jongens meisjes nub - Bing images De positie van de nub ten opzichte van de ruggengraat geloof ik, maar als ik nu naar die richtingen kijk zie ik er ook totaal geen verschil in Ik denk dat ik de echo van morgen maar in het nub topic ga zetten
Haha ik kijk daar ook wel eens. Probeer ik het eerst zelf te zien en dan te kijken naar de comments. Maar heb t altijd fout…
Nee kon van alles zijn zei ze. Ik had de avond ervoor wel een verjaardag gehad, lang gestaan (op hakken, die ik normaal niet aan heb) en had rugpijn. Daarna ging ik wandelen met de hond en kreeg ik buikpijn rond mijn baarmoeder. Ik vermoed dat e.e.a. met elkaar te maken heeft gehad.... Pffff vind het echt zwaar shit, bijna de magische grens van 12 weken bereikt en nu zit ik toch weer totaal in de stress, super bang dat het alsnog mis gaat.. @Pappalona + @Nummer4 , succes en veel plezier met de echo vandaag!
@Nummer4 en @Papallona Veel plezier met de echo vandaag! Hoelaat mogen jullie? We hebben het gisteren aan de kinderen verteld. Ze reageerden zo lief! ♡ Zoveel vragen.. De jongste raakt niet uitgepraat erover!! Ook hebben we het aan schoonouders verteld.. Die reageerden ook heel lief.. De eerste opmerking: Is het gepland? Is al binnen... Net als de opmerking; Doe maar 20 november dat is een goede datum... Ohja.. en een afwijzing van de kraamzorg is ook binnen...
Kan me voorstellen dat je bang bent @Isabelletje2, ik zou ook enorm in de stress schieten. Heb sinds een week zo'n toiletblok met een roze/paarse inhoud. Als je doorspoelt wordt het water helemaal roze. Ik zal zo blij zijn als dat ding op is! Elke keer schrik ik me rot als ik op het toilet heb gezeten en check ik m'n onderbroek, nog maar een papiertje pakken, checken... nee toch niks - aaaaah stom ding! Vlak na nod had ik toiletpapier met roze figuurtjes, ook geen aanrader. Maar dat is natuurlijk niks in vergelijking wat jij nu meemaakt. De schrik zal er goed in zitten gok ik. Hoop dat het maar snel voorbij is en dat je gewoon een te drukke dag hebt gehad. Alles is natuurlijk veel beter doorbloed down under. Laat het maar snel ophouden.
Wat fijn dat de kinderen zo leuk reageerden! en je schoonouders ook! Waarom is 20 november een goede datum eigenlijk? Gepland... ja hier ook zo'n opmerking van mijn vader (kan ik hem niet kwalijk nemen, hersenletsel) maar heb maar gezegd dat we het al heel lang wilden maar dat het nu eindelijk zo ver was. Gisteren hebben we het dus mijn ouders verteld. Eerst naar mijn vader in het verzorgingstehuis. Die heb ik in 5 jaar tijd niet zo blij zien kijken als toen we het vertelden. Daarna naar mijn moeder. Ik was doodsbang maar mijn vriend pushte me met "laat de foto eens zien, we moeten wat vertellen". Kon er niet meer onderuit. Ze gebruikt een krachtterm die ik maar niet zal herhalen dus ik dacht echt, ik sta op en ga weg. Maar toen werd ze heel blij en begon half te huilen. Die zag ik dus niet aankomen. Deze keer dus eindelijk eens een soort van positieve reactie van haar kant. Ik hoor meer berichten over kraamzorg. Is het zo druk bij de bureaus? Hoeveel bureaus heb je aangeschreven? Bij onze jongste hadden we de minimale uren aangevraagd ondanks de ks. Ik was 4 dagen in het ziekenhuis en we hebben nog een paar dagen kraamzorg gehad. Deze keer ga ik het niet aanvragen. Ik weet hoe alles werkt, vriend neemt in ieder geval een week vrij en ik heb een 12 en 8 jarige die me prima kunnen helpen in het huishouden en met koken (dat wordt nog oefenen de komende maanden met dochter - zij wil leren koken). Ik houd van mijn privacy en vond het telkens maar een flinke inbreuk om een vreemde in huis te hebben. PS. Zullen we een lijstje maken van opmerkingen? Dan kunnen we onze namen er achter zetten wanneer we die hebben gekregen Eens kijken welke het meeste voorkomt Ik mag trouwens om 13:00 maar daarna nog afspraken dus ben pas eind vd middag thuis. No worries, geen nieuws is goed nieuws hier
Begin november zijn m'n neefje en nichtje jarig, en na 20 november is te dicht op Sinterklaas.. Er is altijd wel wat Wat lief dat je vader zo reageerde! Ik kan me voorstellen dat je super gespannen was voor de reactie van je moeder. Fijn dat het positief was! Ik heb van 1 bureau reactie terug, degene waar ik 2 keer eerder was. Nu dus kijken naar de andere. Ik heb ook niet veel uur nodig, maar voor de controles lijkt het mij fijn. Of doet bij jou de vk dat?
