♡ Uitgerekend: 16 - 30 november 2023 ♡ ----------------------------------------- 16 November - Papallona, 35 jaar, tweede kindje 17 November - Jolieke, 37 jaar, vierde kindje 18 November -Fladder38, 38 jaar, vierde kindje 19 November - Nummer4, 42 jaar, vierde kindje - Mina86, 36 jaar, derde kindje 20 November - Pautjepoets, 34 jaar, derde kindje - MissLinda, 32 jaar, tweede kindje 21 November - Joy94, 28 jaar, tweede kindje 22 November 23 November - EvievdB, 38 jaar, tweede kindje 24 November - Maan, 4e kindje 25 November 26 November 27 November 28 November 29 November 30 November Guusje12, 32 jaar, 2e kindje -------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (10) -------------------------------------------- Afspraken: Maart: 28-03: Jolieke, vroege echo 29-03: Pautjepoets, intake vk 30-03: papallona, vitaliteitsecho kliniek (7+0) 31-03: Pautjepoets, vroege echo vk April: 05-04: Mina86, vitaliteitsecho (7+3) 06-04: Mina86, intakegesprek vk 07-04: MissLinda, eerste echo + gesprek gynaecoloog 07-04: Joy94, vroege echo verloskundige 11-04: papallona, vroege echo verloskundige (8+5) 11-04: EvievdB, vroege echo, (7+5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Die gaat waarschijnlijk terugdraaien maar kan ook de verkeerde kant op gaan, als ik weer deze pijn krijg en het houdt langer aan moet ik 112 bellen. Dan moet ik waarschijnlijk geopereerd worden.
Fijn dat de echo goed was voor het termijn! En hopelijk draait ie de goede kant op.. Aan dat andere wil je toch niet denken
Dank je/jullie! Jaa goed, merk nog niet extreem veel.. veel krampjes in kruis gebied.. wat kouder, en snachts slecht slapen dromen!
Ja zeker opgelucht maar TOCH hoop je dan op zo’n echo meer te zien hè. Terwijl ik echt wel wist dat die kans klein is en dat het ook weinig zegt. Maar stiekem heb je die hoop en denk ik erover na of alles dan wel goed zit. Maar we zullen het zien volgende week.
Oef ja dat snap ik.. als je dan voor een echo gaat dan hoop je ook gewoon iets te kunnen zien.. pfff geduld geduld geduld.. het is zo lastig!
Wel fijn dat het 'maar' een week is . Alleen die dagen gaan zoooo langzaam he! Ik heb dinsdag een echo. Ben wel bang dat het toch te vroeg is. Stiekem hoop ik wel op een hartje.. ben dan ruim 6 weken als het goed is. Weten jullie wanneer er innestelings bloeding is? Op dezelfde dag als de innesteling of daarna? Ik had vrijdags 3 maart en de dag daarna een beetje bloed en 5 maart voor het eerst getest. Was de test heel licht. Ik gok dan dat de innesteling 2 of 3 maart was ?
Gefeliciteerd @Guusje12 ! Ik heb deze week juist minder buikkrampen en maar me daar juist zorgen over Ben helemaal blij als het weer 'zeurt' daar beneden. Verder: mn borsten doen steeds meer pijn . De moeheid begint, hormonsters ook En zelfs misselijk sinds gisteren. Bij de andere nooit gehad.. Ooh ik hoop zo dat het allemaal niet voor niets is
Spannend hè @Jolieke ! Konden we maar even door een raampje naar binnen kijken om te kijken of alles goed zit daar.. Alles wat we wel of niet voelen maakt onzeker.. Wat mag je al vroeg voor een echo! Aan de ene kant heel fijn maar aan de andere kant inderdaad ook nog de kans dat er niet zoveel te zien is.. Ik hoop het voor je! Hier ook last van m'n borsten en vandaag echt moe.. Ben niet vooruit te branden! Ik heb geen innestelingbloeding gehad. Maar wel 2 dagen enorme krampen rond 8 dpo... en ik testte op 11 dpo positief..