Nou ik val juist af. Had verwacht dat ik ook wel aan zou komen. Omdat ik niet echt minder eet, maar meer verdeeld over de dag en ik doe bijna niks. Maar had dat bij mijn vorige zwangerschap ook.. Toen ging ik ook pas later groeien en ong 10kg aangekomen. Die had ik er net af haha.
Nee ik heb nog niks bij de drogist gehaald.. ik dacht ik overleg eerst even met de huisarts.. Misschien dat ik dat morgen wel even ga halen, dit is niks zo.. Ik val dus alleen maar af.. En ik weeg maar 59 kilo.. Dus ik kan elk grammetje gebruiken..
Omdat wij een ICSI baby krijgen. Vorige keer is daar niks over gezegd, maar dat verandert volgens mij ook met de dag?
Had ik nog nooit gehoord. Ik zou de nipt in ieder geval afwachten voordat je zoiets ingrijpends als een punctie doet.
Ik twijfel zo erg. Ze hebben me nog niet kunnen overtuigen van de voordelen. Ze gaf wel aan dat de nipt nooit 100% zekerheid biedt, en een punctie wel. Ik was totaal overrompeld joh!
Klopt want ze kijken naar het dna in jouw bloed en bij een punctie naar puur het dna van de baby. Jouw bloed kan misschien wat deeltjes missen.
Het zal waarschijnlijk aanleg zijn als je dat bij elke zw had! Maar kan me voorstellen dat het pittig is om mee te zeulen ja! Oh wat een grote beslissing al! Geen ervaring mee, maar ik zou persoonlijk ook de nipt afwachten. Dit is ook niet wat! Weet dat ze bij de drogist ook gemberpillen verkopen.. misschien dat en suprimal halen inderdaad. Begin t hier wel spannend te vinden dat de echo er aan komt. Heb nauwelijks klachten vergeleken met jullie. Wel fijn, maar toch minder bevestiging dat je zw bent. Alleen snachts/smorgens hele lage bloeddruk. Deze was met de intake ook heel laag. En pijnlijke borsten. Nog 3 nachtjes slapen
Jeetje wat een pittige beslissing! Ik dacht dat ze pas een punctie doen als de kans er is dat er iets mis is. Voorheen deden ze naar aanleiding van de combinatie test toch? Dat je die kansberekening kreeg. De nipt is toch alweer veel uitgebreider van die combinatie test? Ik zou idd ook eerst de nipt en de 13 weken echo afwachten. Zou er echt iets kunnen zijn wat ze in de nipt en 13weken echo niet kunnen zien? In ieder geval in het negatieve geval een vermoeden of onzekerheid? Dan kun je nog beslissen toch?
Ik ga straks ook even kijken voor gemberpillen.. en die suprimal.. Dan zelf maar dokteren.. Nu nog maar 2 nachtjes @Guusje12!
Ohh vorige zwangerschappen gelukkig niet veel aangekomen , de eerste was ik zon 65 kg toen ik zwanger raakte de tweede woog ik nog maar 55 kg toen ik zwanger, beide was het zo dat ik mijn broeken gewoon weer aankon zodra ik was bevallen dus vooral alleen baby en vruchtwater ( je zag als ik met mijn rug naar je stond niet eens dat ik hoogzwanger was ) Maar nu woog ik al zon 68 ( en durf niet op de weegschaal te gaan staan ) Hoop niet dat ik veel aankom deze zwangerschap , maar een beetje op mijn lijn letten geen wijntje scheelt al wel Hier best onzeker nu weer hopelijk doen ze nog een echo woensdag , Voel me namelijk niet super zwanger ofzo .. Wat fijn trouwens voor de goede echos Zijn er nog die ik gemist heb ? Aftellen dan nu naar de termijn echos… spannend
Ook nooit van gehoord dat je dan een vwpunctie krijgt aangeboden , kan het zijn dat er al indicaties zijn binnen de familie ? Hier krijgen wij als het goed is gelijk een guo aangeboden ..
Ja er schijnt iets meer kans te zijn op afwijkingen omdat je natuurlijk de hele natuurlijke selectie overslaat. Maar geen idee hoe nu verder. We krijgen nog een gesprek maar het klinkt me gewoon ‘eng’.
Lief dat je het vraagt @Nummer4! Ik heb een redelijke dag. Misselijkheid lijkt steeds rond een uur of 14 te beginnen. Ik heb gisteravond zelfs sushi gegeten en het smaakte me oke, na 21 uur had ik er ietwat spijt van, maar het moment zelf niet.. haha Ik heb suprimal gekocht, morgen de gemberpillen ophalen. Als die niet helpen dan neem ik suprimal als ik het echt niet trek. Komende 2 dagen moet ik weer werken ( met kinderen), dus vind ik de suprimal niet echt verantwoord.. Daarna heb ik 1,5 week vrij. Man wat kijk ik daar naar uit.. Hoe is het met jou?
Wat fijn dat je een redelijke dag hebt vandaag, hopelijk blijft dat zo! Misschien moet je eerst de suprimal eens uitproberen op een vrije dag om te kijken wat het met je doet. Met mij deed het niet zo veel behalve dat ik aan het eind van de dag echt moe was. De uren na gebruik niet veel gemerkt van de sufheid. Heb je collega's al ingelicht? Hoop voor jou dat de gemberpillen werken en dat je een beetje normaal je dag op het werk doorkomt! Met mij gaat het redelijk maar ik blijf maar eten want dat is de enige manier om dat rotgevoel weg te krijgen. De ergste misselijkheid lijkt nu echt voorbij *klopt af*. Hoop echt dat ik me binnenkort weer wat normaler en vooral fitter ga voelen. Voel me echt oud nu
Ja idd, mocht ik er vandaag en morgen nog zoveel last van hebben en de gemberpillen doen niks, dan kan ik woensdag de suprimal proberen. Het werkt ongeveer na een uurtje toch? Ik heb nog niks tegen collega's gezegd. Hopelijk lukt dat deze twee dagen ook nog Ja als je steeds een bodempje in je maag houd dan lijkt het weeig gevoel ook minder.. Jij bent nu voorlopig klaar met werken toch? Hopelijk voel je je snel wat beter! Fijn dat de misselijkheid wat minder wordt.. Jullie nog tips voor wat beter werkende darmen??