Uitgerekend 16 - 30 november 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Papallona, 13 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fladder38

Fladder38 Actief lid

7 dec 2022
    311
    215
    43
    Vrouw
    @Nummer4: Hopelijk heb je er deze zwangerschap niet al te veel last van! Een vriendin van me droeg omwille van een vroegere rugoperatie een soort steunband tijdens haar zwangerschap. Maar dat deed jij mss ook al?

Papallona en Nummer4 vinden dit leuk.
  2. Fladder38

Fladder38 Actief lid

7 dec 2022
    311
    215
    43
    Vrouw
    Hopelijk snel beter @Papallona! Maar dan kon je al snel genieten van jouw 3+ CB test ;)

Papallona vindt dit leuk.
  3. Fladder38

Fladder38 Actief lid

7 dec 2022
    311
    215
    43
    Vrouw
    @pautjepoets: Veel plezier!

4. Fladder38

Fladder38 Actief lid

7 dec 2022
    311
    215
    43
    Vrouw
    Hier deze morgen afspraak met de Huisarts. Bloed genomen en vanavond weet ik resultaat van HCG etc. Ben wel benieuwd!
    Ik doe sinds enkele jaren aan conditietraining in groepsles. Ik veronderstel dat ik dat vanavond ook wel gewoon weer kan doen? Sporten mag toch gewoon zei de gyn me tijdens m'n vorige zwangerschappen, ook al is deze vrij intensief..

Papallona en Mina86 vinden dit leuk.
  5. Joy94

Joy94 Actief lid

31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw
    Ik ga zelf wel door met sporten. Ik doe krachttraining en de vk zei dat ik door kan gaan maar niet meer mn grenzen moet gaan opzoeken en daarnaast goed naar mn lichaam moet luisteren. Maar grenzen hierin hebben natuurlijk te maken met gewicht en niet met conditie.. misschien voor de zekerheid even bespreken zodat je je daarin wat zekerder voelt?

6. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.686
    6.581
    113
    Vrouw

Ik ben benieuwd. Laat je het over een paar dagen weer controleren om de oploop te zien?

Qua sporten kan je gewoon blijven doen wat je altijd deed, mits het goed voelt. Ik kreeg bij het hardlopen last van een zwaar en trekkend gevoel rond de baarmoeder dus ben per direct gestopt. Minder intensief hielp namelijk ook niet.

7. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Zo... De werkdag zit erop. Ik plof op de bank met een kop thee.. Helemaal gesloopt!

Maarre... is het gek dat ik nog geen test heb gehad waarbij de teststreep donkerder is dan de controlestreep? :| Ik word er een beetje onzeker van..

8. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ik denk dat dit verschillend is,en misschien verschilt het per testen? Ik testte heel vroeg met sensitest want die zijn erg gevoelig maar daar waren na een paar dagen de uitslagen minder mooi te zien vond ik dus toen overgegaan op Kruidvat. Ik had op 4+4 een teststreep die heeel iets donkerder was dan de controlestreep. Vandaag op 5+0 dus de echte knaller. Maar de opbouw van hcg is bij iedereen anders natuurlijk, ik denk dat het niet alles zegt. Vriendin van mij had bij 5+3 pas de 3+ op de clearblue. Bij iedereen werkt het anders.

9. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.686
    6.581
    113
    Vrouw

Ik heb juist het idee dat ik die donkere streep (ze zijn nu even donker) pas veel later had bij de andere zwangerschappen.
    Geen enkele zwangerschap is gelijk en elk vrouwenlichaam bouwt in een ander tempo HCG op. Zolang je streepje donkerder wordt, is het goed toch?

10. Jolieke

Jolieke Actief lid

16 feb 2020
    196
    187
    43
    Vrouw
    Hoe zien je testen eruit dan? Ik moet juist smiddags testen. Dan zijn ze donkerder

11. Jolieke

Jolieke Actief lid

16 feb 2020
    196
    187
    43
    Vrouw
    Ik heb echt gemene steekjes in mn onderbuik zeg! Naast de normale baarmoeder buikpijn.

Herkenbaar?

12. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Jaaaa dat heb ik ook! Voelt als mespuntjes...

13. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Ik ga morgenochtend nog een keer testen en dan vergelijken.. :) spannend hoor allemaal..

Gek eigenlijk... heb bij m'n andere kinderen nooit doorgetest meer streepjes. Toen deed ik alleen een aantal cb testen.. om zeker te zijn dat ik nog zwanger was omdat ik nauwelijks kwaaltjes had.. En nu zo onzeker als wat.. :rolleyes:

Papallona en Joy94 vinden dit leuk.
  14. Jolieke

Jolieke Actief lid

16 feb 2020
    196
    187
    43
    Vrouw
    Ja precies dat!

15. EvievdB

EvievdB Actief lid

27 jan 2023
    275
    251
    63
    Vrouw
    Hey, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.
    Ik ben 1 dag na nod en had vanmorgen een positieve test. Wel een vrij licht streepje wat me een onzeker maakt, omdat ik net een vmk achter de rug heb.
    Ik heb in Feb 2021 een vmk gehad, direct daarna zwanger geraakt van ons dochtertje die 16 nov geboren is.
    Nu weer in Jan/Feb een vmk gehad en vanmorgen opnieuw een positieve test.
    De vorige zwangerschap heb ik bijna 3 wkn lang licht bloedverlies gehad, dus ws ergens in die tijd ook alles verloren, want toen ik 15 feb voor de eerste echo moest was er niks te zien..
    Gelukkig nu geen bloedverlies (nog) maar wel erg onzeker dus.

16. pautjepoets

pautjepoets Bekend lid

7 jan 2012
    675
    319
    63
    Vrouw
    Welkom! Spannend zeg. Ik duim voor je dat de testen op gaan lopen

Papallona en EvievdB vinden dit leuk.
  17. Joy94

Joy94 Actief lid

31 jul 2020
    171
    174
    43
    Vrouw
    Welkom! Heb je een foto van je test? Hopelijk toch snel een duidelijke oploop en meer zekerheid voor je !

18. EvievdB

EvievdB Actief lid

27 jan 2023
    275
    251
    63
    Vrouw

Ja heb ik, maar je ziet het streepje op de foto bijna niet zie ik..

Bijgevoegde bestanden:

Joy94 en Papallona vinden dit leuk.
  19. Mina86

Mina86 Fanatiek lid

30 nov 2022
    1.190
    1.156
    113
    Vrouw
    Welkom @EvievdB ! Wat spannend voor je! Ik hoop dat de test goed op laat lopen. Ben je zeker van wanneer je eisprong is geweest?

20. EvievdB

EvievdB Actief lid

27 jan 2023
    275
    251
    63
    Vrouw
    Nee, maar ik heb eigenlijk een hele regelmatige cyclus

Deel Deze Pagina