Het makkelijkste is om je profiel op je handtekening te klikken. Klik daar op je banner en dan krijg je de url in een balkje te zien. In die url zie je je uitgerekende datum staan, die kan je daar aanpassen en je banner past zich ook aan. Net al gezocht waar je die banners ook al weer kon vinden maar ik kom er zo snel niet op.
Oh wat leuk Legoland!! Daar zijn wij vorig jaar 2 dagen naar toe geweest en dat was zo'n groot succes! De jongens vonden dat helemaal te gek en hebben het er nog steeds over! En groot gelijk wat betreft zwemles, zo zonde als ze veel lessen missen! Heb nu een aantal parken gevonden in de Belgische ardennen die nog plek hebben voor in de zomer. Met een meertje / riviertje erbij waar je kan zwemmen, kanoën, suppen en van die klimbomen. En het is maar op 4 uurtjes rijden van hier! Naast dat ik 'bang' ben om veel te vroeg te bevallen (ik weet ook niet waarom want mijn andere 2 kwamen ook gewoon een week telaat), zie ik op tegen zo lang in de auto zitten met m'n bekkenpijn.. Ook al kun je natuurlijk elke 1,5uur er uit..
@Maan84, wat fijn dat je een prettig intake gesprek gehad hebt. Dat is in ieder geval een begin. Ik hoop dat ze je daar goed kunnen ondersteuning! Zo weinig slapen is echt niet fijn! hopelijk krijg je er iets voor wat gaat helpen! En voel je je vandaag weer wat beter! Ik heb voornamelijk alleen maar gekregen dingentjes. en m'n kinderen hebben wat kleertjes gekocht..omdat ze dat zo schattig vonden haha.. Ohja.. ik heb een kinderwagen gekocht.. oeps! Zou het al bijna vergeten.. Ik heb ook helemaal niks meer.. Dus ik moet alles opnieuw kopen.. Ik heb nog nooit een winterbaby gehad, dus ik weet ook eigenlijk helemaal niet wat ik moet kopen haha..
@MissLinda Wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Nu beginnen met echt genieten! Al snap ik je ongerustheid.. Het blijft bijzonder he zo'n kleintje in je buik ♡♡
Ik heb overigens nu al een dag of 2 geen baby gevoeld hoor.. ze zal wel veel ruimte hebben want ik heb het gevoel dat m'n buik enorm is! Iedereen durft nu ook aan mij te vragen of ik in verwachting ben.. Ook heb ik een mega kleding probleem.. Ik weet gewoon niet wat ik aan moet.. Ik heb kledingvoorschriften op mijn werk van een shirt en eventueel vest. Dus jurken / rokken gaan echt niet. Alleen geen enkele broek zit meer lekker. En ik vind het zo zonde geld om zwangerschapsbroeken te kopen...
Deze temperaturen (en vooral na een regenbui) zijn veel beter dan dat hele warme. Het gevoel van scheuren ken ik niet, maar misschien rekt de baby zich dan even uit en voel je dat? Fijn dat je de intake achter de rug hebt. Hoop dat je maar snel iets krijgt om lekker te kunnen slapen, want die rust heb je ook wel nodig. Ik haal 6-7 uur per nacht maar helaas niet achter elkaar. Vanmorgen om 5u maar opgestaan want het had toch geen zin meer om me nog om te draaien. De vogels begonnen te fluiten en het was al licht... Dan lig ik me toch alleen maar te ergeren aan het feit dat ik wakker ben En de jongste stond er om 5:45 ook al... zucht... Oudste gaat eindelijk uitslapen dus er is nog hoop Over een jaar of 7 slaapt alleen de baby nog niet uit. Ik heb nog helemaal niks gekocht. Wil het ook nog niet. Gek genoeg want bij de anderen was ik al lang aan het shoppen. Misschien omdat we het geslacht nog niet weten. Ik zit wel rond te kijken naar een nieuwe maxi cosi en dat soort praktische dingen maar heb nog niks gekocht. Qua kleertjes wacht ik tot maat 56 weer terug komt van schoonzus. Misschien koop ik wel iets in maat 50 want heb het idee dat dit kindje niet zo groot gaat worden als de rest. Misschien omdat ik zelf nog niet zo hard groei als bij de andere drie. === Leuke discussie met mijn middelste (8): "Mama, hoe zat dat ook al weer met oogkleur? Papa heeft blauwe ogen maar wij alle drie bruin, waarom?" - Nouja, omdat mama's bruine ogen dominant zijn en er dus 75% kans is dat een baby van ouders met blauw+bruin, bruine ogen krijgen. "Oh, dan krijgt deze baby dus blauwe ogen want de 75% zijn wij drieën en de baby is de overige 25%" Ik zelf heb ietwat krullend (donker)blond haar