuurlijk te proberen maar dan moet ze wel goed blijven liggen. Dus blijft afwachten tot het laatst denk ik
Gelukkig voel je hem nu wel weer goed bewegen. Beterschap voor jullie allemaal, hopelijk allemaal weer fit op het moment dat de baby geboren wordt Gefeliciteerd met jullie zoontje Dat ging idd nog vrij snel, gelukkig ging het snel goed met hem. Lekker genieten met z’n allen en een hele fijne kraamtijd
Hoi allemaal, Afgelopen vrijdag (05/11) is onze zoon Raf geboren na een ietwat pittige bevalling (binnen gekomen in zkh met 7 cm ontsluiting, weeën storm maar niet meer in aanmerking komen voor pijnbestrijding, geboorte met vacuum pomp en uiteindelijk liet ook de placenta niet los en moest ik na bevalling met enige spoed naar OK). Maarrr…. Het is het allemaal waard geweest . We maken het prima en ook trotse papa, zussen en broer maken het goed. We mochten de dag daarna gelukkig lekker naar huis en de genezing gaat als een trein. Groetjes, Eveline
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Klinkt inderdaad als een turbulente bevalling! Gelukkig gaat het nu goed met jullie. Lekker genieten!❤