Hier zijn ze erg pijnlijk en gezwollen... Hopelijk wordt dat binnenkort iets minder. Groeien gaan ze nog wel een paar maten doen
Dank je wel!! Ik kijk de tijd echt vooruit! Haha! Helaas is m'n afspraak voor de nipt test verplaatst naar vrijdag.. Vanwege bepaalde omstandigheden kan het morgen niet doorgaan. Echt balen!
Balen! Ik heb vrijdag de echo dus zal wel moeten wachten met bloedprikken tot maandag gok ik. Bij ons kan je zonder afspraak met je formulieren naar het ziekenhuis, tenminste zo was het altijd. Misschien is dat veranderd sinds de nieuwe nipt?
Ha meiden, jullie hebben de vorige maand zo meegeleefd, dat ik dit blijde nieuws toch ook hier even wil delen. Vanmorgen heb ik weer positief mogen testen! Ivm de vmk natuurlijk wel weer heel erg spannend, maar ik hoop dat het nu wel goed mag gaan. Vandaag 9/10 dpo!
Dat zijn hele mooie testjes voor die termijn. Ik duim dat de mooi oplopen! Voorzichtig gefeliciteerd!
Wow, gefeliciteerd! Voor het termijn zijn het erg duidelijke testen, ik hoop dat ze mooi gaan oplopen!
Ik had inderdaad een goede echo, vanuit ICSI gezien zou de uitgerekende datum 16 november zijn maar de vorige 2 metingen haven ook al 1 dagje verschil aan. Dus nu officieel naar de 17e gezet. Verder zag alles er goed uit en eindelijk het hartje gehoord (hiervoor alleen maar gezien). Meneer (of mevrouw) wilde alleen niet echt netjes gaan liggen voor een foto dus het is net een alien op mijn plaatje haha
Ik ook niet. Maar zo’n beetje alle ziekenhuizen hebben het inmiddels online staan. Zie hier bijvoorbeeld het Isala. Misschien is het nieuw want 3 jaar terug is er met geen woord over gerept.
Zoooo schattig! Het is pas 34 mm.. Maar het heeft armpjes en beentjes en het lag heerlijk te spartelen in m'n buik! Steeds met het handje bij het gezicht.. Voor nu terug gezet naar 20 november!
Ik moet iets van 3 formulieren mee nemen, en je moet een speciale nipt afspraak maken. De buisjes zijn niet overal beschikbaar bij prik locaties.. Misschien dat je vrijdag middag terecht kan? Ligt eraan hoelaat je voor echo mag. Ik kreeg in ieder geval gelijk net de formulieren mee.
Ik heb via de officiële nipt site doorgeklikt naar bloedpriklocaties en alvast een afspraak voor maandag gepland hier in de buurt. Het ziekenhuis waar ik normaalgesproken naar toe ga kon pas woensdag dus ga ik naar een zorgcentrum in een dorp dichtbij.