met bruine ogen, net als alle drie de kinderen. Drie bruinogige blonde krullenkoppies... Zou toch wat zijn als deze baby donker steil haar heeft en blauwe ogen Qua uiterlijke trekjes zie je heel veel van mijn vriend er in hoor, onder het jaar leken ze allemaal sprekend op hem (maar toen waren ze ook kaal en hij milimetert zijn haar altijd haha). Toen hun blonde lokken eenmaal begonnen te groeien, begonnen ze steeds meer op mij te lijken. Nu is hun karakter alleen nog typerend voor mijn vriend en heb ik drie mini-me's rondlopen. Zou toch echt nergens op lijken als de baby er 'heel anders' uit komt deze keer Ga je nog meer roddels krijgen in dit vreemde dorp
Krijg je ook meer controles ivm de vroeggeboorte van je dochter? Jammer dat niet alles goed te zien was, maar aan de andere kant mag je volgende week natuurlijk nog een keer genieten (en wegkijken, oh zo moeilijk!). Mijn rug zeurt ook wat maar niet zo dat ik me er zorgen om maak. Wanneer jij dat wel hebt zou ik echt even aan de bel trekken. Snap dat je er angstig van wordt. Laat ze je maar goed in de gaten houden!
Fijn dat je wat hebt gevonden! Ook al geboekt? De ardennen lijken me heel erg mooi, ik ben er zelf nog nooit geweest. Klinkt in ieder geval erg goed! Die autorit zal niet fijn zijn rond die tijd, maar gelukkig hebben wij een 7-zitter dus kan ik de stoel achter me vrij houden en verder achterover zetten. Tenminste, als we niet te veel baggage meenemen En dan inderdaad maar een pauze extra inlassen. Ik ga nog op zoek naar andere dagtripjes. De eerste drie weken is mijn vriend vrij dus dan zullen we samen nog wat uitstapjes maken. De laatste drie weken zullen wel in het teken staan van voorbereiden op de middelbare school voor de oudste. Misschien de kinderen nog een paar nachtjes uit logeren bij opa/oma of vriendjes. Mijn dochter wil graag een dagje naar Amsterdam met mij, naar het Rijksmuseum. Daar heeft ze haar zinnen al heel lang op gezet.
Ik ben blij met het warme weer, draag nu stretch jurkjes die ik normaal gesproken nooit draag, maar heb maar 1 passende positiebroek. De rest is te klein of te groot... Mocht iemand maatje 36/38 kunnen dragen, ik heb nog een grijze skinny jeans die ik tijdens de vorige zwangerschap te klein heb gekocht. Het zou maat 38 moeten zijn maar ik kom er met geen mogelijkheid in. De rest wat hier ligt is me veel te groot, aangezien ik bij de andere zwangerschappen zo groeide. En nu... pas ik dus nergens in. Ik voel met je mee. Wat balen dat je geen jurk of rok aan mag, dat maakt het zoveel makkelijker. Mag je wel leggings dragen met bijvoorbeeld een lange top of blouse er over? Ik vind het ook zo zonde om nu nog wat te moeten kopen voor die paar maanden, maar aan de andere kant weet ik dat ik nog wel een half jaar na de bevalling lekker in de positiebroeken blijf lopen omdat ze zo heerlijk zitten over het litteken dus eigenlijk zou het best kunnen. Moet op zoek naar in ieder geval nog 1 fijne jeans. Met dit weer heb ik in ieder geval 1 driekwart broek met elastische boord die nog fijn zit en ik kwam ook 2 positieleggings tegen tussen de zwangerschapskleding, ga ik binnenkort ook maar weer eens passen. Verder alleen positie longsleeves (drie winterkindjes) en mijn gewone strakkere tops en shirts zijn nu echt te kort aan het worden. Voor nu vooral op zoek naar een leuk positiebadpak. Vorig weekend mijn eigen sportbadpak nog aangehad maar mijn boobs begonnen aan de zijkant uit te puilen en het zat door de groeiende buik toch wel erg strak. Bij mij durven mensen nog niks te vragen, het lijkt gewoon alsof ik een normaal buikje heb en niet superslank ben. Daarbij droeg ik voorheen eigenlijk altijd ruimvallende shirts dus niemand weet hoe mijn buik er niet-zwanger uit zag Als ik dan noem dat ik bijna op de helft ben, zijn ze ook enorm verbaasd omdat je het gewoon nog niet ziet. De opgeblazen darmen zijn nu voorbij (behalve na het avondeten) dus het is gewoon een vetrolletje geworden hier. Benieuwd wanneer mensen het echt gaan durven vragen. Ik maak zo even een buikfoto. Wie doet mee? Ben wel benieuwd naar jullie buikjes!
Oh wat heerlijk die redenatie! Haha! Hier zijn er niet veel opties. We zijn allebei blond met blauwe ogen, de kinderen ook. Ik heb wel wat rossigs in m'n haar, de oudste heeft exact mijn haarkleur. De jongste is wat blonder.. Wie weet wordt dit wel een meisje met rood haar ♡♡
Mijn vader was peentjesrood. Mijn broer (vroeger witblond, later zwart (grijs ondertussen) heeft een zoon met donkerrood haar en een dochter met prachtige roodbruine lokken. Mijn haar had vroeger ook altijd een rossige gloed en soms zie ik het wel weer eens terug. Ik vind het prachtig, kinderen met rood haar. Jammer dat het niet meer zoveel voorkomt.
Nee helaas ik kan geen leggings of iets dragen met iets langs. Mijn werkkleding bestaat uit een normaal /kort shirt / poloshirt eventueel met kort vest. Ik had 1 positiejeans gekocht, maar die zit helaas nu al niet meer lekker. Verder heb ik 2 broeken met een elastieken band.. (oa die van de foto) die gaat nog goed.
Wat heerlijk al die vakantieplannen. Wij gaan denk ik niet. We krijgen in september de sleutels van ons nieuwe huis dus dan hopelijk snel verhuizen. Denk doordat ik nog niks aan een babykamertje kan doen al wel al best wat babykleertjes gekocht heb. En wat ik nog heb is toch wel veel jongens spul en blauw en groen. Al ben ik niet zo van het roze, ik vind meisjeskleren met hier en daar een randje of ruche wel schattig. Dus kan me soms niet inhouden. Qua kleren voor mezelf ben ik al de hele week chagrijnig want echt niks zit normaal. Mijn normale kleren zitten te strak en ziet t eruit alsof ik 10 kilo te zwaar ben. En mijn zwangerschapskleren zijn nu te groot en flubbert overal. Dus uit frustratie net maar de stad in geweest en 4 van die ‘shirt dresses/overhemdjurk’ (heet dat zo?!) gekocht die je zowel normaal als tijdens de zwangerschap kan dragen. Hopelijk kan ik daar iig de warme zomer mee door. Mooie buikfoto’s hoor! Zal eens kijken of ik t niet vergeet, dan post ik er ook 1 Oh en over die rode haren, ik ben zelf roos/rossig dus ik hoop stiekem wel op een meisje met rood haar. Mijn twee jongens zijn net zoals mijn man blond. Dus wel zullen zien. Fijn weekend alvast allemaal!
Hier ook veel jongenskleertjes dus als het een meisje is denk ik wel dat ik moeite ga krijgen met me inhouden. Verhuizen in september, pas je wel op? Laat anderen maar lekker voor je sjouwen met de verhuisdozen. Overhemdjurken zijn leuk! Tijdens de zwangerschap met een riempje boven je buik, na de zwangerschap in je taille, ze blijven leuk. Waar heb je ze gekocht?
Mina heeft een mooi & echt-zwanger buikje, bij mij is het gewoon een dikke vetrol... Morgen maar weer op de weegschaal om de schade van de afgelopen week te bekijken. Ben echt zo ontzettend bang om weer zoveel aan te komen... Eerste trimester (13w) 5kg aangekomen, sindsdien een kilo er bij (18w), dus op zich vrij stabiel maar ik vrees voor morgen... Afgelopen week wat zitten snoepen Cravings he Heeft iemand tips voor een leuk positiebadpak? Mijn badpak zit nu echt te strak.