Dikke knuffel @Bloempjelief ! Ik had bij mijn jongste ook zo'n testdrang en testte wel 5x per dag, ook steeds streepjes die afnamen en ik zat echt zwaar in de ellende emotioneel want ik verwachtte echt een miskraam. Goedkope testjes en vaak plassen is geen goede combinatie. Er loopt nu toch echt een kleutertje rond. Ik snap dat je je vooralsnog van de lijst af haalt, maar niks is nog zeker op dit moment. Ik hoop gewoon dat het een paar slechte testjes zijn en minder geconcentreerde urine op dit moment. Liefs!
Je hebt helemaal gelijk hoor! Had t liefst natuurlijk een knaller gezien, ipv deze onzekerheid, maar ja… Kan het ook niet naast me neerleggen ofzo, je wilt zo graag bevestiging hebben. Zit nog te denken om cb digitaal te kopen, maar ja, wat ‘moet’ die zeggen wil het voor nu goed zitten? Geen idee, dus nog meer onzekerheid
Snap je wel, alleen heeft het geen zin om zoveel te testen. Je voorkomt er niks mee. Ik denk dat je idd dezelfde testjes moet doen om goed te kunnen vergelijken. En idd niet te vaak. Sterkte!
Weet je, het rottige is dat je het toch niet kunt voorkomen als het mis gaat. Die digitale gaat daar ook niks aan veranderen. Wanneer je die gaat doen met ongeconcentreerde urine kan je zelfs nog een niet zwanger of een 1-2 krijgen ook. Ik zou dat dus laten vooralsnog. Heb je wat afleiding vandaag? Edit: dat zei @EvievdB ook al zag ik...
Je testen zien er idd niet mooi uit. Een digitale zou 1-2 aangeven denk ik idd.. Ik hoop heeel erg dat je morgen een betere hebt . Misschien anders een Kruidvat early doen? Of predictor ?
Hoi, ik wil mij graag aanmelden voor deze groep! Ik heb al een zoontje van 3, en nu volgens mijn berekeningen 28nov uitgerekend. Mijn zoontje komt ook uit november.
Ik las iets over een app groepje, dat had ik inderdaad ook en we hebben nog steeds contact. Lijkt mij leuk iig! Misschien als we iets verder zijn
Ik zie wel wat oploop, het streepje lijkt voller. Ik zou morgen nog wel testen maar als advies om dezelfde testen te gebruiken en niet wisselen. De ene test is gevoeliger dan de ander en dus kan een streepje daar donkerder zijn.
Welkom! Wat een onzekerheid, maar test anders morgenochtend om dezelfde tijd nog eens. Want over de dag kan het echt verschillen. Ik voel me vandaag verrassend goed, al heb ik echt wel pijn in m’n bekken. Nu al. Hopelijk helpt al dat gewandel dit keer beter. Wanneer vertellen jullie het op werk?
Ik heb het vandaag al een collega verteld. Ik sta voor de klas, dus als ik mij niet lekker voel of iets dergelijks, dan vind ik het heel fijn dat er een collega van op de hoogte is. Verder vertel ik het aan het team rond 12 weken denk ik. Directie wel wat eerder, ook met het oog op formatie (wie staat voor welke klas) volgend jaar
Ik hoop het pas te vertellen na de nipt en 13 weken echo. Hopelijk voel ik me de komende tijd nog gewoon goed genoeg om het te verbergen.. Ik werk in de kinderopvang dus ik moet wel een beetje oppassen met sommige kinderziektes en tillen. En mocht het echt niet meer vol te houden zijn dan vertel ik het alleen aan mijn assistenten, niet aan mijn team.
Hee leuk! Ik sta ook voor de klas! gaan deze week al met de formatie bezig maar dat vind ik echt nog te vroeg… dus nu gezellig meedenken en dan straks moet er toch weer iets anders… dat is wel vervelend maar mijn directeur weet wel van mijn wens dus hij weet dat er wijzigingen mogelijk zijn