Uitgerekend 16 - 30 november 2023❤️

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Papallona, 13 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Jaaaa ook hier van die mooie testen! Super gaaf!!
     
  2. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd! Wat leuk dat je er bij komt. Hoe voel je je?
     
  3. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ook al van die mooie testen! Gefeliciteerd :D
     
  4. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Hee hallo! Wat leuk dat je er bij bent. Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat een leuke verrassing dat de test dan toch positief was.

    Ik hou van die vroege testers, ik heb zelf me ook echt scheel getest. En elke keer weer onzeker of de oploop dan wel weer goed is.
     
    Joy94 vindt dit leuk.
  5. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Nou, vanwege m’n best heftige buikpijn heb ik toch nog getest zojuist.. ik ben nu 4+6! Ik hoop dit weekend een 3+ te krijgen op cb maar die stel ik nog even uit.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Nummer4 en pautjepoets vinden dit leuk.
  6. Joy94

    Joy94 Actief lid

    31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw
    Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd <3
    Je vroeg in een vorige reactie hoe ik me voel.. ik voel af en toe wat krampjes, vermoeidheid en verder niet heel veel. Het is inmiddels geland dat ik echt zwanger ben (had daar wel een paar dagen voor nodig voordat het echt voelde) en ik vind het echt genieten zwanger zijn :D

    Jaa vroeg testen is zo leuk haha maar soms zo stressvol inderdaad. Toen ik een heel licht lijntje had gekregen, was ik zo zenuwachtig die nacht voor de test van de volgende dag :p

    Hoe is jouw oploop?
     
  7. Joy94

    Joy94 Actief lid

    31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw
    Oh prachtig testje! Ik snap je onzekerheid door de pijn :( heel vervelend dat.. en het enige wat je kan doen voor iets van bevestiging is testen. Maar zo te zien een 'dye stealer' (hoe noemen ze dat in het nederlands :roflmao:?)
     
    Papallona vindt dit leuk.
  8. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ik moet even wennen aan het forum zo, met een groep dames. Ik lees heel snel over iets heen of vergeet iets. Sorry alvast! Toen ik de vorige keer zwanger was had je “clubs” op het forum, dat beviel me zoveel beter moet ik zeggen.

    Fijn dat je zo lekker geniet van het zwanger zijn! Het is ook elke keer weer een wonder hè. Lekker rustig aan doen, toegeven aan die vermoeidheid en je lekker laten verwennen!
     
    Joy94 vindt dit leuk.
  9. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Hahah wat een leuke benaming daarvoor, ik had dit nog nooit eerder gehoord moet ik zeggen. Maar ga ‘m zeker onthouden:D
     
    Joy94 vindt dit leuk.
  10. Joy94

    Joy94 Actief lid

    31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw
    Haha geeft niet hoor. Ik dacht ik zeg het even erbij zodat je weet dat die berichtjes beide van mij waren.
    De tijd van clubs heb ik niet meegemaakt, ik vind dit soms ook wel onoverzichtelijk zo..
     
    Papallona vindt dit leuk.
  11. Joy94

    Joy94 Actief lid

    31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw
    In de amerikaanse 'trying to conceive' groepen, apps, youtubefilmpjes, etc. leer je zoveel termen. Super handig maar wel engels natuurlijk:p
     
    Papallona vindt dit leuk.
  12. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Jaa heel fijn hoor! De tijd van clubs was fijn, weet niet hoe lang dat er al niet meer is maar je kon in je club verschillende onderwerpen plaatsen en zo was het minder overzichtelijk en liep het minder door elkaar. We zijn daarna wel met een groepje van 7 naar whatsapp, met 3 heb ik echt super nauw contact over gehouden. We spreken elk jaar af en we hebben veel contact via de app. ik hoop dat ik dit ook goed kan bijhouden en iedereen uit elkaar kan houden haha.
     
    Joy94 vindt dit leuk.
  13. Joy94

    Joy94 Actief lid

    31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw
    Oh dat is super fijn! Jaa soms lastig, vooral omdat je alleen incognito namen ziet en geen gezichten erbij enzo
     
    Papallona vindt dit leuk.
  14. Mina86

    Mina86 Fanatiek lid

    30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Ziet er hartstikke goed uit!! Mooi donker! :D
     
    Papallona vindt dit leuk.
  15. Mina86

    Mina86 Fanatiek lid

    30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Ik doe ook mn best om alles bij te houden! Maar dat is best lastig! Maar als we er allemaal last van hebben dan komt het vast wel goed :roflmao:
     
    Papallona vindt dit leuk.
  16. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Whaha ja moeten we elkaar meer helpen herinneren wie, wie is
     
    Mina86 vindt dit leuk.
  17. Jolieke

    Jolieke Actief lid

    16 feb 2020
    195
    186
    43
    Vrouw
    Ik meld me toch maar aan hier, al vind ik het erg spannend :$

    Ik gok voor nu op 17 november.
    Over twee weken vroege echo.

    De zwangerschap was niet gepland. We hadden alles afgesloten na drie kinderen. Die zijn er alledrie met hulp van iui gekomen.

    Slecht zaad, slechte eitjes, hormoon tekort..
    Hoe is het mogelijk:oops:

    Inmiddels begin ik meer aan het idee te wennen en zijn de paniekaanvallen voorbij.

    Ik ben nog wel huiverig voor de echo (maar ja, wie niet)
    Of het wel gezond is. En of er wel wat zit. (Of 2.. please NO)

    Onze kids zijn 10, bijna 8 en 4 jaar. En ik ben dan maar liefst 38 jaar. Vind mezelf ook veel te oud voor nog een baby. Mijn moeder was ook ouder en dat vond ik vroeger nooit leuk :o:

    Een banner maak ik wel als ik de echo heb gehad. Over twee weken
     
    Joy94 en Papallona vinden dit leuk.
  18. Mina86

    Mina86 Fanatiek lid

    30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Wauw!! Welkom @Jolieke Dit baby'tje wil heel graag bij jullie zijn zo te horen. Wat een wonder! Wat fijn dat je al een beetje aan het idee gewend bent, je partner ook?
     
    Papallona vindt dit leuk.
  19. Papallona

    Papallona Fanatiek lid

    9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom hier! Wat een verrassing moest dat geweest zijn zeg, ik snap dat dat even tijd nodig had om te landen. Je hebt al op tijd een echo, dat is ook fijn. Heb je dat bij de verloskundige of een kliniek?
     
  20. Jolieke

    Jolieke Actief lid

    16 feb 2020
    195
    186
    43
    Vrouw
    Man reageerde heel rustig. Maar voor hem word het pas echter als er bewijs is.
     
    Nummer4 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina