Ik weet het niet... ik vind het nog zo onwerkelijk. die 50% kans blijft in mijn hoofd spoken maar bij een echo tussen 7-8 weken zal ik toch echt binnenkort moeten bellen om een afspraak te maken denk ik.
Heb je posts even teruggelezen en snap je onzekerheid over je testjes nu. Het enige wat je kan doen is positief blijven. Als het mis gaat, gaat het mis, dan kan je er toch niks aan veranderen. Klinkt misschien hard, maar zo is het wel. Ik hoop voor jou dat je morgen een duidelijker streepje hebt!
Misschien zit je ook nog voor je nod? want als je net de vorige ronde een vmk hebt gehad, kan het zijn dat je cyclus iets ontregeld is en dat je ei later is geweest. Misschien daar maar gewoon van uit gaan en de oploop in de gaten houden? In ieder geval een dikke knuffel van mij. Een streep is een streep wordt er wel eens gezegd, dus dat betekent dat er sowieso HCG aangemaakt wordt. Ik zie ook echt wel oploop op je twee testjes.
Wij hebben gister een avond met goede vrienden hier thuis gezeten en ik durfde het gewoon niet te vertellen. Vriendin van mij heeft heel veel miskramen/vroeggeboortes gehad en nu 1 gezond kindje. Het voelt soms zo oneerlijk dat het bij de één wel goed mag gaan en bij de ander niet. Hoe pak ik dit aan? Wanneer ga ik hen vertellen dat wij weer in verwachting zijn? Aan de ene kant durf ik het nu nog niet te vertellen omdat het zo pril is en ik haar niet wil kwetsen. Ook omdat ik weet dat het de komende weken nog mis kan gaan. Aan de andere kant is het ook fijn om iemand in vertrouwen te nemen, zeker wanneer die kans zo groot is dat het mis gaat. Maar als het mis gaat is de kans ook groot dat ze het gaat bagatelliseren omdat zij het zo vaak mis heeft zien gaan. Het voelt zo dubbel. Vandaag komt mijn schoonfamilie, ik ga mijn mond houden Hoop dat mijn vriend dat ook kan...
Dankjewel. Jullie berichtjes stellen me wel weer enigszins gerust haha. Ik moest 15/2 voor een echo en toen was m'n bm leeg... de volgende dag ben ik gaan vloeien, wat volgens m'n vlk heel goed alweer m'n eerste menstruatie kon zijn. Dus vandaar, maar door m'n vmk kan het natuurlijk wel anders zijn.. Het liefst test ik idd ook dagelijks, maar aangezien het elke 48 uur verdubbeld is het denk ik beter om het 1x per 2 dagen te doen..
Ik kan me voorstellen dat je wat terughoudend bent om het aan je vriendin te vertellen, maar ik vind wel dat jouw vreugde niet minder mag zijn ondanks haar verdriet omtrent zwangerschap. Het kan haar misschien wel pijn doen, maar dat maakt dan denk ik niet uit wanneer je het zou vertellen toch? Ik zou het denk ik vertellen wanneer ik het ook zou vertellen als ze niet zoveel narigheid heeft meegemaakt. Ik geloof dat ze naast haar verdriet ook heel blij voor je zal zijn als vriendin
Ik heb vandaag ook mijn 3+ gehad! De eerste test die ik vanmorgen deed gaf opeens een foutmelding, het moment dat ik mijn urine weg gooide! Super balen want die krengen zijn duur! Dus hup, ik wachten tot 10 uur totdat de etos open is en na het boodschappen nog maar een keer geplast (en dus ervoor gezorgd dat ik niet teveel dronk). En deze deed het gelukkig wel goed. Nu is het lange wachten tot 7 april voor de eerste echo... Verder ben ik nog steeds niet fit helaas dus heb even niet de energie om verder te reageren, sorry dames.
Spannend @EvievdB! Ik zie ook dat het testje van vandaag wat donkerder is. En aangezien je niet precies weet wanneer je eisprong was, ziet het er positief uit! Ik hoop voor je dat je morgen /overmorgen nog een wat donkerder testje hebt! Ik duim voor je!
@Nummer4 , als ik heel eerlijk ben dan vind ik dat jouw geluk niet minder belangrijk is dan hun verdriet. Daar kan jij niks aan doen. Jij mag blij zijn met het geluk wat jou toekomt.. Het leven is helaas oneerlijk.. En zo heeft iedereen wel iets in z'n leven wat ontzettend veel verdriet geeft. En als zij zich gekwetst voelen, en wellicht het gaan bagatelliseren als het wel mis gaat, zegt dit zo veel meer over hun dan over jou.. Ik mis bijvoorbeeld ontzettend m'n ouders. Ik mag dan het geluk hebben een derde kindje te krijgen. Maar ik zou niets liever willen dan dat ik dit kon delen met mijn ouders.. Ik voel ook steeds meer drang om het aan iemand te vertellen, misschien ook een vriendin. Gewoon om m'n hart te luchten..
Komt en gaat. Lege maag en autorijden is geen goede combi, gelukkig heb ik altijd een potje kauwgom maar ik zorg nu ook voor wat crackertjes in de buurt. 's ochtends gaat nog prima. Na het eten is het niet meer zo erg als een paar dagen geleden. Hoe voel jij je?
Lastig lijkt me dat de misselijkheid komt en gaat. Hopelijk blijft het zo en wordt het in ieder geval niet erger. Lijkt me echt vreselijk als je heel de tijd niks binnen kan houden. Dat hoor je soms, en dan 9 maanden lang
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2023 ♡ ----------------------------------------- 16 November - Papallona, 35 jaar, tweede kindje 17 November - Jolieke, 37 jaar, vierde kindje 18 November -Fladder38, 38 jaar, vierde kindje 19 November - Nummer4, 42 jaar, vierde kindje - Mina86, 36 jaar, derde kindje 20 November - Pautjepoets, 34 jaar, derde kindje - MissLinda, 32 jaar, tweede kindje 21 November - Joy94, 28 jaar, tweede kindje 22 November 23 November 24 November 25 November 26 November 27 November 28 November 29 November 30 November -------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (7) -------------------------------------------- Afspraken: Maart: 28-03: Jolieke, vroege echo 30-03: papallona, vitaliteitsecho kliniek (7+0) April: 05-04: Mina86, vitaliteitsecho (7+3) 06-04: Mina86, intakegesprek vk 07-04: MissLinda, eerste echo + gesprek gynaecoloog 07-04: Joy94, vroege echo verloskundige 11-04: papallona, vroege echo verloskundige (8+5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)