Ja! Ik heb die bij m'n dochtertje destijds ook gehad. Ook per praktijk verschillend denk ik wanneer ze een eerste echo doen? Bij sommige praktijken is de termijnecho pas de eerste echo. Bij praktijk waar ik heen ga met 8 weken, maar als je dus een vmk gehad hebt mag je ook een weekje eerder.
Ik ben erg in dubio, mijn man wil het heel graag weten maar ik had eigenlijk in mn hoofd om het een verrassing te laten haha.
Vanmorgen weer getest. Was er best een beetje zenuwachtig voor, zo bang dat er geen oploop zou zijn of niet genoeg. Maar volgens mij moet ik hier wel blij mee zijn he? De data klopt dus niet, dat is 22-23-25
Ook al zo mooi!!! Ik begin ontwenningsverschijnselen te krijgen van het niet testen Heb vorige week zaterdag voor het laatst getest haha
Net met Action getest, 2e urine, niks gedronken. Ben toch blij dat ik ze van de Kruidvat weer gehaald had.
Dat had ik dus nadat mijn eerste twee kruidvat testjes op waren, ik had 4 van de action gehaald en kreeg ineens een negatieve er tussen, schrok me rot! Meteen weer naar kruidvat voor de geruststelling. Wat zijn die action testen toch slecht!!!
Oh dan schrik je je helemaal rot inderdaad. Ik was er op voorbereid. Van de week was er ook erg slecht wat op te zien. Heb er nu nog 1, kijken of ik daar eind volgende week een keer een knaller mee kan krijgen
Zo dames. Wat hebben jullie veel gekletst! Ik had superdrukke dagen dus moet nog bijlezen! Alvast proficiat aan de nieuwe zwangere dames. Vandaag exact 2 weken, op 11 maart geleden zag ik een licht streepje op mijn action test. Deze week geen testen meer gedaan, maar wel voelbare symptomen. Had nog een clearblue test met weken indicator die ik deze morgen deed met 1e urine. Ik verwachtte een 3+, maar er kwam een 2-3 op. Dus voel ik me er al even niet goed bij... kan het dan wel goed zitten? Wat denken jullie?
@Fladder38 je bent 1 dag verder dan mij als ik naar je uitgerekende datum op de lijst kijk. Betekent 5 weken en 6 dagen nu. In principe zou je de 3+ kunnen verwachten vanaf 6 weken, dus ik denk dat het echt wel goed zit. 2 weken geleden heb je misschien nog voor je nod getest, misschien is je ei iets langzamer geweest en was je toen vroeg met testen, en dan klopt die 2-3 zeker wel. Wil je zekerheid, test dan over een dag of 2/3 nog een keer met een CB, dan zou die 3+ er toch echt wel moeten staan. Vooralsnog zou ik me echt geen zorgen maken. Er staat immers 2-3. Bij 1-2 had ik me wel zorgen gemaakt.
Wat een gedoe he die testen. Ik vind de kruidvat 2v5 ook niet meer zo goed als 10 jaar geleden hoor. Ik heb inmiddels al een week niet meer getest.
Bedankt @Nummer4! Dat geeft me wat moed. Ik dacht eigenlijk dat die 3+ er al moest zijn vanaf 5 weken zwangerschap en daardoor dus echt wel bezorgd. Ik dacht dat 2-3 ergens tussen 4-5 weken zat vandaar. Heb jij al zo een test gedaan deze zwangerschap? Zal er dus nog maar eentje in huis halen dan en mss maandagochtend doen dan...
idd Jolieke! Had ik vandaag beter ook niet meer gedaan, want maakt me nu wel heel onzeker.... Maar ja had de weken indicator in huis gehaald en dacht die doe ik dan toch nog maar even.
Ik twijfel deze keer heel erg. Bij de eerste wisten we het niet. Toen ik overtijd in het ziekenhuis aan de CTG lag zei een vpk dat het een typische meisjeshartslag was dus de verbazing was ook erg groot toen we een jongen kregen Bij onze dochter en jongste zoon wisten we het geslacht wel, mijn vriend vindt dat wel zo makkelijk zei hij vorige week. Ik twijfel nog.