Heb je helemaal gelijk in hoor, maar het voelt zo dubbel om blij te zijn terwijl het een ander niet gegund is. Misschien denk ik ook wel te veel aan andermans gevoelens en cijfer ik mezelf hierin weg. Wat naar dat je je ouders moet missen, vooral wanneer het om zoiets bijzonders als een baby gaat. Spijt me om te horen dat je dit niet met hen mag delen Misschien geen verkeerd idee om een vriendin in vertrouwen te nemen... *knuff*
Ik heb gelukkig *klopt af* nooit hoeven spugen tijdens mijn zwangerschappen dus ik hoop dat het deze keer ook zo gaat. Misselijkheid neem ik dan wel op de koop toe. Ik moet rennen, schoonouders komen net aanrijden en wil ZP afsluiten haha...
Ik heb het mijn nicht meteen vertelt. Toen we laatst uit eten waren samen kwam het gesprek op aan het proberen zijn voor de tweede en toen liep het gewoon zo dat zij compleet op de hoogte was. Dus appte haar meteen de positieve test (vorige maand ook toen we toen ook dachten een positieve test te hebben). Voelt wel fijn ja om het te kunnen delen. Ja hebben jullie veel kwaaltjes? Ik dus echt helemaal niet en dat maakt me eigenlijk ook wat bang zelfs. Ja af en toe wat steekjes maar verder voor nu niks.
Fijn om iemand te hebben waar je nu alles mee kan bespreken! Ik heb zelf niet veel kwaaltjes. Af en toe nog wat lichte krampen, meer dorst en gister en vandaag een hele lichte misselijkheidsvlaag. Ik geniet er maar van dat ik nog niet veel voel haha en kijk vooral uit naar het groeiende buikje!
Ik vind het juist heel mooi dat je hier over nadenkt maar ben het wel met de andere meiden eens. Vertel het haar wanneer je het anders ook had gedaan, ze zal vast blij zijn voor je en je dit enorm gunnen.
Wat een mooie lijs Ik herken het hoor..! Ik zeg het wel heel stoer tegen je, maar zelf doe ik het ook. Ik houd ook altijd (te) veel rekening met anderen. Helaas ten koste van mezelf. Vooral doen wat voor jou goed voelt. Ik denk dat er geen manier is om het voor de ander in dit geval makkelijker te maken.. het is wat het is! En ik denk dat ze wel weet dat jij het haar ook heel erg gunt! Lief van je dat je dat zegt! Ik ga het inderdaad overwegen
Ja ik merk dat het uitmaakt 'hoelaat' je de banner hebt gemaakt. Ik heb 'm smorgens rond 10uur gemaakt? En dan verspringt hij ook om 10uur..
Ik voel me best goed eigenlijk! Weinig gekke kwaaltjes. Ik merk dat ik wat moeier ben.. Geen misselijkheid of iets.. wel steeds buikpijn wat me onzeker maakt. Maar dat zal er wel bij horen
Dat dacht ik eerst ook, dus bewust ‘s ochtends vroeg gemaakt maar staat nu al een dag stil. Ik heb hem al een paar keer aangepast naar ga ik nu niet meer doen, hij verspringt vanzelf wel hoop ik.
Ik ben heel benieuwd naar de dames met meer dan 2 kindjes, is het echt zo dat je bij een tweede zwangerschap eerder een buikje ziet? Weten jullie nog wanneer dit bij jullie was? Nijn zoontje is 5,5 dus het is al een tijdje geleden, ben heel benieuwd of dat dan nog steeds zo is haha.
Ik weet niet precies meer wanneer, maar ik weet wel dat ik toen blij was dat we net voor de 12 weken op vakantie waren, zodat ik daar m'n buik niet in hoefde te houden..
Ging bij mij ook wel snel bij de tweede maar feitelijk zijn dat je darmen aangezien je stofwisseling iets vertraagt en de baarmoeder nog achter je schaambot zit in het eerste trimester.
Las het de afgelopen week al eerder hier op het forum. @MissLinda melding maken bij cb, schijnt dat ze erg coulant zijn daarmee. Gefeliciteerd met je 3+!!!
Dat aankomende menstruatie gevoel is er nog steeds constant hier, maakt me ook onzeker. Gister hele dunne afscheiding, ik heb wel 10x gecheckt of ik niet ging vloeien. Zo vervelend... Vanmiddag een stukje taart gehad. Proef het nogsteeds