Ja ze heeft bij mij ook gevraagd hoelang m'n cyclus was. Ik heb meestal 25 of 26 dagen, laatste x was het 27 dagen, dus ik heb maar het gemiddelde genomen van 26 dagen.
Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen, zou ik nu 4+5 zijn, maar ben uitgegaan van een cyclus van 25 dagen (gemiddelde van afgelopen jaar). Het is maar een cijfertje. Zwanger zijn we toch wel
Ik heb het mijn zus verteld. Haar reactie "dus het kan nog op onze leeftijd?" Zij heeft geen kinderen en is alleenstaand, wil het sowieso niet alleen doen. Heel blij voor ons maar ik ben vooral blij dat ik het met iemand kan delen.
Hahaha leuke reactie van je zus! Wat een opluchting om het inderdaad te kunnen delen zeg. Hoe voel je je verder? Nog last van misselijkheid?
♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2023 ♡ ----------------------------------------- 16 November - Papallona, 35 jaar, tweede kindje 17 November - Jolieke, 37 jaar, vierde kindje 18 November -Fladder38, 38 jaar, vierde kindje 19 November - Nummer4, 42 jaar, vierde kindje - Mina86, 36 jaar, derde kindje 20 November - Pautjepoets, 34 jaar, derde kindje - MissLinda, 32 jaar, tweede kindje 21 November - Joy94, 28 jaar, tweede kindje 22 November 23 November 24 November - Maan, 4e kindje 25 November 26 November 27 November 28 November 29 November 30 November -------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (8) -------------------------------------------- Afspraken: Maart: 28-03: Jolieke, vroege echo 29-03: Pautjepoets, intake vk 30-03: papallona, vitaliteitsecho kliniek (7+0) 31-03: Pautjepoets, vroege echo vk April: 05-04: Mina86, vitaliteitsecho (7+3) 06-04: Mina86, intakegesprek vk 07-04: MissLinda, eerste echo + gesprek gynaecoloog 07-04: Joy94, vroege echo verloskundige 11-04: papallona, vroege echo verloskundige (8+5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nee, valt heel erg mee. Ik had gisteravond wel ineens dat ik naar het toilet moest rennen voor nummer twee. Zomaar uit het niets, toen voelde ik me even flink ellendig. Na wat Dr. Google blijkt dat het vaker voorkomt ivm verschuiving darmen en hormonaal iets. Hoe is het met jouw kwaaltjes? Heb jij het al aan iemand verteld?
Ahhh dat had ik zaterdagavond.. Ik dacht al dat het door het eten kwam.. alleen niemand anders had er verder last van..
Dacht ook dat het door het eten kwam (we hadden afhaal) maar ik was ook de enige. Zo naar... Maar het hoort er dus bij blijkbaar. Kan trouwens wel zo zijn dat je op het eten hebt gereageerd want je darmen zijn een stuk gevoeliger nu las ik ergens.
Het last hebben van de darmen herken ik ook. Nou heb ik sowieso al snel last (ivm een glutenallergie), maar nu is het nog wel een tikkeltje erger. Vervelend kwaalje
De darmen zijn dus ook een beetje van slag! Dan is wel alles goed aan het werk he. Ben jij ook al zo'n fan van Dr. Google? haha Ik heb het aan twee vriendinnen verteld die ik van hier ken, goede contacten mee onderhouden en we spreken regelmatig af. Echt leuk dat die band dan zo hecht kan worden. Ik heb het verder bewust nog niet verteld, ik wil wat verder in de zwangerschap zijn en zeker weten of het goed zit.
Ik had gistermiddag ineens felle steken, zo heftig dat ik niet meer kon blijven staan. Ter hoogte van mijn linker eileider. Vandaag gebeld met de kliniek en ze willen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wel echt even uitsluiten, dus ik heb nu morgen met 5+6 een echo. Wel fijn om te weten of het dan op de juiste plek zit maar ik vind het ook zo'n lastige echo omdat er zo weinig te zien is op dit termijn. Ik ben bang dat het me juist onzeker gaat maken.
Vervelend van de pijn zeg. Goed dat ze het gaan uitsluiten! Hoe laat mag je morgen voor de echo? Spannend. Dr. Google zegt dat de kans op een bbz 1% is, dus wat dat betreft heb je nog altijd 99% meer kans dat het wel op de goede plek zit. We gaan daar maar van uit toch?
Het is toch verschrikkelijk... Bij alles wat ik voel, elk nieuw kwaaltje, zit ik weer te googlen. Moet je ook niet doen natuurlijk, maar soms stelt het toch wel weer gerust op de een of andere manier. Ik heb zondagavond het formulier op de website van de vk ingevuld en ben nog niet gebeld. Ben ik nou zo ongeduldig?
Misschien gek maar zelf voelt het niet alsof het verkeerd zit, maar ze wilde het toch uitsluiten. Ik ben eerder bang dat er geen activiteit verder gezien wordt (maar dan bedoel ik op verder termijn, want de kans dat er nu iets gezien wordt is echt heel klein). Ik ben om 11.40 aan de beurt, ben toch wel benieuwd dan ook.
Herkenbaar! Ik zoek het dan inderdaad ook op maar hoop wel dat ik dan lees wat ik wil horen natuurlijk. dan geloof ik het en als er iets staat wat niet gunstig is dan wil ik het niet geloven ik snap helemaal dat je al een reactie van de verloskundige had willen hebben, stond erbij hoe lang het normaal duurt voordat ze reageren? Ik heb bewust met ze gebeld want ben zelf ook echt ongeduld aangelegd.
Wat later in beeld komt is van later zorg, als het maar mooi op de juiste plek zit nu. Hartactie zal je nu sowieso niet zien, eerder een dooierzak en een vruchtzak? een vruchtje heel misschien aangezien je al tegen de 6 weken aan zit? Ik hoop in ieder geval dat je al een mooi beeld zult krijgen!!