Bij icsi staat het wel vast hoe ver je bent gaf de gynaecoloog aan. Dus dan is het gewoon een kleine meetafwijking. Maar ze heeft heel snel gekeken, best zakelijk en binnen 4 minuten stond ik weer buiten ofzo.
We denken nu volgend weekend. Ik heb zo weinig energie dat het ze al opvalt... en we willen het hun graag eerst vertellen en daarna directe familie. Jullie na de NIPT?
Ooo wauw!! Wat een mooi plaatje! Jep! Ik heb me ook al aangemeld. Ik heb gevraagd om dezelfde dame als de vorige keer. Ik had zo’n trutje in het begin. Ze deed niks en ik werd gek van haar. Ik strijk letterlijk ALLES, nou daar ging ze niet aan beginnen dus ik stond zelf 48 post partum alles te strijken. Toen heeft de vk haar weggestuurd en kwam er een oudere dame die mijn kraamweek heeft gered en door haar kon ik alsnog bv geven, dus ik heb gelijk aangemeld. Jeetje, dit lijkt me voor jullie behoorlijk pittig. Hoe denk je dat zij gaat reageren op een nieuw kindje erbij? Ik heb vandaag de vk gebeld. Ik ben medisch maar voelde me bij de eerstelijns vk heel fijn en zij doen ook het kraambed. Ze waren weer superaardig en we gaan met het WKZ samen een goed plan maken. Ben benieuwd! Vandaag heb ik me ziekgemeld. Ik bleef maar huilen. Ik voelde me echt zo slecht. Ben net als manager gepromoveerd bij een nieuw bedrijf, waarvan de directeur weet dat ik zwanger wilde worden. Ik heb een van mijn teamleden maar even gebeld om haar te informeren (ook omdat ik steeds flauwval), ze reageerde superleuk en vond het Superleuk dat ik haar belde. Het geeft me een beetje rust, want de komende tijd hollen we zh in en uit, dan is het fijn als iemand het weet.
Wat vervelend dat je je zo slecht voelt Goed dat je je hebt ziekgemeld. Fijn dat ze zo goed reageerde op je nieuws! We hebben geen idee hoe ze zal reageren. Het zal best even tijd nodig hebben. Ze heeft gelukkig medicatie die de scherpe kantjes eraf halen en waardoor ze wat flexibeler is geworden.
Ik vind het heel interessant en als je er niet over wilt praten is dat prima hoor! Maar ik vraag me af wat je precies merkt aan haar gedrag? Nogmaals, als je niet wil, zeker niet uitwijden hoor, ik bedoel het niet negatief.
Hoi hoi , ik denk dat ik voorzichtijes aan hier ga mee schrijven. ik vind het nu erg spannend na de missed abortion ( 8 weken ) en een vmk Voorals is nu de uitgerekende datum 27 november 3e kindje en ik ben nu 35 zijn er meer mama’s onder ons met een groter leeftijds verschil tussen de 3e en de 1e 2
Ze reageert heel heftig op situaties (lees enorme woedeaanvallen). Dit gedrag laat ze alleen thuis zien. Buitenshuis maskeert ze enorm en thuis ontlaat ze. Verder zie je dat ze achterloopt in de ontwikkeling, veel dingen niet begrijpt, etc. Ze zit op speciaal onderwijs en krijgt daar volop ondersteuning en therapie, dat is echt een wereld van verschil met regulier onderwijs.
Fijn dat ze op SBO wel gaat plekje heeft. Hoe heb jij hiermee om leren gaan? Word je dan soms niet wanhopig? (Of is dat dom van mij om te denken?)
Wat fijn dat je het kunnen delen met een collega, dat voelt denk ik opgelucht. En goed om jezelf ziet te melden, als het even niet meer gaat, echt aan jezelf denken! Ik zie in je handtekening dat je ook al een behoorlijke geschiedenis erop zitten. En wat leuk! 2 pubers is huis?
Klopt! Echt heel leuk! Al moet ik zeggen dat het soms ook wel schipperen is, met tijd en aandacht. Maar ik vind pubers behoorlijk leuk (soms ook niet haha). En ze zijn superlief voor de kleinste. Het moederschap gaat me nu ook makkelijker af, dan toen ik nog zo jong was.
Ik vind het soms al lastig met mijn prépuber van 11.. Maar ook lief hoor! Volgend jaar uitzoeken van middelbare scholen enzo, en adviesgesprekken... dat maakt mij ook weer super trots!
Dat wordt een fijne tijd. Je hebt een kind vóór de zomervakantie en een heeeel ander kind ná de zomervakantie. Dan krijg je echt meer tijd!
Zijn er al meer dames erg misselijk? Ik sinds 3 dagen nu. Bij mijn vorige zwangerschap tot week 25 misselijk geweest, maar toen begon het wel wat later (ca 7 weken). Moet zo naar de orthodontist om een beugel te laten plaatsen, even een uur lang met mijn mond open liggen. Hoop dat ik dat vol hou
oh ja spannend he , hier hebben we dit jaar al gekeken op middelbare scholen. Hij heeft autisme zodat hij al beetje aan het idee kan wennen. Ook daardoor een doel gevonden. Hij weet graag nu wat die wil gaan doen zo trots dan idd Al is hij momenteel thuis nu echt aan het pre puberen ( grote mond op alles ) Ik wacht nu wel even het met vertellen , hij was vorige keer wel echt van de leg ervan