Is de VK dat niet verplicht wanneer je geen kraamzorg hebt? Ik weet eigenlijk niet of ze er zo blij mee zijn wanneer je (zoals ik deze keer) bewust geen kraamzorg wilt... Mijn jongste is van begin november op een dag waarop al een zus jarig is én een opa en oma jarig waren. De familie riep al van tevoren dat het echt niet op die dag mocht komen. Tsja... de gynaecoloog vond toch dat het op die dag gepland moest worden dus pech voor de familie En nu, de 20e uitgerekend en het zal zo'n 10 dagen eerder gehaald worden dus komen we weer rond die datum uit. Hopelijk niet op dezelfde datum vanwege mijn jongste, maar ik heb dat niet in de hand.
Ik heb vrijdag de echo dus ik zal eens vragen. Ik wil liever een zelfstandige kraamhulp, maar die heb ik ook nog niet kunnen vinden helaas..
Je hebt wel gelijk trouwens ivm sinterklaas. Ik vind november echt geen fijne maand. Allereerst hier al Sint Maarten drukte, daarna de intocht van Sint, de spanning bij de kinderen in de aanloop naar 5 december... Dan nog 3 verjaardagen bij ons in het gezin in de periode december/januari plus kerst, jaarwisseling... Rotweken om een kindje te krijgen maar we hebben het gewoon niet voor het zeggen toch?
Hoop dat je die wel kunt vinden! Moet ergens toch wel een zelfstandige te vinden zijn voor die periode...
2x meisje wordt er nu gezegd in het nub topic. Zou het? Dan wordt mijn dochter zo blij! Ik zie het echt niet op de foto's De vk gaf aan dat ze bij de 13w echo echt geen uitspraken mogen doen (voorwaarde onderzoek) over het geslacht omdat er blijkbaar mensen zijn die het afbreken als het niet het juiste geslacht heeft. Maar als ik zelf op onderzoek uit wilde moest ik die en die foto's maar bekijken zei ze.
Wat leuk! Volgens mij wil je het geslacht dus toch wel weten bij de volgende echo? En super gefeliciteerd met de gezonde echo! Hier ook een goeie 13 weken echo gehad! Zo fijn. Ze zei dat ze allemaal nog een uitstulpsel hadden. Ik heb geprobeerd niet te kijken, maar toch ga je automatisch wat loeren. Geen sluitstulpsel gezien. Ook geen nub volgens mij. Zelfs recht tussen de beentjes zag ik niets. Ik heb dus wel een gevoel. Ik ga met de 20 weken echo helemaal niet mee kijken denk ik. Anders weet ik het alsnog
Wat fijn dat alles goed was! Ik vond dat ze echt heel uitgebreid keek vandaag, heel leuk om te zien. Hartkamers, hersenen, maag, blaas, armpjes, beentjes, alles goed bekeken en opgemeten, ook buikomtrek al. Heel apart wat er nu al te zien is, ik verbaas me er zo over. En nee, ik wil het echt niet weten hahaha maar ik ben zo nieuwsgierig! Mijn vriend wil het wel weten dus ik laat hem het wel horen tijdens de 20w echo, die is toch al over 6 weken (19.2). Volgende echo is met 16w en we hebben er voor gekozen om geen geslachtsbepaling te doen dan. Vriend is heel praktisch ingesteld. 40 euro om het 3 weken eerder te weten, nee hoor Maar ik kon me niet inhouden en ik kreeg zo'n mooie nub foto mee... Maar ik wil het dus niet officieel horen van de vk Bij de 20w echo kunnen ze er heel goed omheen kijken hoor, en zelfs zo snel dat jij het niet eens opmerkt, dat was bij onze oudste ook zo. Ik zag echt niks terwijl we het ook op dvd meekregen en ik nog terug heb gekeken om er achter te komen, maar ik kon niks zien. Als jij duidelijk aangeeft dat je het niet wilt weten, zullen ze of vragen om weg te kijken, of heel snel zelf spieken.
Ja ik snap je ! Ik ben ook wel nieuwsgierig nu. Heb de fotos nog eens bekeken. Maar volgens mij geen een met een nub. Ik zag in het nub forum dat jij ws een meisje krijgt! Zou leuk zijn idd voor je dochter!
@Nummer4 wat een bijzondere maar fijne reactie uiteindelijk. Ben heel benieuwd of jouw nub klopt! Ik heb weer kraamhulp bij de Kraamvogel aangevraagd en gekregen. Als ik weer niet vooruit kan met m’n bekken is wat extra hulp wel fijn en mijn man gaat echt niet vrij nemen. Wel vervelend als je een afwijzing krijgt zeg! Ik blijf ondanks de zofran toch nog misselijk, dat is echt balen. Ben zo bang dat het nu de hele zwangerschap blijft Ik ben ook eind november uitgerekend, wel dicht op Sinterklaas ja, maar ja, wat doen we eraan? Haha! Hebben jullie plek op de opvang?
Wij willen het geslacht niet weten. Vond de verrassing bij ons dochtertje zo leuk! Gaan we weer voor haha. Enne.. tis maar een datum. We doen er idd niks aan. Als t komt, dan komt het idd. Ik was van mijn dochtertje 5 dec uitgerekend, wel blij dat die niet op die datum geboren is, maar ja je doet er niks aan..